ده‌نمكي: مردم «اخراجي‌ها» را پسنديدند

 

مسعود ده نمکی کارگردان سه گانه «اخراجی ها» در پی موفقیت اخیر فیلم در نظرسنجی از مردم، گفت: مردم «اخراجی ‌ها» را پسندیدند چون مطالبات‌‌شان را تصویر کرد. سه گانه «اخراجی ‌ها»در یک اکران خود بیش از حدود 17 میلیارد تومان گردش مالی داشت.

 
به گزارش فارس، «اخراجی‌ها» در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «پارک ملت» که به مناسبت روز ملی سینما انجام شد، بهترین فیلم تاریخ سینمای بعد از انقلاب از نظر مخاطبان برنامه شناخته شد. مسعود ده‌نمکی درباره چگونگی ارتباط برقرار کردن تماشاگر با فیلم در گفت و گو باخبرنگار سینمایی فارس گفت: «اخراجی‌ها» یک سه گانه است که در سینمای ایران تولید شده است . این فیلم توانست مطالبات مردم را طرح کند و آنچه که در حوزه اکران و مخاطب برای فیلم رخ داد اتفاق خاصی است. علیرغم همه سنگ‌اندازی‌ها که برای «اخراجی‌ها» صورت گرفت. این فیلم امسال توانست به فروش 6 میلیاردی نائل شود و هنوز هم پرفروش‌ترین فیلم سال است. اما متاسفانه محبوبیت فیلم برای مردم قابل تحمل برای برخی‌ها نیست. متاسفانه در یک برنامه‌تلویزیونی آماری دروغین ارایه می‌شود و فروش فیلمی یک میلیارد بالاتر اعلام می گردد! و یا فروش شهرستان‌های فیلم را محاسبه نمی‌کنند!
 
وی درباره روند فروش فیلم پس از قاچاق CD آن گفت: در هفته اول نمایش فیلم «اخراجی‌ها3» CD فیلم به صورت قاچاق توزیع شد و با توجه به شکایتی که صورت گرفته است هنوز با عوامل این کار برخورد قانونی صورت نگرفته است با همه این مشکلات مردم از «اخراجی‌ها3» استقبال کردند و این کارها مردم را از دیدن فیلم بازنداشت و فیلم فروش کرد. در «اخراجی‌ها1» نیز فیلم 20 روز پس از نمایش به صورت قاچاق توزیع شد که ضربه زیادی به فیلم زد، «اخراجی‌ها1» هم می‌توانست به فروش «اخراجی‌ها2» برسد اما با توزیع CD قاچاق این امر محقق نشد.
 
ده نمکی در ادامه گفت: سه گانه «اخراجی‌ها»در یک اکران خود بیش از حدود 17 میلیارد تومان گردش مالی داشت که 10 میلیون نفر فیلم را در سالن‌های سینما به تماشا نشستند. نسخه نمایش خانگی فیلم هم در «اخراجی‌ها2» در تیراژ اول 2 میلیون نسخه توزیع شد، و «اخراجی‌ها3» در تیراژ یک میلیون نسخه به بازار عرضه شد این درحالی بود که قبلاً فیلم به صورت قاچاق توزیع شده بود و برخی از شبکه‌های ماهواره‌‌ای همان نسخه بی‌کیفیت را پخش کردند اما باز هم مورد استقبال قرار گرفت.
 
بنا بر این گزارش، برنامه تلویزیونی «پارک ملت» به مناسبت روز ملی سینما از مخاطبان خواسته بود تا ده فیلم را با عنوان برترین‌ فیلم‌های تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب انتخاب کنند که از میان 550هزارنفر شرکت‌کننده در نظرسنجی، شب اول «اخراجی‌ها» 35 درصد آراء مردم و شب دوم 5/39 درصد آراء را به خود اختصاص داد و رتبه اول را کسب کرد. این درحالی است که «آژانس شیشه‌ای» ساخته ابراهیم حاتمی کیا رتبه دوم را با اخذ شب اول 15 درصد و شب دوم 16 درصد از آراء مردمی اتخاذ نمود.
فیلم «مادر» اثر زنده‌یاد علی حاتمی هم سوم شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ده‌نمكي, پسند مردم, اخراجي‌ها, 17میلیارد تومان گردش مالی, ,