آیت‌الله مصباح:استقبال‌مردمی از رهبرمعظم انقلاب برای هیچ رهبری در دنیا سابقه ندارد

 ايسنا: يك عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به سفر اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي به كرمانشاه، تاكيدكرد: استقبال مردمي از رهبر معظم انقلاب براي هيچ رهبري در دنيا سابقه ندارد.

 آيت‌الله محمدتقي مصباح يزدي، در ديدار با جمعي از مربيان تربيتي بسيج با بيان اين مطلب، افزود: در تمام تاريخ نوشته شده انسانيت به جز مقطعي كه چند تن از انبياء موفق به تشكيل حكومت و رهبري شده‌اند، رهبري مانند امام خميني(ره) و جانشين صالح ايشان وجود ندارد.

وي ادامه داد: بهترين رهبران عالم از هر جامعه‌اي قابل مقايسه با امام(ره) و رهبري نيستند.

رئيس موسسه امام خميني گفت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به كرمانشاه و استقبال از ايشان را نمي‌توان با همه حوادث اجتماعي قابل قياس دانست در كجاي دنيا چنين عشق و محبتي از سوي مردم به رهبر ديده مي‌شود، به گونه‌اي كه فردي بيان كند تنها آرزوي من ديدار با رهبري است.

اين عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با بيان اين‌كه اين نعمت خدادادي است، تاكيدكرد: بايد قدردان اين نعمت باشيم و مراقب باشيم كه دشمنان نيز در مقابل با همه امكانات دنبال شبهه‌افكني و ترويج فساد هستند.

رئيس موسسه امام خميني با بيان اين‌كه از ابتداي خلقت تاكنون عوامل هدايت‌كننده و گمراه‌كننده در درون و بيرون انسان وجود داشته و دارند، اظهار كرد: ما بايد سر بر خاك بسائيم كه خداوند نعمت پيروزي انقلاب اسلامي و رهبران شايسته را داده است، اما بايد مراقب باشيم و غافل نشويم كه دشمنان نيز خيلي قوي شده‌اند و عوامل گمراهي هم زياد شده است و سايت‌هاي زيادي هم براي فريب و گمراهي مردم ايجاد شده است.

مصباح يزدي در ادامه اظهاركرد: قوام انقلاب اسلامي به فرهنگ اسلامي آن است و مبلغان و طلاب بايد، همزمان در دو جبهه فعاليت كنند، يكي مبارزه با شبهات و خرافات و افكار شيطاني و ديگر فعاليت ايجابي و مثبت در تبليغ اسلام.

وي تاكيد كرد: طلاب ومبلغان بايد سه موضوع را به خوبي دنبال كنند، يكي اين‌كه خوب درس بخوانند، خودسازي و تهذيب داشته باشند و مسايل روز و سياسي جامعه را درك و بصيرت سياسي داشته باشند.

وي ادامه داد: ممكن است فردي تهذيب داشته باشد و عالم هم باشد، اما به علت نداشتن بصيرت سياسي مورد سوء استفاده دشمنان قرار گيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آیت‌الله مصباح, استقبال ‌مردمی از رهبر, ,