جواد جهانگيرزاده در غرفه رجانيوز:
رجا از اولين رسانه‌هايي بود كه مقابل انحراف ايستاد/ مگر چند نيروي رسانه‌اي در جبهه انقلاب داريم كه با آن‌ها برخورد مي‌كنيم؟
 عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه سايت رجا جزو اولين رسانه‌هايي بود كه شجاعانه مقابل برخي انحراف‌هاي اطرافيان رئيس‌جمهور ايستاد، تأكيد كرد: رجانيوز بايد با قدرت و بدون محافظه‌كاري بماند و به فعاليت خود ادامه دهد.

جواد جهانگيرزاده با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات گفت: من جزء‌علاقمندان به سايت رجا هستم و در اين رسانه، احساس تعهد، ‌جديت و علاقمندي به انقلاب و تلاش براي دفاع از انقلاب به‌وضوح ديده مي‌شود.

وي با بيان اينكه "البته طبيعي است سايت بزرگي مثل رجا مي‌تواند نقاط ضعفي هم داشته باشد"، ادامه داد: اما به نظر من، واقعاً وجود رسانه‌هايي مانند رجانيوز براي مراقبت از انقلاب و شرايط كشور ضروري است كه در اين زمينه براي سايت رجا آرزوي توفيق روزافزون دارم.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سؤالي در مورد شكايت‌هاي پر تعداد آقاي علي لاريجاني و برخورد با مدير مسئول پايگاه اطلاع‌رساني رجا نيز ابراز عقيده كرد كه اين موضوع دوطرفه است، من آقاي نيلي (مديرمسئول رجا) را مي‌شناسم، آقاي لاريجاني را نيز از نزديك مي‌شناسم. آقاي لاريجاني مربوط به يكي از نسل‌هاي انقلاب است كه تأثير زيادي در كشور دارد و آدم توانمندي است و براي امروز انقلاب نياز است. ميثم نيلي هم جزو نسلي است كه علاقمند به انقلاب و فعال در دفاع از اصول نظام است. من هم آقاي لاريجاني و هم آقاي نيلي را آدم‌هاي درستي مي‌دانم و ايجاد سوءتفاهم را درست نمي‌دانم.

وي در مورد دليل اين برخوردها با عناصر رسانه‌اي جريان انقلاب گفت: دلايل اين اتفاق را نمي دانم ولي معتقدم كه نبايد سوءتفاهم‌ها را بيشتر كرد. كار شكايت درست نيست، در عين حال، مي‌طلبد كه دوستان احترام بزرگ‌ترها را رعايت كنند. شخصيتي كه از آقاي لاريجاني سراغ دارم اين است كه به حوزه فكر و انديشه بها مي‌دهد، بنابراين، خبر برخورد را كه شنيدم، خلاف انتظار من بود و البته از ادامه كار آقاي نيلي خيلي خوشحال شدم. مطمئناً اين سوءتفاهم قابل رفع است و همه بايد تلاش كنيم كه ميان نيروهاي انقلاب چنين اتفاقاتي رخ ندهد.

جهانگيرزاده با يادآوري جديت ميثم نيلي در فعاليت‌هاي دوره قبل و بعد از وزارت ارشاد بيان داشت: وي خيلي متين و وزين كار مي‌كردند و حيف است بين نيروهاي اصيل انقلاب چنين سوءتفاهماتي اتفاق بيفتد. تلاش مي‌كنم كه اين مشكل را حل كنم، مگر اينكه دوستان فكر كنند اين يك منازعه سياسي است كه من چنين اعتقادي ندارم.

وي افزود: مجموعه نيروهاي خودي را مي‌توان در بازديد از نمايشگاه ديد، مگر ما چقدر نيرو داريم كه آن‌ها را اينگونه از دست بدهيم. فرض كنيد يك فعال جبهه رسانه‌اي انقلاب از عرصه حذف شود آيا اين درست است؟ ميثم نيلي فرد بي‌توقع و كاربلدي است، حذف افرادي مانند او به نفع كيست؟

عضو كميسيون امنيت ملي در پايان تصريح كرد: شما در مقابل انحراف برخي از اطرافيان آقاي احمدي‌نژاد ايستاديد و اولين رسانه‌هايي كه در مقابل انحراف ايستاد، همين مجموعه بود. شما بايد بمانيد البته ماندن مجموعه رجانيوز، به معناي محافظه‌كاري يا معامله كردن نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اولين رسانه, ايستاد در مقابل انحراف, جواد جهانگيرزاده, بدون محافظه‌كاري, ,