مهدي كوچك‌زاده در غرفه رجانيوز:
كساني با فتنه تجارت كردند كه از بيت‌المال به فتنه‌گران كمك كردند يا ستاد اصولگرايان حامي موسوي زدند
 

 

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين ادعا كه برخي با فتنه تجارت سياسي مي‌كنند، تأكيد كرد: اگر ايرادي هست، به كساني است كه از بيت المال به فتنه گران كمك كردند تا در حكومت خيالي آينده آن‌ها جايگاهي براي خود دست و پا كنند.

دكتر مهدي كوچك زاده با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات در واكنش به برخي از ادعاها مبني بر اينكه عده اي با فتنه تجارت مي‌كنند، گفت: كساني كه ادعا مي كنند كه عده‌اي با فتنه تجارت مي‌كنند، درست مي‌گويند ما با فتنه تجارت پرسودي كرديم.

وي ادامه داد: در ماجراي فتنه، عده‌اي همه آبرو و حيثيت‌شان را كف دست گرفتند و براي دفاع در برابر كساني كه قصد كودتا داشتند، وارد عرصه شدند تا با پيروي از رهبر انقلاب در مقابل كساني كه قصد زدن بنيان‌هاي اين نظام را كردند، ساكت نباشند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: اين عده در اين تجارت آبروي‌شان را دادند و كالايي كه به دست آوردند، حيثيت و آبروي نظام بود كه باقي ماند و نگذاشتند يك عده معدودي بدتر از خس و خاشاك در كف خيابان با اوباش‎گري جان و مال و ناموس مردم را به خطر بيندازند و قطعاً از اين تجارتي كه كرديم، راضي هستيم.

وي با تاكيد بر اينكه "اگر صد بار ديگر هم اين اتفاق يبفتد و اين توفيق حاصل شود، همان طور كه در دفاع مقدس عرصه را ترك نكرديم، اين عرصه را نيز ترك نخواهيم كرد"، افزود: برخي از كساني كه سخن از تجارت با فتنه مي‌زنند علي رغم عناوين پر طمطراقي كه در دوران دفاع مقدس براي خود درست كردند، سابقه‌شان را بياورند و بگويند در اين دوران چه كردند.

نماينده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما در جنگ هم به پيروي از حرف امام يك جان ناقابلي داشتيم كه كف دست گرفتيم و رفتيم و آنچه كه قسمت‎مان بايد مي شد، شد، در اين جنگ نرم و اين كودتا و فتنه هم يك آبرويي داشتيم و كف دست گرفتيم و آمديم و الحمدلله سود بزرگي هم كرديم كه تثبيت اقتدار نظام بود.

وي ادامه داد: اگر ايرادي هست، به كساني است كه از بيت المال به فتنه‌گران كمك كردند تا در حكومت خيالي آينده آن‌ها جايگاهي براي خود دست و پا كنند.

كوچك‌زاده افزود: اگر تجارت با فتنه، تجارت قبيحي است مربوط به كساني مي‌شود كه سرمايه‌گذاري كردند و ستاد اصولگرايان حامي موسوي را راه انداختند، اينها تجارت كردند براي اينكه در آينده و در حكومت كودتاگران پستي داشته باشند.

عضو جبهه پايداري در پاسخ به سوالي در مورد اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني مبني بر اينكه بعضي‌ها رأي مردم را تزييني مي‌دانند، گفت: بارها گفته‌ام كه اگر رأي مردم تزييني بود، ايشان در دوره‌اي كه نامزد رياست جمهوري شد و به رقابت با احمدي نژاد پرداخت، رأي مي آورد، اگر رأي مردم تزييني بود و قرار بود كه حاكميت، هر كس را مي‌خواهد رييس‌جمهور كند، ايشان حتما رييس جمهور مي‌شد، اگر رأي مردم تزييني بود، خبرگان ملت، ايشان را از رياست اين مجلس كنار نمي‌زد، اگر رأي مردم تزييني بود، فرزند ايشان مجبور نمي‌شد علي رغم خواست قلبي پدر در انگلستان بيتوته كند.

وي ريشه اين‌گونه اظهارات را هواي نفس و تامين منافع خانوادگي و فردي برشمرد و تاكيد كرد: اين حرف‌هايي كه آقاي هاشمي مي‌زند، با تاسف فراوان موجب بر باد رفتن تمام خدمات گذشته ايشان براي انقلاب مي‌شود.

عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس ادامه داد: يكي از مشكلات ما با مجموعه 7+8 نيز همين است كه در اين مجموعه كساني هستند كه موضع‌شان نسبت به آقاي هاشمي نه تنها روشن نيست بلكه هميشه ما را به ترديد مي اندازد كه نكند بعد از همراه شدن ما با آنها، كل عرصه را واگذار به آقاي هاشمي كنند.

