گزارش ديدار فدايي و زاكاني با آيت‌الله مصباح به نقل از مسئول‌دفتر ايشان
اعضاي‌جبهه‌پايداري تكليف‌گرا، دلسوز نظام و از همه به‌ما نزديك‌تر هستند/ شما كه با ديگران وحدت كرديد چرا با اعضاي جبهه پايداري وحدت نكنيد؟
 

 

حسين فدايي دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي و عليرضا زاكاني دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب به‌تازگي با آيت‌الله مصباح ديدار كردند و در اين ديدار، علامه مصباح كه در همايش اعلام موجوديت جبهه پايداري تأكيد كرده بود كه در ميان اصولگرايان از همه بيشتر به اعضاي جبهه پايداري نزديك است و حتي خود را عضو اين جبهه خواند، همان تعابير را در مورد اعضاي مؤسس جبهه پايداري به‌كار برده و در ضمن به وحدت با اين جريان اصولگرا تأكيد كرده است.

در اين زمينه، مسئول دفتر آيت الله مصباح يزدي تاكيد كرد: مواضع و بيانات آيت‌الله مصباح يزدي كه تنها از سوي دفتر و پايگاه اطلاع رساني ايشان منتشر مي‌شود، مورد تأييد است.

حجت الاسلام و المسلمين حسين جلالي در گفت‌وگو با رجانيوز، در واكنش به اخبار منتشر شده از سخنان آيت الله مصباح در ديدار با آقايان فدايي و زاكاني مبني بر اينكه ايشان رهبري خود بر جبهه پايداري انقلاب اسلامي را تكذيب كرده‌اند، گفت: بارها اعلام و تاكيد شده است كه مواضع و بيانات آيت الله مصباح يزدي تنها از سوي دفتر و پايگاه اطلاع رساني ايشان منتشر مي‌شود.

وي ادامه داد: آيت الله مصباح يزدي در اين ديدار تاكيد داشتند كه اعضاي جبهه پايداري از لحاظ فكري از همه به ما نزديك‌تر هستند و افرادي تكليف‌گرا، مسئوليت‌پذير و دلسوز نظام، انقلب و رهبري مي‌باشند كه با تاسيس اين جبهه نيز در صدد عمل به همين تكليف و خدمت هستند.

جلالي تصريح كرد: آيت الله مصباح در اين ديدار خطاب به آقايان فدايي و زاكاني گفتند "شما كه توانستيد با افرادي كه از لحاظ فكري به شما نزديك نيستند، بنشينيد و آنها را متفاعد كرده و وحدت كنيد، چرا با دوستان خود در جبهه پايداري به گفت‌وگو نمي‌نشينيد و به جمع بندي نمي‌رسيد."

مسئول دفتر آيت الله مصباح يزدي افزود: در اين ديدار آيت الله مصباح توصيه كردند كه با جبهه پايداري نشست داشته باشيد و از لحاظ فكري نظرات خود را به هم نزديك‎تر كنيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ديدار فدايي و زاكاني, ديدار با آيت‌الله مصباح, جمعيت ايثارگران, جمعيت رهپويان انقلاب, وحدت با جريان اصولگرا, ,