بيانات آيت الله خامنه اي نقشه راه آزادي فلسطين است
2 مبارز ارشد فلسطيني و لبناني، بيانات حضرت آيت الله خامنه اي در كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين را «نقشه راه آينده دفاع از فلسطين» توصيف كردند.
دكتر محمود الزهار عضو ارشد جنبش حماس در گفت وگويي تصريح كرد: سخنان آيت الله خامنه اي، نقشه راه آينده مقاومت فلسطين را ترسيم كرد و نياز به تفكر و تامل جدي دارد. ايشان در اين پيام تاكيد كردند كه فلسطين فقط به صاحبان اصلي آن، و نه هيچ كس ديگر، تعلق دارد.
وزير خارجه سابق دولت حماس با بيان اينكه بيانات ولي امر مسلمين يك پيام جامع و كامل بود و بايد بهترين استفاده از راهكارهاي مندرج در آن براي آزادي فلسطين صورت گيرد، افزود: طبق اين بيانات، كشور فلسطين فقط متعلق به ملت فلسطين است و مسلمان و مسيحي و يهودي بايد در آن در كنار هم زندگي كنند و بين يهوديان فلسطين و يهوديان صهيونيست اشغالگر بايد مرزبندي مشخصي وجود داشته باشد.
الزهار در گفت وگو با «قدسنا» درباره نشست بين المللي حمايت از انتفاضه گفت: اين همايش با دعوت از گروهي از برگزيده ترين شخصيت هاي جهان اسلام، برنامه ريزي در خصوص حمايت از قضيه فلسطين و مقاومت را در دستور كار خود قرار داده و برنامه هاي آن مرحله جديدي در خصوص آينده مساله فلسطين به شمار مي آيد.
وي تاكيد كرد كه يكي از اهداف اين همايش يكپارچه كردن افكار و آراء جهت آزادسازي كامل سرزمين هاي فلسطين از رژيم صهيونيستي است و نه تنها بخشي از آن.
در همين حال سمير قنطار مبارز پرسابقه لبناني كه سالهاي طولاني را در زندان هاي رژيم صهيونيستي سپري كرده، با استقبال از بيان روشنگر و قاطع حضرت آيت الله خامنه اي تاكيد كرد: مواضع امام خامنه اي درباره مسئله فلسطين شرافتمندانه است.
«سمير قنطار» گفت: واضح است امروز امپرياليسم جهاني تلاش مي كند از قيام هاي عربي به نفع خود بهره برداري كند اما امام خامنه اي با اظهارات و موضع گيري آشكار خود، نكات مهمي را بيان نمود و همانطور كه موضع جمهوري اسلامي ايران در گذشته نيز در مورد پرونده فلسطين مشخص بوده، ايشان نيز بر همان مواضع تاكيد كردند.
وي افزود: امام خامنه اي در اظهارات خود بر وحدت فلسطينيان و تلاش براي متحد كردن آنان با هدف اتخاذ موضعي قدرتمند و واحد تاكيد داشتند. بنده معتقدم سخن رهبر انقلاب ايران دربردارنده پيام هايي آشكار بوده كه تاكيدكننده مواضع شرافتمندانه جمهوري اسلامي ايران و امام خميني(ره) در مورد فلسطين بوده است.
وي در مورد موضع و اظهارات اخير رئيس تشكيلات خودگردان گفت: به نظر بنده اظهارات «محمود عباس» بدون مفهوم و بي معني بود زيرا چگونه مي شود فلسطينيان بتوانند با استفاده از يك كرسي صاحب يك كشور شوند. تنها راه رسيدن فلسطينيان به سرزمين خود و اعاده حقوقشان تكيه بر سلاح مقاومت است.
«قنطار» كه با تابناك گفت وگو مي كرد، افزود: متاسفانه محمود عباس به دنبال منطقه اي است كه 22درصد خاك فلسطين را شامل مي شود اما تمام مناطق اشغالي، متعلق به ملت فلسطين است.
قنطار درباره تاثير انقلاب اسلامي ايران بر جنبش هاي منطقه گفت: بنده معتقدم انقلاب اسلامي ايران و نيز مواضع ضد آمريكايي و ضد صهيونيستي سوريه و پس از آن پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33روزه و پيروزي مقاومت اسلامي در جنگ 22روزه غزه يكي پس از ديگري به صورت سلسله وار در تحريك احساسات ملت هاي عرب براي قيام عليه رژيم هاي حاكم و ديكتاتورها تاثير بسزايي داشته و موجب آگاهي اين ملت ها براي قيام شده است.


نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت8:36---11 مهر 1390
ممنون از وب جالب و مفيدتون
خدا خيرون بده . در راهي كه آغاز كرده ايد موفق باشيد
به ما هم سر بزنيد و اگه خواستيد ما رو لينك كنيد و ما شما رو لينك مينيم انشاء الله
moridenoor.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانات آيت الله خامنه اي, نقشه راه آزادي فلسطين, دكتر محمود الزهار, عضو ارشد جنبش حماس, سمير قنطار, مبارز پرسابقه لبناني, ,