حزب الله به آماده باش کامل درآمد

 

ایرنا نوشت:

روزنامه الجمهوریه با اشاره به تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله مجدد به لبنان به تشریح جزئیات آمادگی نظامی حزب الله پرداخت و نوشت: حزب الله به صورت غیرعلنی و غیر آشکار در دو هفته گذشته، حالت فوق العاده و آماده باش در جنوب لبنان اعلام کرده است.
 
روزنامه الجمهوریه امروز چهارشنبه نوشت: با توجه به سیر تغییرات و تحولات در کشورهای عربی پیش بینی می شود، این تغییرات عنوان مرحله جدیدی از وقوع رخدادهای محلی و اقلیمی قرار بگیرد.
 
این روزنامه لبنانی همچنین به نقل از منابع سیاسی افزود: رژیم صهیونیستی با بهره جستن از اوضاع سوریه و دیگر کشورهای عربی و با توجه به عدم وجود موضع یگانه ای از سوی مجامع بین المللی، وقت را برای شروع حمله دیگری علیه لبنان، مناسب تشخیص داده است.
 
این روزنامه به نقل از روزنامه 'یدیعوت احرونوت' رسانه خبری رژیم صهیونیستی نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی، خود برای شروع حمله دیگر علیه لبنان آماده می کند و در جنگ آینده، بی گمان اغلب حمله های خود را علیه پایگاه های موشکی حزب الله متمرکز خواهد کرد.
 
روزنامه الجمهوریه به نقل از منابع امنیتی نوشت : حزب الله نیز احتمال وقوع جنگ با رژیم صهیونیستی را رد نکرده و همواره خود را برای شروع چنین جنگی به حالت آماده باش نگه داشته است و این حزب در 160 روستای جنوب لبنان که اکثریت آنها را شیعیان تشکیل می دهد، آزادی عمل کامل دارد.
روزنامه لبنانی به نقل از منابع مذکور تأکید کرد: حزب الله به تجهیز کردن نیروهای نظامی خود و آموزش و تربیت بیش از 50 هزار نیرو و توزیع آنها در پایگاه ها و نقاط مورد نظر پرداخته است.
 
به نوشته الجمهوریه، حزب الله همچنین دارای موشک های پیشرفته ای است که از فاش نام آنها به عنوان 'موارد غیر منتظره در جنگ آینده علیه لبنان'، خودداری می کند.
 
این حزب همچنین به ساخت سنگرها، پایگاه های موشکی متعدد پرداخته و خود را برای رویارویی با وقوع عملیات های مختلف رژیم صهیونستی مانند عملیات هلی برد ، هجوم زمینی و هوایی آماده کرده و به تأسیس و ساخت انواع مخفیگاه ها و ماشین های گشت شبانه در بلندیها و سایر مناطق شرقی و غربی لبنان پرداخته است.
این روزنامه نوشت: حزب الله در جنگ آینده رژیم صهیونیستی علیه لبنان، به شکل فعال و گسترده ای از جنگ افزارهای مدرن و پیشرفته نظامی استفاده خواهد کرد و این امر به طبع مانع از تحقق یافتن اهداف و نتایج مورد نظر رژیم صهیونیستی خواهد شد.
 
روزنامه الجمهوریه با اشاره به برتری نیروی هوای رژیم صهیونیستی علیه حزب الله تأکید کرد: طبق گفته های منابع خبری رژیم صهیونیستی، حزب الله صاحب منظومه قوی موشکی ضد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی شده است.
این روزنامه لبنانی ادامه داد: حزب الله از لحاظ قدرت جبهه داخلی به پیشرفت نیروهای موشکی خود پرداخته و طی یک روز قادر به پرتاب صدها هزار موشک علیه اهداف رژیم صهیونیستی در اعماق فلسطین اشغالی است.
روزنامه الجمهوریه با اشاره به قدرت حزب الله در مدیریت عملیات ها و میدان های جنگ نوشت: در رابطه با مدیریت و اداره عملیات ها در جبهه ها، ‌حزب الله به آموزش و هماهنگی گروهها و نیروهای تحت فرمان خود پرداخته و ضمن تقسیم مناطق جنگی به قسمت های کوچک، اداره این مناطق را به افرادی خبره و با کفایت سپرده است؛ این افراد صلاحیت اقدام بدون هماهنگی با مدیران سطح بالا را دارند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آماده باش حزب الله, روزنامه الجمهوریه, حمله مجدد به لبنان, ,