قرار نبود حمايت آمريكااز جنبش سبز فاش شود!
در فضاي بي تفاوتي اغلب محافل اپوزيسيون به مصاحبه وزير خارجه آمريكا، سايت كلمه از اين سخنان استقبال كرد.
اين پايگاه اينترنتي وابسته به شماري از فتنه گران فراري مقيم لندن و پاريس، درباره اظهارات هيلاري كلينتون نوشت: با مصاحبه اخير كلينتون با بي بي سي و صداي آمريكا بخوبي مشخص شد چرا انقلابهاي منطقه چنان زود همچون انقلابهاي رنگي در جمهوري هاي سابق اتحاد جماهير شوروي به نتيجه رسيده اند ولي جنبش سبز ايران همچنان در محاق مانده است چرا كه رهبران راستين اين جنبش برخلاف عروسكهاي پاريس نشين و لندن نشين دست نياز به سوي غرب و آمريكا دراز ننموده اند. آنها تكيه شان تنها به ايمان خود و پشتيباني مردمشان بود. در ايران از دلارهاي آمريكايي خبري نبود. فراموش نكنيد كه حتي در مصر نيز نه چون ليبي به آشكارا ولي در خفا كمكهاي مالي و اطلاعاتي بسياري از آمريكا به معترضين داده شد تا بعد از پيروزي سهم خويش را از كمكها باز پس گيرند.
در حالي كه اوباما رويكرد لجوجانه و معترضانه، ميرحسين موسوي را ستايش برانگيز و الهام بخش خوانده بود، كلمه با وقاحتي بي نظير نوشت: موسوي بر خلاف [امام] خميني عزيزش، حتي يك مصاحبه با مطبوعات غربي انجام نداد. او از تاريخ مشروطه تاكنون براي اولين بار جنبشي را در ايران بنا نهاد كه سرمايه اي جز ايراني داخل و خارج وطن ندارد. جنبش سبز بسيار ژرف تر از آن چيزي است كه حتي رهبران انقلاب هاي منطقه قادر به درك آن باشند.
گفتني است گردانندگان كلمه مصداق واقعي «عروسك هاي پاريس نشين و لندن نشين كه دست نياز به سوي غرب و آمريكا دراز نموده اند» هستند و بارها به طور علني و در كنار برخي فتنه گران درون كشور، مورد حمايت سران رژيم هاي استكباري قرار گرفته اند. كلمه همچنين در حالي به بدگويي عليه انقلاب هاي رنگي آمريكا پرداخته كه فتنه سبز و بازي با رنگ سبز، مرحله پيشرفته تر و البته ناكام كودتاي مخملي و رنگي به نيابت از آمريكا و رژيم صهيونيستي بود و مدعيان اسلام سبز كارشان به خط كشيدن روي عنوان اسلام در عبارت جمهوري اسلامي ختم شد.
همچنين دروغ پردازي كلمه درباره اينكه موسوي حتي يك مصاحبه با مطبوعات غربي انجام نداد، برخلاف اين واقعيت است كه وي ساعتي پيش از پايان راي گيري با رسانه هاي خارجي مصاحبه كرد و هم در آن مصاحبه و هم در مصاحبه با مجله آمريكايي تايم با لحني ديكتاتورمآبانه تهديد كرد اگر نامي غير از نام او از صندوق ها بيرون آيد، اغتشاش خواهد شد. كه البته اين تهديد نيز همان برنامه پيشاپيش نوشته شده «تقلب، اسم رمز آشوب» بود و ريشه در تجربه كودتاي مخملي آمريكا داشت.
و سرانجام درباره به محاق رفتن فتنه سبز و اينكه چرا ملت هاي منطقه پيروز شدند و فتنه سبز شكست خورد، بايد گفت اين هر دو روي يك سكه اند يعني پيروزي ملت ها در منطقه همان پيروزي ملت ايران است كه با جنبش بزرگ 9 دي 88، راه فتنه گران را سد كرد و اين حضور آن قدر شكوهمند و دشمن شكن بود كه نيويورك تايمز مجبور شد بنويسد «اين راهپيمايي و اجتماع، بزرگ ترين تظاهرات و تجمع پس از رحلت آيت الله خميني در تهران بود». در عين حال بايد از منافقين «كلمه» پرسيد چرا انقلاب هاي پيروز مردم منطقه را با انقلاب هاي رنگي آمريكا در بلوك شرق مقايسه مي كند؟ آيا به اين دليل نيست كه توي دهان حاميان آمريكايي و اسرائيلي فتنه 88 زده و به انقلاب اسلامي اقتدا كرده اند؟!
گفتني است كه برخلاف ادعاي سايت كلمه، هيلاري كلينتون با صراحت به حمايت آمريكا از فتنه 88 اعتراف كرد و تاكيد كرد سران فتنه از آمريكا خواسته بودند كه حمايت خود را علني نكند ولي اين حمايت مالي، تبليغاتي و سياسي برملا شد و علاوه بر اسناد موجود، مقامات آمريكايي و اسرائيلي نيز بارها بر آن تاكيد ورزيدند.

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : افشای حمايت آمريكا, جنبش سبز, مصاحبه وزير خارجه آمريكا, سايت كلمه, ,