صفار هرندي:جریان انحرافی به اقتضا عمل مي‌كند و آیین ندارد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم گفت: جریان انحرافی یک باند است که به اقتضا عمل می‌کند و آیین ندارد

به گزارش خبرنگار رجانیوز از اهواز، " محمد حسين صفار هرندی"  در نشستي با موضوع "پیروان خط امام از ادعا تا واقعیت" كه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  برگزار شد سخن مي‌گفت، تصريح كرد: این جریان با دست مایه قرار دادن مسائل معنوی که اصلی‌ترین آنها آموزه‌های شیعی و مهدویت است هدفی جز رسیدن به هوای نفسانی خود و القاء خرافات به جامعه برای از بین بردن حکومت ولایت فقیه ندارند.

وی نگرش سطحی از مذهب برای فاصله انداختن میان دین و دنیا را نوعي قالتاق بازی خواند و افزود: جریان انحرافی با وارد کردن شبهه‌های فلسفی در خصوص مبانی شیعه و مهدویت خواهان کاهش قدرت رهبری در جامعه است.

صفار هرندی با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، اصول جاری مکتب امام را در سه شاخه اصلی، عقلانیت، معنویت و عدالت تبیین کرد و گفت: بر اساس آموزه‌های امام(ره) عقلانیت و معنویت در ارتباط و سازگار با دین هستند و عدالت اکسیری است که تنها با درک بلند عقلانی و فهم معنوی قابل اجرا است پس کسی که طرفدار عدالت است باید جلوی انحراف را بگیرد.

وی در خصوص شناخت انحراف تصریح کرد: هنگامی که به بهانه  عقلانیت بعد معنوی انقلاب نادیده گرفته شود و روحیه انقلابی در این نظام کمرنگ شود به انحراف دچار خواهیم شد.

اين فعال فرهنگي با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی انجمن حجتیه و مجاهدین خلق که پیش از انقلاب آمیختن دین و سیاست را مورد نقد قرار داده بود، گفت: اینکه دین را به بهانه ترس از به خطر افتادن از سیاست جدا کنیم انحرافی آشکار است.

صفارهرندی تاكيد كرد: اعتقاد انجمن حجتیه و مجاهدین خلق مبنی بر اینکه اصول دینی خارج از حوزه علمیه کاربردی ندارد، مردود است.

وی در ادامه یادآور شد: کسانی که هنوز از فرمول رفتن به آمریکا برای رستگاری پیروی می‌کنند سخت در اشتباهند و باید از عاقبت قذافی درس عبرت بگیرند که چگونه این نوکر دست نشانده و گوش به فرمان آمریکا به دست جوانان انقلابی سرنگون شد.

صفار هرندی در پایان تصریح کرد : آمریکا میزان بدهی اش از حد گذشته و بالاترین میزان کسری بودجه را دارد و دیگر آن آمریکای سابق و قبله ی آمال نیست.

وی در ادامه به پرسش‌هاي دانشجویان در زمینه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی پاسخ داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : صفار هرندي, اقتضا عمل جریان انحرافی, از بین بردن حکومت, حکومت ولایت فقیه, ,