تا ديروز در پنتاگون و كاخ سفيد تردد داشت حالا شد ننگ آور؟!
يك شبكه ضد انقلابي، با حمله به اميرعباس فخرآور تصريح كرد كه همه مخالفان جمهوري اسلامي هر كدام نقطه ضعفي دارند و نبايد اين نقطه ضعف ها را لو داد.
«بالاترين» با حمله به اميرعباس فخرآور كه احمد باطبي و ناصر زرافشان را فرصت طلب و نفوذي وزارت اطلاعات معرفي كرده نوشت: ايشان طوري اين تهمت ها را منتسب مي كند كه گويا خودش عاري از هرگونه خطاست و در هوش و ذكاوت براي شناسايي مأموران اطلاعاتي ايران مهارت خاصي دارد. اين در حالي است كه هم بندهاي او در زندان مي توانند درباره گذشته وي صحبت كنند. آنها از ارتباطات تنگاتنگ فخرآور با مأموران حفاظت در زندان و داشتن موبايل خبر مي دهند.
بالاترين براي خفه كردن فخرآور مي افزايد: ابهام در مورد نحوه خروج فخرآور از ايران، اخذ پاسپورت قانوني از حكومت ايران در هنگام مرخصي و پرواز از فرودگاه بين المللي امام خميني از ايران و... تماماً مواردي هستند كه او هيچ گاه در مورد آن توضيح قابل پذيرشي نداشت. فخرآور خود را مبارز سياسي مي داند و بغير از خودش و اطرافياني كه جمع كرده به دور خود كسي را مبارز سياسي نمي داند اما به چه دليل او خود را مبارز مي داند؟ چه دليلي هست كه شما خود را مبارز مي دانيد؛ بخاطر زندان رفتن و يا چند سخنراني در اين سو و آن سو؟ بسياري از هم بنديان آقاي فخرآور مي گويند دليل زنداني شدن او فعاليت سياسي نبوده و به همين دليل از ابتدا او را به زندان قصر منتقل كرده اند. پس از تعطيلي زندان قصر او به همراه ديگر زندانيان غير سياسي، قاچاقچي مواد مخدر، مالي، قتل، شرارت و بسياري جرائم ديگر به زندان اوين منتقل شده است. بهتر است وي صحت اين موضوع را ثابت كند كه آيا هم بندهاي او درست مي گويند يا خير؟ اگر جرم او فساد اخلاقي نبوده و به دليلي سياسي زنداني شده اند، چه مدركي براي اثبات ادعايشان دارند؟ به چه دليل در زندان مشغول تفرقه افكني و تهمت زني، لو دادن ديگران و... بوده و اتفاقاً در زندان از امكانات خوبي هم نسبت به ديگران بهره مند مي شد؟!
نويسنده بالاترين با اشاره به اظهارات چندي پيش فخرآور مبني بر اينكه ديگران از آمريكا پول مي گيرند اما من هزينه خود را از شركت هاي خصوصي تأمين مي كنم، نوشت: اين وقاحت است. در اين مورد هم هيچ سندي مبني بر اينكه هزينه خود را از شركت هاي خصوصي گرفته باشيد ارائه نكرديد و ادعاي شما صرفاً در حد همان ادعا است. اما بهتر است قبل از ارائه سند در اين مورد به منابع مالي خود در سال هاي پيش و اينكه از كجا هزينه زندگي و فعاليت هاي ضد اپوزيسيون و خود را تأمين مي كرديد اشاره اي كنيد؟
اين شبكه ضدانقلابي، فخرآور و تشكيلات مربوط به وي را متهم كرد كه به وزارت اطلاعات مرتبط است و بايد اسم خود را ننگ آور بگذارد نه فخرآور.
يادآور مي شود فخرآور زماني به كساني چون ريچارد پرل (معاون وقت وزير دفاع آمريكا) و حتي بوش نزديك شد و با تهيه عكس هاي يادگاري، توانست طيف عمده اي از ضد انقلاب را منفعل كند اما اكنون- از جمله به خاطر بازگشت داوطلبانه برادرش به ايران- متهم است كه نفوذي وزارت اطلاعات بوده كه در اين صورت بايد گفت وزارت اطلاعات تا وزارت دفاع و كاخ سفيد آمريكا نفوذ كرده است.

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اميرعباس فخرآور, ننگ آور, بالاترين, نفوذي وزارت اطلاعات, ,