شور و شوق مرزداران غيور كرد براي استقبال از ولي امر مسلمين
ملاقادر: اهل‌سنت در ابراز ارادت به رهبر انقلاب سنگ‌تمام مي‌گذارند+ فيلم
 

 

پاوه، شهر مبارزه با منافقين و ضد انقلاب، شهري كه از آن هنوز صداي حاج همت و دكتر چمران به گوش ‌مي‌رسد، اين روزها حال وهواي ديگري دارد.

به گزارش رجانيوز، ميان امت كرد و سني مذهب پاوه در ابراز محبت به مقتدايشان مسابقه‌اي ديدني شكل گرفته و هركس بر مرام و مسلك خويش، بيان عاشقي مي‌كند.

اگرچه بيگانگان به مدد رسانه ها و دستگاه‌هاي تبليغاتي خود با برجسته كردن اختلافات مذهبي آرزوهاي خامي در سر دارند، اما شوق و ذوق مردم كوچه و بازار از پايان انتظاري 22 ساله حكايت دارد.

ميهمان عزيز اهل سنت

در اين ميان، امام جمعه اهل سنت پاوه پيشقراول سيل ارادتمندان ولي امر مسلمين جهان است. "ماموستا ملاقادر  قادري" كه خطبه‌هاي نماز جمعه پاوه را به سفر رهبر معظم انقلاب  به كرمانشاه و ضرورت استقبال پرشور از ايشان در سفر به پاوه اختصاص داد، تنها به خطبه هاي نماز جمعه اكتفا نكرد و امروز در پيامي از هم شهريان خود خواست تا در استقبال از رهبر معظم انقلاب آنچه كه در توان دارند به كار برده و حماسه‌اي ماندگار خلق كنند؛ حماسه‌اي كه تاريخ پاوه را به دو بخش قبل و بعد از سفر مقام معظم رهبري تقسيم مي‌كند.

 

در بخشي از پيام، امام جمعه پاوه آمده است: خداوند سبحان را شاكريم در هنگامه اي كه دست هاي ناپاك دشمنان دين خدا درصدد تفرقه افكني در ميان برادران مسلمان و پيروان مذاهب مختلف دين مبين اسلام هستند، رهبر مدبر و فرزانه انقلاب با انتخابي از سر بصيرت و هوشمندي شهرستان مقاوم پاوه را براي ديدار با مردم خطه اورامانات و برادران اهل سنت خود انتخاب فرمودند.

خطه قهرمان پرور اورامانات (شهرستانهاي پاوه، جوانرود، ‌روانسر و ثلاث باباجاني) بر خود مي بالد كه فردا ميزبان قدوم مبارك رهبر عالي‌قدر انقلاب (مدظله العالي) است، مردم ايثارگري كه روزهاي دفاع مقدس يار و ياور امام راحل عظيم الشان(ره) بودند و امروز آماده اند با جانشين بر حق ايشان بيعت دوباره كنند.

سفر يادگار سال‌هاي دفاع مقدس به پاوه و اورامانات بدون شك بهترين هديه براي مردم اين ديار و نافع ترين مرهم براي آلام و زخم هايي است كه در طول سال ها محروميت بر اين منطقه وارد شده است.

ماموستا ملاقادر قادري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته نيز خطاب به اهالي پاوه تاكيد كرده بود كه شما باید با حضور پرشور و حماسی خود در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب دل دوستان این سرزمین اسلامی را شاد و دشمنان را مأیوس کنید.

خطیب جمعه پاوه تصریح کرد: حضور در این مراسم بسیار ضروری و مهم است چرا که رهبر فرزانه انقلاب میهمان تک تک اهالی اهل سنت منطقه اورامانات است.

وي همچنين اظهار داشت: هنگامی که می بینیم مقام معظم رهبری بر ما منت نهاده و این شهر را لایق قدوم مبارک خود دانسته اند بر همه آحاد جامعه لازم است در استقبالی به یاد ماندنی از رهبر انقلاب تمام توان و همت خود را به کار گیرند چرا که این سفر مهم انشا الله تحولی بنیادی در همه عرصه ها ایجاد خواهد کرد.

ماموستا قادري همچنين تصريح كرد: عقیده اینجانب بر این است که اگر مقام معظم رهبری تمام نقاط پاوه و اورامانات را بدون حتی یک محافظ طی فرمایند چیزی جز استقبال گرم همراه با احترام نخواهند دید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شور و شوق, مرزداران غيور كرد, استقبال از ولي امر مسلمين, ملاقادر, سنگ ‌تمام اهل ‌سنت, ابراز ارادت, رهبر انقلاب, فيلم, ,