توضيح آقاتهراني درباره يك مصاحبه در گفت‌وگو با رجانيوز:
هيچ‌كس حق استفاده ابزاري از جايگاه ولايت را ندارد/ خشنودي رهبر معظم انقلاب را خشنودي امام عصر(عج) مي‌دانيم

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در مورد نقل قول منتشر شده از وي در برخي رسانه‌ها كه در پاسخ به اظهارات اسدالله بادامچيان بيان شده بود، توضيح داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين آقاتهراني در گفت‌وگو با رجانيوز اظهار داشت: دو هفته قبل در حاشيه جلسه علني مجلس خبرنگاري در مورد اظهارات آقاي بادامچيان مبني بر اينكه اعضاي كميته هفت نفره تغيير نمي‌كنند، نظر بنده را جويا شد كه گفتم در اين زمينه از خود آقاي بادامچيان بپرسيد.

وي گفت: در ادامه اين مصاحبه برخي رسانه‌ها به نقل از بنده نوشته‌اند كه جبهه پايداري منتظر نظر مقام معظم رهبري است و اين سوء برداشت ايجاد شده كه جبهه پايداري قصد استفاده ابزاري از جايگاه رفيع ولايت را دارد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: چنين برداشتي از اساس اشتباه بود و جبهه پايداري اتفاقاً به برخي از گروه‌ها و جريان‌ها كه چنين روش‌هايي را به‌كار مي‌گيرند، انتقاد جدي دارد و تأكيد مي‌كند كه هر كس مسئول عمل خود است.

وي ادامه داد: در عين حال، جبهه پايداري برنامه‌ها و رفتار خود را با دريافتي كه از منويات رهبر معظم انقلاب دارد، تنظيم مي‌كند و تأكيد دارد كه جريان‌هاي اصولگرا بايد خود را با اين ميزان تراز كنند.

آقاتهراني با بيان اينكه "تأكيد رهبر معظم انقلاب بر انتخاب اصلح است"، خاطرنشان كرد: اين، يك دريافت روشن از بيانات رهبري است كه جريان‌هاي اصولگرا بايد جهت حركت خود را در همين راستا تنظيم كنند.

وي گفت: جبهه پايداري علاقه‌مند است حركتي كه آغاز كرده، مورد تأييد رهبر معظم انقلاب و مايه شاد شدن دل ايشان باشد، چرا كه شاد شدن دل حضرت ايشان به‌عنوان نايب امام زمان(عج) را مساوي با خشنودي قلب مقدس امام عصر(عج)‌ مي‌دانيم ولي استفاده ابزاري از اين جايگاه را به هيچ‌وجه جايز نمي‌دانيم.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با يادآوري روايت شريفه از امام صادق مبني بر اينكه "العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس" (عالمی که آگاهی از زمانش دارد مسائل مورد شبهه و پیچیده او را مورد هجوم قرار نمی‌دهد)، افزود: عالم‌ترين فرد به زمانه را شخص مقام معظم رهبري مي‌دانيم و تلاش مي‌كنيم كه بر اساس منويات ايشان جهت حركت خود را تنظيم كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آقاتهراني, حق استفاده ابزاري, جايگاه ولايت, خشنودي رهبر معظم انقلاب, خشنودي امام عصر, ,