سرگردانی مسافران ماهشهر-شيراز در بيابان

 

40مسافر اتوبوس محور ماهشهر- شيراز به دليل جلب راننده توسط نيروي انتظامي تا سپيده‌دم درميان مسير و در بيابان سرگردان ماندند

به گزارش ايرنا، مسافران ماهشهر ـ شيراز تعاوني يك شركت مسافربري ايران‌پيما هنگام حركت اتوبوس پس از آنكه متوجه شدند كه كولر آن خراب است به راننده آن اعتراض و خواستار رفع مشكل شدند.
 
راننده اين اتوبوس نيز پس از تماس با مسوولان شركت مسافربري تعهد كرد كه نيمي از بهاي بليت را به مسافران برگرداند.
 
به گفته مسافران اين اتوبوس،در ميانه راه يكي از مسوولان شركت مسافربري با راننده تماس گرفت و از وي خواست كه از برگرداندن نصف بهاي بليت‌ به مسافران خودداري كند.
 
به همين دليل مسافران به شدت معترض شده و مساله را به اطلاع پليس‌ راه بين راه در محدوده گچساران رسانده و خواستار برخورد قانوني با راننده شدند.
 
بنابه اظهارات مسافران، پليس راه نيز دفترچه راننده اتوبوس را ضبط و وي را موظف به انتقال مسافران به شيراز كرد، اما اين راننده بي‌مسووليت از تمكين دستور پليس خودداري كرد و با شدت گرفتن اعتراض مسافران ماموران انتظامي در محل حاضر و اقدام به دستگيري اين راننده كردند.
 
با دستگيري راننده اين اتوبوس 40 مسافر آن در بيابان سرگردان ماندند تا اين كه هنگام سپيده دم پليس راه يك اتوبوس عبوري را متوقف و مجاب به انتقال اين مسافران سرگردان كرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سرگردانی مسافران ماهشهر-شيراز, شركت مسافربري ايران‌پيما, ,