در همایش جبهه پایداری قزوین مطرح شد
بيشترين آزار را در فتنه كساني دادند كه ادعاي تأييديه از امام داشتند اما مقابل ولايت ايستادند/ مردودين فتنه عليه جبهه پايداري شيطنت مي‌كنند

 

سومین همایش استانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی بعد از خراسان رضوی و فارس به ايستگاه قزوین رسيد و حجت‌الاسلام والمسلمين آقاتهراني دبيركل جبهه پايداري و دكتر علي اصغر زارعي مسئول كميته استان‌هاي اين جبهه به قزوين رفتند و در همايش استاني جبهه پايداري در مسجد امام خميني(ره) غياث آباد قزوين سخنراني كردند.

به گزارش رجانیوز، اعضاي جبهه پايداري در اين سفر همچنين با آيت‌الله باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين و آيت‌الله اسلامي نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان نيز ديدار كردند.

بيشترين آزار را در فتنه 88 از كساني ديديم كه ادعاي تأييديه داشتن از امام را داشتند اما مقابل ولايت ايستادند

دبیركل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سخنان خود در مسجد امام خميني(ره) با بیان اینکه در قرآن بخشي از سنت هاي الهي بيان شده است، گفت:  خوب است ما بدانيم خدواند متعال مشي‌اش چگونه است، گاهي ما بي خبريم اما اگر بدانيم شايد جهت‌گيري هاي‌مان در زندگي اجتماعي و فردي تغییر کرده وبه يك زندگي سالم‌تري برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با تاکید بر اینکه يكي از نعمت‌ها نعمت انقلاب اسلامي است، تصریح کرد: يكي ديگر از نعمت‌ها، نعمت ايثارگري و همچنين نعمت مقام ولايت و نعمت ولايت فقيه است.

وی با بیان اینکه در اوايل انقلاب سازمان مجاهدين با يك تفكر غلط شكل گرفت كه عقيده داشت هدف وسيله را توجيه مي‌كند، افزود: خدا نكند امروز جبهه پايداري به ابزاري تبديل شود كه كسي بخواهد با آن به اميال شخصي خود برسد.

رییس مجمع نمایندگان تهران در مجلس تاکید کرد: تبعيت از مرّ اسلام، تنها راه نجات است و در نظام اسلامي فقط يك نفر فصل الخطاب است و آن هم مقام ولايت است.

آقاتهرانی با اشار به اینکه باید عبادات و كارها را با نظر ولي فقيه بسنجيم، چرا که ايشان حجت هستند، افزود: مسئولان كشور همه محترم هستند اما همه بايد برنامه‌ها و اهداف خود را با نظر و حكم آقا تنظيم كنيم.

دبیركل جبهه پایداری عمل نکردن به نظر ولي فقيه را در حد شرك به خداوند توصیف کرد و خاطر نشان کرد: ولايت فقيه متصل به حكم خداست و به همين جهت، ولايت فقيه ولايت مطلقه است چون خداي متعال ولايتش ولايت مطلقه است.

وی در ادامه هشدار داد که حزب الله باید مراقب باشند به جدايي از خدا گرفتار نشوند.

آقاتهرانی با اشاره به فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: بيشترين كساني كه در زمان فتنه 88 آزارمان دادند، كساني بودند كه ادعا مي‌كردند با امام بودند و از امام تائيديه داشتند اما در عمل مقابل ولايت فقيه ايستادند.

نماینده مردم تهران افزود: مراقب باشيم گفتارمان با عمل‎مان يكي باشد و اگر اينگونه نبود، يقين داشته باشيم كه منحرف شده‌ايم.

وی با بیان اینکه ولايت‎مداران باید اتحاد داشته و بر سر اهداف خود که تنظیم شده با رهبري است، بايستند، تصریح کرد: افتخار بكنيم كه رهبري داريم و قدر ايشان را بدانيم، ديديد مردم كرمانشاه چقدر زيبا، با ادب و احترام و شور، دشمنان انقلاب را كور كردند.

آقاتهرانی اظهار داشت: برادران فتنه‌ها در پيش است و قاعدتا فتنه‌هاي بعد از فتنه‌هاي قبل سخت‌تر است. طبيعي هم هست، امتحان هرچه جلوتر مي‌رويم سخت‌تر است.

دبیركل جبهه پایداری ادامه داد: حزب اللهي‌ها هرچه بيشتر قبول شوند، امتحان‌شان سخت‌تر مي‌شود پس بايد مراقب بود و به وظيفه الهي خود عمل كرد.

زارعي: مکتب ما مکتب امام است نه مکتب ایرانی

عضو مؤسس جبهه پایداری گفت: ما چه بخواهيم و چه نخواهيم، در معرض امتحان هستيم و امروز امتحان ولايت مداري هم يكي از موضوعات مهمي است كه به آن مبتلا هستيم و بايد تلاش كنيم كه از اين امتحان با موفقيت بيرون بیاییم.

علی اصغر زارعی بيان داشت: از دلايل مهم تشكيل جبهه پايداري اين بود كه حوادثي كه امسال اتفاق افتاد، به نظر مي‌رسيد از فتنه و مسائل پيرامون جريان انحرافي ناشي شده است و در اين زمينه سستي‌هايي به‌وجود آمد و برخي‌ها در فتنه ساكت شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: جريان انحرافي، فتنه ديگري بر فتنه قبلي بود و به نظر مي‌رسد فتنه‌هاي ديگري هم در راه خواهد بود.

