اميرحسين قاضي‌زاده در غرفه رجانيوز:
مردم به مدعياني بي‌اعتماد شده‌اند كه القاي بي‌اعتمادي به نظام را مي‌كنند
 

 

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه اعتماد مردم نسبت به افراد مدعي كم شده است كه سعي در القاي بي‌اعتمادي مردم به نظام را دارند،‌ تأكيد كرد: مردم با حضور حماسي خود در انتخابات مانند استقبال تاريخي از رهبر معظم انقلاب پاسخ اين ادعاها را خواهند داد.

اميرحسين قاضي‌زاده با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات در پاسخ به سؤالي در مورد اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني كه نسبت به تزئيني شدن رأي مردم و مخدوش شدن اعتماد عمومي هشدار داده بود، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام به این موضوع پاسخ دادند که می گویند دیوار اعتماد مردم ریخته است، در حالي كه اعتماد مردم نسبت به افرادي كه اين اظهارات را مي‌كنند، کم شده است.

وي ادامه داد: نمی خواهم بگویم كه بيانات ايشان مخاطب خاصی داشته است، اما  بالاخره مخاطب آن کسانی هستند که به‌دنبال چانه زنی هستند، از این حرف‌ها می زنند و شرط و شروط برای ورود به انتخابات تعیین می کنند، خود را دلسوز نظام و دیگران را غیردلسوز معرفی می کنند كه مردم با حضور حماسی خود در این انتخابات، مثل حضور حماسی در کرمانشاه، پاسخ این حرف‌ها را می دهند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه "آيا وحدت و پايداري در اصول لزوماً با يكديگر تقابل دارند"،‌ بيان داشت: وحدت با ائتلاف فرق می‌کند و من معتقد به وحدت نیستم، بلكه معتقد به ائتلاف هستم.

وي ادامه داد: وحدت به معنی این است که ما گفتمان را یکی کنیم كه این، نه عقلانی است و نه امکان پذیر، چون اكنون در بین طیف‎های مختلف اصولگرایی، جریان هایی وجود دارد که گفتمان متفاوتی دارند و مبانی و رویکرد فکری‎شان متفاوت است.

قاضي‌زاده همچنين افزود: درست است در کلان که تبعیت از ولایت فقیه است، مشترك هستند اما نگاه‌شان در مدیریت کشور فرق می‌کند، اما اینها بايد براي منافع نظام، ملت و ایجاد مجلسی که همه برای گفتن نظرات‌شان تریبون و نقش داشته باشند، ائتلاف کنند، یعنی اگر جریان اصولگرایی در مجلس حاضر باشد، باید همه نمایندگان از جریان‌های مختلف اصولگرایی در آن باشند.

وي با تأكيد بر اينكه "اگر وحدت به معني اين باشد كه توقع داشته باشيم همه سازوكار و گفتمان‌شان را يكي كنند، شدني نيست و به نتیجه نمی رسد"، اظهار داشت: مدل‌های ائتلاف هم در دنیا موجود است و احزاب مختلف در دنیا مثل لبنان، عراق و انگلستان که گفتمان‌های متفاوتي دارند، دولت ائتلافی تشکیل می دهند.

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: ما بايد از اصرار بر اينكه همه یک‎جور باشیم، دست برداریم و تفاوت‎ها را به رسمیت بشناسیم، وقتی که به رسمیت شناختیم، آن‌وقت مي‌توانيم با هم صحبت کنیم و ما تلاش‌مان این است که در مشهد این کار را انجام دهیم، اگر تهرانی ها بگذارند!

قاضي‌زاده در پاسخ به سؤالي در مورد شكايت علي لاريجاني از پايگاه اطلاع‌رساني رجا نيز گفت: شخصاً روزانه رجا را حتماً بازدید می کنم، رویکرد رجا، رجایی است و شما را نباید با دیگران مقایسه کرد، به همین رسالتی که دارید با قوت ادامه دهید.

وي با يادآوري نامه تعدادي از نمايندگان در اعتراض به برخورد با ميثم نيلي مديرمسئول رجا گفت که در اين نامه تأكيد شده است مسئولین باید سعه صدر خود را بیشتر کنند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس ادامه داد: من موارد شکایت ایشان را نمی دانم، اگرچه خبرگزاری هایی که وابسته به جریان دینی‌اند، بايد تقوا را رعایت کنند و نبايد کاری کرد که بهانه ايجاد شود.

وي با تأكيد بر اينكه در حوزه خبر برای نقد و اظهارنظر باید آزادی بيان وجود داشته باشد، افزود: شاید به لحاظ قانونی هم باید مباني و حدود اين آزادي بيان بيشتر تبیین شود، اما حداقل‌ها اين است كه توهین نشود، ولی تحلیل رفتار شود.

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي با يادآوري ضرورت پاسخگويي مسئولان خاطرنشان كرد: چون من نماینده مجلس هستم، مردم بايد حق داشته باشند كه عملکرد مرا نقد کنند که در این 4 سال چه کردی، چقدر مواضعت با مواضع نظام همراه بود، چه ميزان از عملکردت به درد نمایندگی مجلس خورد، و اگر باب پرسشگري و نقد مردم و رسانه‌ها بسته شود، کشور به سمت خوبی نخواهد رفت و افکار عمومی هم راضی نخواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مدعيان بي ‌اعتماد, القاي بي ‌اعتمادي, بي ‌اعتمادي به نظام, اميرحسين قاضي‌زاده, ,