حمله وکیل 26ساله مشایی به علامه مصباح و مداحان تيتر روزنامه فتنه شد
خوش‌خدمتي به جريان انحرافي در ازاي كمك 600 ميليوني و وام ميلياردي

 

روزنامه شرق در طي دو شماره اخير خود دو بار به‌طور اختصاصي با وكيل مشايي در پرونده شكايت‌هاي او از شخصيت‌هاي موجه و انقلابي مصاحبه كرد تا نشان دهد كه برخي اخبار منتشر شده در زمينه پشتيباني مالي از اين روزنامه نزديك به جريان فتنه بي‌ربط نيست.

به گزارش رجانيوز، در حالي كه هفته نامه 9 دي از حمايت مالي قابل توجه وزارت ارشاد به اين روزنامه خبر داده و اين وزارت‌خانه نيز اين خبر را رد كرده بود، برجسته‌سازي ايجابي مكرر مشايي در صفحه اول اين روزنامه طي هفته‌هاي اخير اين شائبه را به شدت تقويت كرده است.

كمك بلاعوض 600 ميليون توماني به روزنامه شرق و وام ميلياردي جزو موارد مطرح شده در اين خبر بود و هفته نامه منتشر كننده اين خبر نيز تأكيد كرد كه سند اين كمك‌ها را در اختيار دارد.

در حالي كه برخي ناظران سياسي به پيوندهاي جريان‌هاي فتنه و انحرافي اشاره كرده و عقبه‌هاي مشترك اين دو جريان را يادآوري مي‌كردند، روزنامه شرق كه گويا مزه كمك‌هاي ميليوني و وام ميلياردي زير زبانش مزه كرده، به‌طور مكرر براي مشايي رپرتاژ مي‌رود تا جايي كه در شماره امروز تيتر يك خود را به گفت‌وگو با وكيل 26 ساله وي اختصاص داده و از اين تريبون به شخصيت‌هايي از جمله علامه مصباح يزدي و مداحان اهل بيت(ع) حمله كرده است.

قبل از مشایی وکیل برخی اصلاح طلبان بودم که به آن‌ها می گویند جریان فتنه!

وکیل مشایی در این گفت‌وگو صراحتا به سابقه خود در دفاع از پرونده های فتنه گران اشاره کرده و می گوید: "من در برخی پرونده های معترضین بعد از انتخابات وکیل بودم ... من قبل از اين پرونده‌اي از افراد عضو جريان اصلاح‌طلبان را داشتم كه جريان فتنه گفته مي‌شود."

وی در ادامه درباره چگونگی آشنایی خود با مشایی نیز می گوید: "من با معاونت حقوقی ریاست جمهوری چندکار پژوهشی انجام دادم، از آنجا با سیستم آشنا شدم و بعد هم به من پیشنهاد شد که وکالت چند پرونده درباره آقای مشایی را به عهده بگیرم."

حمله گستاخانه به مداحان اهل بیت/ قبلا در مجالس‌شان شرکت می‌کردم اما دیگر نمی‌روم!

وی در بخش دیگری از این گفتگو با لحنی گستاخانه پیرامون حاج منصور ارضی می گوید: "پس از آنکه شکایت مطرح شد، بیانیه دادند و من را وکیل مدافع جریان ضد خدا خواندند. دوستان، آشنايان و حتي در خانواده كساني هستند كه مي‌گويند از حاج منصور شكايت كردن عاقبت ندارد. چرا كه مداح اهل بيت(ع) است. ولي به نظر خودم اگر كسي كه مداح اهل بيت است، جرمي مرتكب شود آن هم در حد توهين و فحش دادن بايد خيلي سريع‌تر پيگيري و مجازات شود تا اشخاص عادي ديگر. اتفاقا من خودم جزو كساني هستم كه مداحان اهل بيت را دوست دارم و در مجالس اين آقايان نيز شركت مي‌كردم. ولي بعد از اين قضايا ديگر شركت نمي‌كنم. اما شركت نكردن من به دليل اين نيست كه بخواهم انتقام بگيرم يا بحث اختلاف عقيدتي باشد." و این اظهارات در حالی مطرح شده است که حاج منصور ارضی در سخنرانی اخیر خود هیچ گاه از شخص مشایی نام نبرد و مشخص نیست چرا وکیل وی اصرار دارد صحبت های این مداح اهل بیت را که در آن نامی از کسی برده نشده بود را به مشایی نسبت دهد.

از نظر سیاسی با دولت همفکر نیستم و فقط کارهای حقوقی‌شان را انجام می دهم

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با دولت هم عقیده هستید، می گوید: " (نظرم) منطبق با آنها نيست. حالا نمي‌گويم كه خيلي فرق مي‌كند، ولي صددرصد نمي‌شود گفت كه در جناح آنها هستم … زماني‌كه وكالت ايشان را برعهده گرفتم، همه فكر مي‌كردند من از نظر سياسي با آنها همفكر و هم‌عقيده هستم در صورتي‌كه اصلا اين‌طور نيست. من فقط كارهاي حقوقي‌شان را انجام مي‌دهم."

مشایی شخصیت جالبی است و با افتخار وکالت ایشان را قبول کردم!

وکیل مشایی می گوید: "به نظرم ايشان شخصيت جالبي دارند. يعني همين كه اين همه حساسيت در موردشان زياد است و هر حرفي كه مي‌زنند منجر به يك نقد مخرب در مورد حرف‌هاي ايشان مي‌شود، به نظرم شخصيت جالبي هستند. از قبل هم به شخصيت ايشان علاقه داشتم. صرف‌نظر از عقايد سياسي و مسايل ديگر وكالت ايشان را با افتخار قبول كردم."

آقای مصباح دولت را تخریب کردند!

وی در ادامه با لحن گستاخانه حمله به آیت الله مصباح را در دستور کار قرار داد و گفت: "من فكر مي‌كردم آقاياني كه داعيه تسلط به مباحث مذهبي و ديني را دارند، جواب ايشان را بدهند. مثلا من فكر مي‌كنم آيت‌الله مصباح در بحث مكتب ايراني و مسايلي كه مطرح بود، جواب ايشان را بدهد ولي در كمال تعجب ديدم به جاي اينكه بيايند جواب ايشان را بدهند يا نقد كنند، تخريب كردند."

جریان انحرافی نامیدن ادعای گزافی است و باید ثابت شود!

وکیل مشایی در پایان ضمن ابراز ناخرسندی از نامیده شدن جریان مشایی به "جریان انحرافی"، گفت: "جريان انحرافي اتهام سنگيني است. اينكه يك عده را منحرف از خط قانون يا خط انقلاب بدانيم، ادعاي گزافي است كه بايد اثبات شود (!)"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حمله وکیل 26ساله مشایی, حمله وکیل به علامه مصباح, حمله وکیل به مداحان, تيتر روزنامه فتنه, خوش‌خدمتي, جريان انحرافي, كمك 600 ميليوني, وام ميلياردي, شماره اخير روزنامه شرق, وكيل مشايي, پرونده شكايت‌ها, شخصيت‌هاي موجه و انقلابي, روزنامه نزديك به جريان فتنه, ,