وی در مورد ضرورت تشکیل جبهه پایداری گفت: جبهه پايداري انقلاب اسلامي بر اساس يك مطالبه جمعي و با محوريت كساني شكل گرفت كه زير علم ولايت بودند و هستند و هدف اين بود كه مبادا جريان‌هاي اخير موجب تفرق و سرخوردگي نيروهاي مؤمن و ولايي شود.

زارعی با بیان اینکه قدرت ملي ما عبارت است از انسجام ملي ما و انسجام حزب الله پشت سر رهبري و اين نبايد آسيب ببيند، ادامه داد: ملت ما با اتكاي به همين قدرت امروز در برابر دنيا ايستادگي كرده و موجب بيداري اسلامي در منطقه و شكست مرحله به مرحله دشمنان شده است.

عضو جبهه پایداری اظهار داشت: جبهه پايداري، پايداري در ولايت مداري، پايداري در تبعيت از شعارهاي امام راحل و انقلاب و تبعيت از رهبري است.

وی گفتمان اصلي جبهه پايداري را گفتمان فرهنگي برشمرد و گفت: هدف ما این است که تشخيص دهيم امام و ولي زمان ما از ما چه مي‌خواهد و خوب درك كنيم كه ايشان چه مي‌خواهد و براي تحقق آن تلاش كنيم.

عضو فراکسیون انقلاب مجلس خاطرنشان کرد: بايد ببينيم امام و رهبري چه مجلسي را براي ما تعريف كرده‌اند و از ما چه رئيس جمهوري مي‌خواهند و همان‌ها را به عنوان يك مطالبه عمومي مطرح كنيم.

زارعی در عین حال تصریح کرد که اگرچه گفتمان اصلي جبهه پايداري فرهنگي است اما در مواقع مختلف نظر خواهد داد و در انتخابات و اتفاقاتي كه در كشور رخ مي‌دهد، تحلیل خود را بیان خواهد كرد.

وی با بیان اینکه در زمان احمدي نژاد علمي بلند شد که خود او محورش بود، افزود: اين علم با همان شعارهاي امام بود و با آرمان‌هاي انقلاب و رهبري مطابقت داشت اما شاهد بوديم بعد از انتخابات 88 در مقاطعي اين علم در مسير صحيح خود پيش نمي‌رود و نوعي خلأ ايجاد کرد.

زارعی، مرزبندی با فتنه گران، ساكتين و مردودین فتنه و جريان انحرافي را جزو اصول جبهه پايداري دانست و تاکید کرد که این جبهه بر این مرزبندی‌ها تاکید و پافشاري مي‌كند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: شعار و عمل جبهه پایداری، بر اساس شاخصه‌هاي مکتب امام است که اين شاخص‌ها را مقام معظم رهبري تبیین می‌کنند.

زارعی تأکید کرد: مكتب ما، مكتب امام است نه مكتب ايران؛ فرهنگ ايران و ارزش‌هاي اسلامي است نه فرهنگ غربي و ما بر تبعيت از رهبري پافشاري مي‌كنيم نه بر مسائل حاشيه اي كه اين‌ها مواضع اصلي جبهه پايداري است.

وی اظهار داشت: ما احساس مي‌كنيم اين رسالت بيش از هركس بر دوش روحانيت و علماي بزرگوار است و تبيين مواضع امام و تببين جريان انحرافي و فتنه توسط اين بزرگواران بايد انجام شود تا اگر فتنه‌ي ديگري رخ داد، در دام آن گرفتار نشويم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه جبهه پايداري زماني شكل گرفت كه مجموعه اي بنام 7+8 با محوريت بر منشور اصولگرايي كه علماي بزرگوار مصوب آن بودند، تشكيل شده بود، افزود: ما وحدت را به عنوان يك اصل قبول داريم و منشور اصولگرايي را هم قبول داريم اما در مرحله اجرا در همين فرمولي كه ايجاد شد، برخي‌ها شيطنت كردند و كساني كه شيطنت كردند خودشان جزو مردودين فتنه بودند.

وی ادامه داد: ما دعوايي با هيچ كس نداريم و هيچ تقابلي هم با جرياني نداريم، خط و مرزها تعريف شده و به دوستان هم گفته‌ايم كه بر اساس منشور اصولگرايي كار خود را انجام دهند و اگر توفيق پيدا كنيم، كمك هم خواهيم كرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: هدف جبهه پایداری تشكيل مجلسی است كه اگر فتنه جديدي رخ داد، بهتر از مجلس هشتم عمل کند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است كه آنچه مورد نظر علما و بزرگان و مهم‌تر از همه تدبير مقام ولايت باشد، محقق شود.

زارعی با بیان اینکه مجلس چيزي نيست كه امروز برخي ها با آن به عنوان يك طعمه برخورد مي كنند، افزود: در اثر همين طمع ورزي‌ها بود كه در فتنه لنگ لنگان پاسخ داديم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامي در پایان تاکید کرد که ما وظيفه داريم نگذاريم قدرت و اقتدار امروز نظام ضعيف شود و جبهه پايداري نيز متعلق به همه كساني خواهد بود كه زير علم آن جمع شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيشترين آزار در فتنه, ادعاي تأييديه از امام, ايستادن در مقابل ولايت, همایش جبهه پایداری قزوین, مردودين فتنه, شيطنت عليه جبهه پايداري, آقاتهراني دبيركل جبهه پايداري, ,