فتنه‌گران براي سرپوش‎گذاشتن بر مفاسداقتصادي خود دست به قلم شدند

 

فتنه گران براي سرپوش گذاشتن بر مفاسد اقتصادي اصلاح طلبان، در صدد انتشار بيانيه اي هستند تا نه تنها بر مفاسد خود سرپوش بگذارند، بلكه سوژه جديدي براي خود دست و پا كنند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از پيگيري فساد اخير بانكي از سوي رسانه هاي داخلي و مسئولان دستگاه هاي مختلف كشورمان، گفته مي شود اردشير اميرارجمند كه خود را سخنگوي موسوي و همه كاره تشكلي به نام "جنبش راه سبز اميد" مي نامد، قرار است در بيانيه اي به بهانه فساد بانكي اخير، جديدترين تصميمات خط دهندگان پشت پرده اش را دنبال كند.

اردشير اميرارجمند هيچگاه نامي از اعضاي گروه مورد ادعاي خود نبرده اما مستندات موجود نشان مي دهد كه تصميم سازي هاي اين تشكل همواره توسط گروهك منافقين انجام شده و عملا اميرارجمند پادو و مجري دستورات اين گروهك است.

اميرارجمند كه در ايام فتنه 88 نقش بيانيه نويسي موسوي را ايفا مي كرد، گفته مي شود در بيانيه جديد خود به يكي از آن بيانيه ها اشاره كرده و كوشيده است اينگونه وانمود كند كه فتنه گران رويكرد ضدفساد داشته اند!

اميرارجمند در راستاي اهداف جديد دوستانش، در اين بيانيه كوشيده است اينگونه القا كند كه در داخل كشور همه در مورد فساد بانكي اخير سكوت كرده اند و اكنون تكليف بر دوش فتنه گران است كه نگذارند موضوع اين فساد بانكي كمرنگ شود. اين در حالي است كه رسانه هاي مختلف كشورمان از روز اول پيگير اخبار و تحولات پيگيري هاي فساد بانكي اخير بوده و هستند و مسئولان پرونده نيز شبانه روزي پيگير اين پرونده و برخي موارد مشابه بوده و پيرو دستور صريح رهبرمعظم انقلاب، هروز درباره روند پيگيري هاي اين موضوع از طريق رسانه ها اطلاع رساني كرده و مي كنند.

به نظر مي رسد نگراني فتنه گران از اين است كه با پيگيري موضوع فساد اقتصادي اخير و حتي مفاسد اقتصادي گذشته، دست برخي دوستان فتنه گران و اصلاح طلباني كه داعيه حمايت از حقوق مردم دارند رو شود و تنفر مردم از فتنه گران دوچندان شود و شايد به همين علت است كه "راه سبز اميد" مي خواهد خود را پيشقدم در پيگيري اين موضوع جلوه دهد تا مبادا سرو صداي مفاسد گسترده خودشان بلند شود و دستگاه قضايي و مسئولان ذيربط از پيگيري مفاسد اقتصادي گسترده اصلاح طلبان منصرف شوند.

شايد به همين علت بود كه يكي از سران موسوم به اصلاح طلب چندي پيش به آنان هشدار داده بود كه اينقدر فرياد "پيگيري اختلاس 3 هزار ميلياردي" بلند نكنيد چون ممكن است آتش آن دامن خود اصلاح طلبان را نيز بگيرد.

حال بايد ديد بيانيه جديد اميرارجمند و دوستان منافقش خواهد توانست جلوي افشاي مفاسد اقتصادي گسترده و قابل تامل اصلاح طلبان كه تاكنون افشا نشده است را بگيرد يا نه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سرپوش‎ گذاشتن فتنه‌گران, سرپوش‎ بر مفاسد اقتصادي, فتنه‌گران دست به قلم, فساد اخير بانكي, اردشير اميرارجمند, جنبش راه سبز اميد, ,