انتقاد يك نماينده در اولين روز كاري مجلس پس از بازداشت موقت مديرمسئول رجا
آيا در همه پرونده‌ها اينگونه برخورد مي‌شود/ رئيس قوه مقننه با شرح صدر بيشتر در تصميم خود تجديدنظر كند +صوت

 

 عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در اولين روز كاري مجلس پس از برخورد با مديرمسئول سايت رجانيوز و بازداشت موقت وي در پي شكايت آقاي علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، در بخشي از نطق ميان دستور خود به اين موضوع اعتراض كرد.

به گزارش رجانيوز، ولي اسماعيلي كه به‌عنوان اولين ناطق ميان دستور جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي سخن مي‌گفت، در حالي كه لاريجاني براي حضور در اجلاس بين‌المجالس به سوئيس سفر كرده و شهاب الدين صدر نايب رئيس دوم مجلس، اداره جلسه را برعهده داشت، پس از بيان مطالبي در مورد مشكلات حوزه انتخابيه‌اش، موضوع برخورد با سايت‌هاي انقلابي را از تريبون مجلس مورد انتقاد قرار داد.

 

 

نماينده مردم گرمي در مجلس اظهار داشت: متاسفانه در روزهاي اخير شنيده مي‌شود كه با برخي از سايت‌هاي انقلابي و مدافع ولايت با شكايت رييس مجلس برخورد مي‌شود، اين‌كه آيا در تمام پرونده‌ها اين‌گونه قاطعانه و با سرعت انجام مي‌گيرد يا نه، جاي سوال است.

وي افزود: انتظار اين است كه رييس قوه مقننه با شرح صدري بيش‌تر با اين موضوعات برخورد كند و به‌جاست رياست مجلس در اين تصميم خود تجديدنظر نمايد كه انتظار از سران قوا همين است.

عضو كميسيون داخلي و امور شوراها در ادامه با بيان اين‌كه امريكا با هدف ايران هراسي، ايران را به طراحي‌ ترور سفير عربستان متهم كرده است، به بيداري اسلامي در منطقه اشاره كرد و گفت: آمريكايي‌ و غربي خواندن تحولات منطقه، روحيه‌ دادن به رژيم صهيونيستي است.

اسماعيلي خاطرنشان كرد: با تحليل درست و دقيق مي‌توان گفت اين تحولات يك فرصت تاريخي براي اسلام، مسلمين و ايران است.

وي اظهار داشت: آمريكا براي به حاشيه كشاندن جنبش وال استريت و با هدف ايران هراسي، ايران را به طراحي ترور سفير عربستان متهم نموده است، اين اقدام تا آن اندازه ناشيانه است كه تحليل‌گران آ‌مريكا نيز آن را به سخره گرفته‌اند.

نماينده مردم گرمي در مجلس ابراز كرد: آمريكا به غريقي مي‌ماند كه به كف‌هاي روي آب دل بسته، غافل از اين‌كه غرق شدنش قطعي است و صداي شكستن استخوان‌هاي كاپيتاليسم به گوش مي‌رسد و اين وعده الهي است.

وي با اشاره به سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه گفت: ‌اين سفر بارديگر نشان داد كه راه زلال ولايت تا قيام مهدي(عج) پررنگ‌تر، مقاوم‌تر و پررهروتر از ديگر راه‌هاست.

اسماعيلي در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد: اگر به فرمان هشت ماده‌اي رهبر معظم انقلاب عمل مي‌شد، شاهد اختلاس نجومي اخير نبوديم كه البته باز به گفته رهبرمعظم انقلاب اگر به هرعلتي فساد به دليل كوتاهي در پيش‌گيري محقق شد، در اين شرايط پيگيري نبايد مورد غفلت قرار گيرد.

وي يادآور شد: اگر مسئولين مربوطه به هشدارهاي رهبر معظم انقلاب در خصوص 18 تير 78، وقعي مي‌نهادند و تبيين و هشدارهاي لازم را مي‌دادند فتنه سال 88 رخ نمي‌داد كه عده‌اي با نقشه و طراحي دشمنان قسم خورده تا نزديكي خيمه ولي امر مسلمين تاختند.

اسماعيلي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مسائل و مشكلات حوزه انتخابيه، به مصوبات هيات دولت اشاره كرد و افزود: با توجه به مصوبه هيات دولت و تصويب احداث و راه‌اندازي آزاد راه شهرستان گرمي از وزير امور خارجه درخواست دارم در اخذ نظر مثبت و مساعد كشور آذربايجان تسريع كند.

وي ادامه داد: هم‌چنين از وزير نيرو نيز درخواست دارم،‌ دستور شروع عمليات اجراي شبكه‌هاي پاياب و اراضي شهرستان گرمي كه 38 هزار هكتار مي‌باشد، را صادر كند.

نماينده گرمي از وزير راه و شهرسازي خواست تا دستور شروع عمليات اجراي راه آهن اردبيل به مغان را صادر و اعتبار لازم جهت ترميم آسفالت جاده‌هاي اصلي شهر گرمي به مغان و جاده‌هاي روستايي را تخصيص دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انتقاد يك نماينده, اولين روز كاري مجلس, بازداشت موقت مديرمسئول رجا, برخورد در همه پرونده‌ها, رئيس قوه مقننه, شرح صدر بيشتر, صوت, ,