"نمایندگان مجلس سریعا" درخواست استعفای علی مطهری را بپذیرند"

 

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: جریان دانشجویی کشور خواهان آن است که نمایندگان مجلس سریعا" درخواست استعفای علی مطهری را بپذیرند.

 علی جمشیدی، دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه درخواست استعفای نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبعاً طبق قوانین و مقررات خاص حاکم بر مجلس شورای اسلامی‌ است و باید از طریق مجراهای مذکور و با روند قانونی پیگیری و عملی شود، گفت: نباید فراموش کرد که مفروضاتی که بر خاسته از شرایط و مقتضیات زمان و بر اساس مصالح مملکتی بوجود می‌آیند، اصلی‌ترین عوامل رقم خوردن سرنوشت یک کشور را در بر می‌گیرد.
 
جمشیدی با اشاره به اعلام استعفای علی مطهری ادامه داد: در شرایط کنونی و البته بر اساس عملکرد گذشته آقای علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به نظر می‌رسد که خواست عمومی مردم و البته نخبگان جامعه من جمله جریان دانشجویی کشور نیز همین است که فعالیت‌های ایشان از محدوده مجلس شورای اسلامی و نمایندگی ملت خارج شود و تعیین سرنوشت مردم از عهده چنین افرادی برداشته شود. چرا که بررسی رفتارهای ایشان در چند سال اخیر نشانگر عدم تطابق شأنیت مجلس شورای اسلامی با عملکرد وی است.
 
وی با اعلام استقبال جریان دانشجویی از استعفای مطهری در تشریح علت این استقبال گفت: عملکرد مطهری در یکی دو سال اخیر نشانگر آن است که متأسفانه وی از افرادی بود که در جریان حوادث پس از انتخابات نتوانست کارنامه قابل توجیهی از خود برجا بگذارد و پس از آن نیز با تبدیل مسائل فرعی به اصلی و وارد کردن حاشیه به متن امور، ثابت کرد که از بصیرت کافی برای حضور در قامت نمایندگی مردم برخوردار نیست.
 
دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن‌های داسلامی دانشجویان مستقل در بیان مثالی از عملکرد مطهری گفت: در مقام مثال، واکنش‌های سخنان عجیب و غیر منطقی مطهری در مقابل شرط گذاری خاتمی به عنوان یکی از مطرودان ملت برای نظام، درخور توجه و اعتراض بود و یا در جایی دیگر مقصر دانستن رئیس‌جمهور در حوادث سال 88 به اندازه سران فتنه در حالیکه وی نزدیک‌ترین مصداق برای گفتمانی بود که اکثریت مردم به آن رأی دادند بود و سران فتنه گناهی بزرگ در ایجاد خدشه به اعتبار نظام و اتهام زنی علیه آن را در کارنامه خود داشتند، بیانگر این است که وی حتی توان یک وزن‌کشی ساده در میدان سیاست را ندارد.
 
جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: جریان دانشجویی کشور از استعفای مطهری به عنوان یک نواصلاح‌طلب استقبال نموده و خواهان آن است که دیگر نمایندگان مجلس نیز درخواست استعفای او را قبول کرده و حداقل یکی از افراد حاشیه‌ساز مجلس را از متن خانه ملت خارج سازند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نمایندگان مجلس, درخواست استعفای علی مطهری, تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی, علی جمشیدی, ,