توطئه صهیونیست‎ها برای جدایی قدس/ ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی دیگر

 

رسانه ها از طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی در شهرکهای صهیونیست نشین برای جدایی کامل بیت المقدس از دیگر مناطق فلسطینی خبر دادند.

به گزارش مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد رژیم اسرائیل درصدد تشکیل کمربندی از شهرکهای صهیونیست نشین برای جدا کردن بیت المقدس از دیگر مناطق فلسطینی است.

به گفته خبرنگار این شبکه، طرح جدید اسرائیل برای ساخت یک شهرک صهیونیست نشین جدید در قدس شامل 2 هزار و 610 واحد مسکونی در راستای تلاش برای جدا کردن این شهر از مناطق فلسطینی اطراف خود است.

خاطر نشان می شود رژیم صهیونیستی با وجود انتقادهای شدید در سطح جهان،  با چراغ سبز آمریکا و حمایتهای غربی ها و ضعف و انفعال سازمان ملل متحد و رویکرد سازشکارانه بیشتر رژیمهای عربی و تشکیلات خودگردان همچنان به این اقدامات غیر قانونی خود ادامه می دهد، این رژیم پیشتر نیز از طرح ساخت 1100 واحد مسکونی دیگر در شرق بیت المقدس اشغالی خبر داده بود.

در این زمینه سلیوان شالوم معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با درخواست جامعه جهانی برای توقف شهرک سازی در مناطق اشغالی، بر ادامه این اقدامات غیر قانونی تاکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : توطئه صهیونیست‎ها, جدایی قدس, طرح جدید رژیم صهیونیستی, شهرکهای صهیونیست نشین, جدایی کامل بیت المقدس, مناطق فلسطینی, ,