ناصر سوداني در غرفه رجانيوز:
فرق ميان اصولگرايان واقعي با كساني كه به‌نام اصولگرايي آب به آسياب فتنه ريختند روشن است/ حملات به جبهه پايداري مانند كف روي آب است
 عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در مورد برخي از افراد كه به‌نام اصولگرايي فعاليت مي‌كنند اما مرزبندي روشني با جريان فتنه ندارند، گفت: اصولگرايي يعني ولايت و برائت و اگر كسي مدعي اصولگرايي است اما يكي از اين دو پايه را ندارد، نبايد او را اصولگرا دانست.

ناصر سوداني در بازديد از غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات درباره اين موضوع كه اصولگراياني كه در ليست 7+8 قرار دارند، بعضاً مرزبندي دقيقي با جريان فتنه ندارند، اظهار داشت: مشكلي كه در حال حاضر وجود دارد عدم تدوين منشور اصولگرايي است.

وي ادامه داد: اگرچه رهبر معظم انقلاب در مورد اصولگرايي، موازين، شاخص‌ها و معيارهايي را تبيين فرمودند اما در مجموع اينها بايد به شكل نظام‌مند مدون شود و جنبه‌ي مصداق‌‌يابي آن ملموس تر و عملياتي‌تر شود.

سوداني خاطرنشان كرد كه اين خلأ به زودي پر خواهد شد.

اين نماينده مجلس در ادامه با بيان اينكه قطعاً در بين اصولگرايان كساني بودند كه كارنامه‌ي آنها نمره‌ي خوبي نمي‌گيرد، اظهارداشت: اگر اين افراد كه تجديد شدند، بتوانند در امتحان مجدد جبران كنند، قابل قبول است و در غير اين‎صورت، مردوديني خواهند بود كه از دايره اصولگرايان خارج خواهند شد.

وي با تأكيد بر وجود تمايز بين اصولگراي واقعي و افرادي كه به‌نام اصولگرايي آب به آساب فتنه ريختند يا بيش از حد با فتنه‌گران مماشات كردند، ادامه داد:‌ اصولگراي واقعي داراي دو ويژگي ولايت و برائت است و تنها كساني را كه ولايت دارند، نبايد اصولگرا دانست، بلكه كه در بعد برائت اصولگرايان هم بايد تأكيد داشت.

سوداني در بخش ديگر اين مصاحبه در پاسخ به اين سئوال كه علت حملات اخير به اعضاي جبهه پايداري را در چه مي‌دانيد با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم اظهارداشت: كف روي آب از بين مي‌رود و آن‌چه كه مفيد فايده مردم است و براي نظام و كشور و ملت ثمربخش است، پايداتر و ماندگارتر خواهد بود، به‌طوري كه قرآن كريم مي‌فرمايد "فاما الزبد فيذهب جفاء وأما ما ينفع الناس فيمكث في الأرضِ."

وي در پايان با بيان اينكه "از فضاسازي‌ها، شانتاژها و تبليغات مسموم نبايد هراسيد"، خاطرنشان كرد: اين گرد و غبارها، نمي‌تواند كسي را كه به آرمان و هدف خود باور دارد، از راه به‌در كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حملات به جبهه پايداري, كف روي آب, ناصر سوداني, فرق ميان اصولگرايان واقعي, مرزبندي روشني, جريان فتنه, ولايت و برائت, مدعي اصولگرايي, ,