كوچك‌زاده: اصولگرایان متحدند اگر شما بگذارید!

 

مهدي كوچك‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با يادآوري مواضع متناقض برخي افراد مدعي اصولگرايي در طول هفته‌هاي اخير نوشت، اصولگرايان متحد هستند، اگر اين رفتارها ادامه نيابد.

به گزارش رجانيوز، در اين نوشته كه در وبلاگ شخصي كوچك‌زاده منتشر شد، آمده است:

«حدودا اوایل مهرماه خبرگزاری های مختلف از برگزیده شدن ولایتی به عنوان سخنگوی 7+8  خبر دادند اگرچه از آن تاریخ تا کنون هیچ سخنی از آقای سخنگو در ارتباط با 7+8 در خبرگزاری‌ها قابل مشاهده نیست و البته شرط لازم برای سخنگویی موفق کم گویی و گزیده گویی است. در عین حال اخبار متعددی از خانم بهروزی و بادامچیان و رئوفیان لاریجانی و جلالی و سالک و تقوی و... در خبرگزاری های مختلف منتشر شده که بعضا به نحوی سخن می گویند که به نظر می رسد نه تنها سخنگوی 7+8 و همه اصولگرایانند بلکه سخنگویی آیت الله مهدوی کنی را نیز بر عهده دارند یکی برای حضور نماینده لاریجانی و قالیباف توجیه و منطق ارائه می کند و چند روز بعد خود لاریجانی نمایندگی جلالی را که ماه‌ها در همه خبرگزاری‌ها و سخنگویان متعدد 7+8 آن را گزارش کرده بودند تکذیب می کند  دیگری از عدم تمایل آیت الله مهدوی نسبت به حضور باهنر در 7+8 خبر می دهد و بعد آن دیگری عدم اظهار نظر آیت الله مهدوی در مورد با هنر را شرط لازم و کافی برای عدالت ایشان تعیین می کند! و دست آخر لاریجانی که این‌همه سخنگویان مختلف از جانب 7+8 برای نماینده داشتنش در این مجموعه توجیه و تفسیر تراشیده بودند و به ایشان و نماینده اش افتخار کرده بودند، اعلام می کند که 7+8 وحی منزل نیست و خود در مجلس جماعتی حدود 70 نفر را جمع می کند تا شاید خود برای انتخاباتش ساز و کاری سرهم نماید همه اینها و دهها پراکنده گویی آمیخته با توهین و تحقیر نسبت به جبهه پایداری که بارها اعلام نموده با هدف کسب کرسی های مجلس به وجود نیامده به راحتی در خبرگزاریهای متعدد قابل یافتن است که ذیلا چند نمونه از آنها را درج می نمایم و قضاوت در این مورد که این رویه اصولگرایان را به وحدت می رساند یا نه برعهده خوانندگان منصف می گذارم. باور من بر اینست که اصولگرایان متحدند اگر آقایان بگذارند!

ولایتی سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان شد

ولایتی به عنوان سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شد

  جلالی به عنوان نماینده لاریجانی به کمیته واحد اصولگرایان معرفی شد

دلايل حضور نماينده لاريجاني در 8+7 از زبان سالك

علت حضور لاریجانی و قالیباف در 7+8

آغاز تبلیغات انتخاباتی نماینده لاریجانی در کمیته 7+8 +عکس

جلالي نماينده‌ بنده در گروه ‌٨+7 نيست

جلالی نماینده من در 7+8نیست

بادامچیان: مهدوی کنی به حضور باهنر در 8+7 تمایل نداشت

دفاع بهروزي از حضور باهنر در 8+7

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت :‌ نمی گویم که 8+7 وحی منزل است و می تواند مدل های متفاوت دیگری هم وجود داشته باشد.

لاريجاني:/كامل/ ‌٧+8 وحي منزل نيست

با این احوال خدا را شکر که جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد تا این اصحاب دلسوز وحدت و اتحاد و نه خدای نخواسته شیفته کرسی های سبز! هرچه توهین و تهمت دارند به بهانه مخل وحدت بودن بر سر این جبهه بشکنند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : كوچك‌زاده, اصولگرایان متحدند, مواضع متناقض, افراد مدعي اصولگرايي, اصولگرايان متحد, وبلاگ شخصي كوچك‌زاده, ,