در حمايت از قيام وال استريت صورت گرفت
تجمع دانشجويان تهراني مقابل سفارت سوئيس

دانشجويان با تجمع در مقابل سفارت سوئيس با تظاهرات كنندگان جنبش وال استريت اعلام همبستگي كردند.
ديروز مراسم اعلام حمايت دانشجويان از تظاهرات كنندگان جنبش وال استريت در مقابل سفارت سوئيس برگزار شد.
در اين مراسم تجمع كنندگان با شعارهاي پايان سرمايه داري، مرگ بركاپيتاليزم ، مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل حمايت خود را از تظاهرات كنندگان جنبش مردمي ضد سرمايه داري اعلام كردند.
گفتني است، در اين مراسم دروغ بزرگ آمريكا يي ها مبني بر ترور سفير عربستان در آمريكا به شدت محكوم و پرچم منحوس رژيم صهيونيستي به آتش كشيده شد.
شايان ذكر است،در اين مراسم كه با حضور پرشور دانشجويان و دانشگاهيان انجام شد تعدادي از فعالان دانشجويي به سخنراني پرداختند.
ايزدي: معترضان وال استريت خواهان سقوط نظام كاپيتاليستي آمريكا هستند
عضو هئيت علمي دانشگاه تهران با اشاره به آينده قيام وال استريت گفت: اين معترضان خواهان دمكراسي واقعي و اسقاط نظام كاپيتاليستي آمريكا هستند.
فوائد ايزدي عضو هيئت علمي دانشگاه تهران با حضور در جمع تجمع كنندگان ديروز كه در حمايت از قيام مردمي وال استريت در مقابل سفارت سوئيس تجمع كرده بودند با بيان اينكه هزينه برگزاري انتخابات در آمريكا در سال 2005 پنج هزار ميليارد بود گفت: اين هزينه در سال 2008 در انتخابات آمريكا 6 ميليون دلار ارزيابي شد و پيش بيني مي شود در انتخابات آتي آمريكا به ميلياردها دلار افزايش يابد.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه هزينه انتخابات را در كشور آمريكا مردم اين كشور مي پردازند گفت: سرمايه داران اين كشور در حالي كه تنها يك درصد از جمعيت آمريكا را تشكيل مي دهند در سيستم سياسي و اقتصادي آمريكا حضور داشته وآنها را به نفع خود رقم مي زنند.
ايزدي با تأكيد بر اينكه اين يك درصد را صهيونيست ها تشكيل داده اند گفت: مردمي كه در وال استريت حضور دارند حركت خود را ادامه بهار عربي مي دانند.
ايزدي ادامه داد: يك درصد سرمايه دار كشور هاي آمريكا مسلمانان را تروريست مي دانند و در رسانه هاي خود به آنها انگ تروريستي مي زنند در حالي كه حاضران در حركت وال استريت خود را مخالف اين نگاه و ديدگاه معرفي مي كنند.
در پايان اين مراسم هم بيانيه دانشجويان در حمايت از جنبش مردمي ضد سرمايه داري ( وال استريت) قرائت شد.

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تجمع دانشجويان تهراني, تجمع مقابل سفارت سوئيس, اعلام همبستگي, جنبش وال استريت, ,