نصرالله: اگر اسرائيل جنگ جديدي را شروع كند، استخوان‌هايش را خرد مي‌كنيم

 

دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به اينكه مقاومت داراي برنامه هاي غافلگيرانه اي است كه مي تواند وضعيت منطقه را تغيير دهد، گفت: اگر رژيم صهيونيستي جنگي را عليه مقاومت شروع كند، اين بار تنها به شكستن استخوانهاي آنها اكتفا نخواهيم كرد بلكه استخوانهاي آنها را خرد خواهيم كرد.

به گزارش ايرنا از بيروت به نقل از روزنامه الاخبار، سيدحسن نصرالله در ديدار با مسؤولان اين حزب در خصوص وضعيت مقاومت، جنگ 33 روزه سال 2006ميلادي و همچنين جنگ آينده رژيم صهيونيستي عليه لبنان صحبت كرد.

وي در اين نشست گفت: در داخل حزب الله از جاسوسان رژيم صهيونيستي خبري نيست و اين رژيم قادر به نفوذ در پيكره مقاومت نخواهد بود. در واقع آنان به دنبال اين بودند كه به اصطلاح 'جنگ امنيتي ميان مقاومت و اسرائيل'، 'اصطلاح مزدوران داخلي حزب‌الله' را هم اضافه كنند؛ اما اين آرزوي آنان محقق نخواهد شد.
نصرالله افزود: مقاومت از شجاعت كافي برخوردار است كه اگر هرگونه خطايي مرتكب شد، به آن اعتراف كند و وضعيت خود را مورد نقد و بررسي قرار دهد.
وي با اشاره به عمليات هدف قرار دادن كشتي جنگي رژيم صهيونيستي در ساحل بيروت در جنگ 33 روزه سال 2006 تصريح كرد: اين كشتي رژيم صهيونيستي به وسيله موشك پيشرفته زمين به دريا مورد هدف قرار گرفت.
نصر الله بدون اشاره به ديدگاه خود نسبت به جنگ آينده با رژيم صهيونيستي ادامه داد: كساني كه از نزديك بودن جنگ رژيم صهيونيستي عليه لبنان سخن مي گويند با تحليل اطلاعات و نشانه هاي خود به اين نتيجه رسيدند و در مقابل نيز برخي ها با تحليل هاي منطقي احتمال اين جنگ را بسيار ضعيف مي دانند ولي اين رژيم هميشه چشم طمع به لبنان دارد.

وي در ادامه گفت: رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه سال 2006ميلادي قصد داشت تا استخوان مقاومت را خرد كند ولي مقاومت توانست استخوان ارتش اين رژيم را خرد نمايد ولي آنها بدانند كه هرگونه جنگ آينده اين رژيم عليه لبنان از تل آويو شروع خواهد شد.

وي با اشاره به دادگاه حريري در لبنان تأكيد كرد: در حال حاضر دادگاه حريري يك مسأله حاشيه اي تبديل شده است.

نصرالله با اشاره به وضعيت سوريه گفت: نظام سوريه به خاطر حمايت از مقاومت در منطقه داراي اهميت استراتژيكي است .

دبيركل حزب الله بر تحكيم روابط با نبيه بري، ميشل عون و وليد جنبلاط تاكيد كرد و گفت: خطر وقوع جنگ داخلي در لبنان تقريبا از بين رفته چراكه آشوب طلبان ديگر قادر به ادامه اقدامات خود نيستند و ائتلاف گسترده فعلي مانع وقوع هرگونه آشوبي مي‌شود.

دادگاه سياسي حريري در سال 2009ميلادي به بهانه مشخص كردن عاملان ترور رفيق حريري نخست وزير اسبق لبنان به صورت غير قانوني و بدون امضاي 'اميل لحود 'رييس جمهور وقت لبنان به وجود آمد. اين دادگاه ابتدا با بكارگيري شاهدان دروغين سوريه را به دست داشتن در اين ترور متهم كرد و بعد از اعتراف سعد حريري نخست وزير سابق لبنان به بي گناهي سوريه و وجود شاهدان دروغين، حزب الله را مورد هدف قرار داده كه اخيرا نيز با صدور كيفر خواست خود 4 تن از اعضاي اين حزب را متهم معرفي كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سید حسن نصرالله, جنگ جديدي اسرائيل, جنگ جديدي اسرائيل, ,