محمد دلاوري در غرفه رجانيوز:
مجري برنامه "صرفا جهت اطلاع": گزارش‌هاي ما اگرچه تلخ است اما به درد آينده مديران مي‌خورد
 

 

مجري برنامه "صرفا جهت اطلاع" گفت: مطمئن هستم بسياري از مديراني كه در گزارش‌هاي ما مورد نقد قرار گرفتند، شايد آن زمان براي‌شان خيلي سخت و تلخ بوده اما قطعا يك تجريه بسيار خوبي براي آينده مديريت‌شان است.

محمد دلاوري با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات افزود: بايد اين فكر از ما بيرون رود كه نقد يا بد خواهي است يا نقد تهمت زدن؛ بلكه نقد نه تنها بد نيست بلكه نقد عين دوستي و دلسوزي است.

وي ادامه داد: ما بايد بدانيم كه با نقد به هم كمك مي‌كنيم كه اگر اين جا بيفتد اتفاق بزرگ و خوبي است.

دلاوري در پاسخ به اين سوال كه شما يك فضاي تازه و غير رسمي رسانه‌اي را در صدا و سيما ايجاد كرديد، چرا اين نوع برنامه ها در رسانه ملي كم است، با بيان اينكه من نبايد از قول صدا و سيما حرف بزنم، افزود: صدا و سيما يك مجموعه بسيار بزرگ است با مسائل بسيار بزرگ كه اگر من در جلسات اصلي سازمان شركت مي‌كردم و يا آدم مهمي بودم، حق پاسخگويي داشتم.

مجري برنامه "صرفا جهت اطلاع" همچنين در پاسخ به اين سوال كه چرا صدا و سيما خروجي محور نيست، اينچنين گفت: سازمان‌دهي، برنامه‌ريزي، سياست گذاري و... توسط يك سري از نخبگان و بزرگان انجام مي‌شود و ما در عمل كاره‌اي نيستيم.

وي اظهار داشت: كسي تا به حال از من اين سوال را نپرسيده بود و من در حد پنج دقيقه در هفته وقت داشتم آن هم با نظارت عاليه و به حقي هم كه وجود داشت الان هم شده هر دو هفته يك‌بار؛ در همين قدر قدرت دارم و حرف مي‌زنم.

دلاوري در پاسخ به اين سوال كه  بعضي مواقع شما در برنامه هاي خود به صدا و سيما هم انتقاد مي‌كنيد، آيا اين را يك كار مثبت از لحاظ رسانه اي مي‌بينيد، گفت: ما نبايد صدا و سيما را يك پيكره واحد ببينيم، بالاخره آدم‌ها با سلايق مختلف مشغول هستند، براي همين است كه خيلي‌ها به من مي‌گويند چرا صدا و سيما فلان، يا مي گويند بارك الله صدا و سيما فلان... در حالي كه من در صدا و سيما يك جزيي بيشتر نيستم.

وي با بيان اينكه ما همانطور كه به عنوان يك نقاد به فضاي اجتماعي نگاه مي‌كنيم با همان نگاه نيز به صدا و سيما مي‌پردازيم، افزود: صدا و سيما جدا از جامعه نيست، همه موظفند همديگر را نقد كنند، چه صدا و سيما چه جاي ديگر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مجري برنامه, صرفا جهت اطلاع, گزارش‌هاي تلخ, آينده مديران, محمد دلاوري, ,