وي خاطر نشان كرد: كساني كه به ديدار با آقاي هاشمي افتخار مي‌كنند و كساني كه مايل هستند نماز جماعت خواندن‌شان پشت سر سيد حسن خميني رسانه‌اي شود، براي ما قابل اتكا و اعتماد در مجموعه راهبري اصولگرايان نيستند و ما اين مشكلات را در مجموعه 7+ 8 داريم.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: ما مي ترسيم كه اين دوستاني كه به اين رفت و آمدها و اين ديدارها افتخار مي كنند، در نهايت كار را به كسي واگذار كنند كه صراحتاً خلاف نظر رهبري و منويات ايشان نامه مي‌نويسد، مصاحبه و ديدار مي كند.

كوچك زاده درپاسخ به اين سوال كه سرانجام وحدت اصولگرايان به كجا مي‌انجامد، تصريح كرد: من در خصوص 7+8 سخني نمي‌گويم، اما قطعا ما با كساني كه در مورد نسبت‌شان با آقاي هاشمي ترديد داشته باشيم، نمي توانيم وحدت كنيم و نمي‌توانيم در هدايت مجموعه‌اي كه به ما اعتماد دارند، با اين افراد همكاري كنيم و اين را خيانت مي‌دانيم.

عضو جبهه پايداري در پاسخ به اينكه عده‌اي با هشدار در مورد حضور اصلاح‌طلبان و خطر بزرگ‌تر خواندن آنها بر لزوم وحدت تاكيد مي‌كنند، خاطرنشان كرد: اين هم يكي ديگر از دلايل است كه نمي‌توانيم به تفاهم برسيم، مگر آقاي هاشمي را با اتخاذ اين مواضع غير از مجموعه اصلاح طلب مي‌شود تعريف كرد كه اين يك نكته كليدي است كه برخي از بيان آن ابا مي كنند.

وي ادامه داد: يكي از مسائل اين است كه دوستان ما در 7+8 نسبت به اين مواضعي كه در خصوص انتخابات و نسبت به رأي تزييني مردم گرفته چه نظري دارند، تكرار و تاكيد آقاي هاشمي بر پيشنهادهايي كه در نامه بي سلام و السلامش داد يا تكرار و تاكيد بر مواضعي كه در نماز جمعه بعد از انتخابات 88 مطرح كرد، اين موارد ما را به اين صرافت مي اندازد كه هركس موضعش را نسبت به اين حرف‌ها روشن نكند، مورد ترديد جدي است و ما نمي‌توانيم با او وحدت و همكاري كنيم.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا عملكرد مجلس هشتم در بزنگاه‌ها قابل دفاع است، با بيان اينكه قطعا اين مجلس در نقاط اصلي و بزنگاه‌ها امتحان بدي داد، گفت: خروجي مجلس در بزنگاه‌ها آن چيزي نبود كه توده مردم اصولگرا را در سطح جامعه راضي كند.

كوچك زاده اظهار داشت: حتما بايد اين تفكيك را قائل شده و در رسانه‌ها براي مردم تبيين كنيم كه بين مجموعه اي كه در مجلس اكثريت هستند و اسم خودشان را اصولگرا گذاشتند، با اكثريتي كه در جامعه اصولگرا هستند، تفاوت از زمين تا آسمان است و روز امتحان معلوم خواهد شد كه مردم اينها را به اصولگرايي قبول خواهند داشت يا نه، هرچند كه خود را اصولگرا بخوانند و فراكسيون اصولگرايان تشكيل دهند.

عضو جبهه پايداري در پاسخ به اين سوال كه مجلس هفتم و هشتم مگر از دل همين جريان اصولگرايي بيرون نيامده و مقصر اين وضعيت كيست، گفت: بخشي از آن ناشي از جهت و خطي است كه شخص آقاي لاريجاني به عموم نمايندگان دادند و تعدادي از نمايندگان هم به دليل ابزارها، اختيارات و قدرتي كه آقاي لاريجاني در اداره مجلس دارد، اين جهت و خط را پذيرفتند.

وي در عين حال تصريح كرد: در همه موارد اين طور نبود كه اصل حرف آقاي لاريجاني و جهتي كه او مي‌دهد، مورد قبول بخشي از نمايندگان باشد بكه به دلايلي و براي تامين اهدافي ترجيح مي‌دادند كه از آقاي لاريجاني تبعيت كنند يا به او رأي دهند و اين تبعيت جنبه تجاري داشت.

كوچك زاده همچنين در مقايسه مجلس هفتنم و هشتم از اين نظر گفت: به نظر من مجلس هفتم از اين جهت موفق‌تر بود و نقش آقاي حداد عادل نيز در آن بي تأثير نبود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تجارت با فتنه, كمك از بيت‌المال, كمك به فتنه‌گران, مهدي كوچك‌زاده, ,