خالدمشعل:به ملت ایران به خاطر داشتن چنین رهبر و رئیس‌جمهوری تبریک میگویم

دبیرکل حماس با بیان اینکه هیچگاه حمایت‌های ایران از ملت فلسطین بیهوده نخواهد بود، به ملت ایران به خاطر داشتن چنین رهبر و رئیس جمهوری تبریک گفت

خالد مشعل دبیرکل حماس در سخنانی کوتاهی در مراسم اختتامیه پنجمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، ضمن تشکر از "سخنان ارزشمند" رئیس‌جمهور کشورمان، گفت: بنده از 2 جهت به آقای احمدی‌نژاد تبریک می‌گویم یکی به خاطر شجاعت و دیگری به دلیل اصولی بودن مواضع‌شان؛ بنده این دو صفت را در تمام موضع‌گیری‌های آقای احمدی‌نژاد مشاهده کردم و باید بگویم که به ندرت این دو صفت در رهبران جهان دیده می‌شود.



خالد مشعل در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌ روز گذشته به سخنان ارزشمند رهبر انقلاب گوش فرا دادیم و به دیدگاه روشن ایشان توجه کردیم و باید به ملت ایران به خاطر داشتن چنین رهبری و چنین رئیس‌جمهوری تبریک بگویم.

دبیرکل حماس همچنین گفت: این نوع موضع‌گیری‌ها از ملت فلسطین حمایت می‌کند و باعث افزایش اعتماد ما به ملت ایران می‌شود.

وی با بیان اینکه موضع‌گیری ملت عزیز ایران هیچ‌گاه بیهوده نخواهد بود، گفت: خداوند موجب عزت و عظمت شما خواهد بود و ملت فلسطین به شما وفادار خواهد بود.

به گفته وی، حمایت‌هایی که از ملت فلسطین انجام می‌شود، بیهوده نخواهد بود و قطعاً ثمربخش است.

خالد مشعل همچنین متذکر شد: جرأت و شجاعت و منطقی بودن، ما را به دیدگاه ساده برای حل مسئله فلسطین هدایت می‌کند اما ترس ما را به راه‌حل‌های پیچیده سوق می‌دهد.

خالد مشعل همچنین گفت: فلسطین میهن فلسطینیان است و بنده به نمایندگی از گروه‌های مبارز فلسطینی و همه حضار این اجلاس که همه این احساس را نسبت به ملت فلسطین دارند، از جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهوری ایران و آقای لاریجانی تقدیر و تشکر می‌کنم و باید از مواضع اصولی شما در برابر ملت فلسطین تشکر کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تبریک خالد مشعل, تبریک به ملت ایران, تبریک به خاطر رهبر و رئیس‌جمهوری, دبیرکل حماس, حمایت‌های ایران از فلسطین, ,