آقاي احمد شهيد! پاراگرافي چند؟!
به دنبال انتشار گزارش احمد شهيد گزارشگر ويژه حقوق بشر در شنبه هفته گذشته هر روز ابعاد بيشتري از واهي بودن اين ادعاها در قالب يك گزارش به اصطلاح حقوق بشري برملا مي شود. در تازه ترين پيامدهاي اين گزارش كه يك رونويسي تمام عيار از روي دست ضد انقلاب و گروهك منافقين است مهرانگيز كار عنصر سلطنت طلب و نزديك به گروهك منافقين از احمد شهيد به خاطر اين كه نام شوهرش را در گزارش حقوق بشر ذكر نكرده است به شدت انتقاد كرد.
مهرانگيز كار در گفت وگو با صداي آمريكا- VOA- با ژست ارزيابي گزارش به اصطلاح حقوق بشري احمد شهيد با اعتراف به اين كه اين گزارش دقيق نيست و گزارشگر ويژه «سمبليك» كار كرده است مي گويد كه من خودم يكي از مدعيان هستم چرا كه «شوهرم خودش رو از طبقه ششم پرت كرد و خودكشي كرد ولي شما اسمي از اين مرد سالخورده، رنج كشيده و شكنجه ديده در گزارش نمي بينيد با اين كه اين واقعه در سال 1390 اتفاق افتاده.»
مهرانگيز كار هرچند عنوان مبالغه آميز حقوقدان را يدك مي كشد اما در اين گفت وگو بدون هيچگونه مستند و ارائه شواهدي، مدعي شده كه خودكشي شوهرش به خاطر برخورد نظام جمهوري اسلامي بوده است!
جالب تر آن كه اين به اصطلاح حقوقدان در حالي انتظار داشته احمد شهيد گزارشگر ويژه نام شوهرش را در گزارش خود بياورد كه توضيح نداده ارتباط خودكشي همسر او با نقض حقوق بشر از سوي جمهوري اسلامي چيست؟! گفتني است؛ احمد شهيد در گزارشي 21 صفحه اي مجموعه اي از ادعاها و اتهامات ضد انقلاب عليه نظام جمهوري اسلامي را تحت عنوان گزارش ويژه حقوق بشر در 15 اكتبر 2011- 23 مهر 90- منتشر كرده است.
ادعاهاي پوچ و واهي اين گزارش باعث شده است تا ضد انقلاب نسبت به احمد شهيد طلبكار شود كه چرا اسم فلاني و نام فلان كس را در اين گزارش ذكر نكرده است.
حمله مهرانگيز كار به احمد شهيد درباره اينكه چرا نام ديگران را ذكر كرده ولي نام شوهر او را نياورده است حاكي از آن است كه آن ديگران براي ادعاهاي واهي خود از جنس ادعاي مهرانگيز كار براي درج نامشان در گزارش اين گزارشگر ويژه به خوبي سر كيسه را شل كرده اند و آقاي شهيد اكنون حسابي گرفتار تعيين نرخ براي پاراگراف هاي گزارش خود است!! يادآور مي شود سيامك پورزند همسر مهرانگيز كار بود كه چندي پيش خودكشي كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : گزارش احمد شهيد, گزارشگر ويژه حقوق بشر, مهرانگيز كار, عنصر سلطنت طلب, سيامك پورزند, همسر مهرانگيز كار, ,