آخرین اخبار رسایی از دیدار اعضای جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی
توافق جبهه پایداری با کمیته 8+7 برای تشکیل کارگروه 4 نفره

 

 حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار روز گذشته (یکشنبه) برخی اعضای جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی، از تصمیم برای تشکیل کارگروهی مشترک میان اعضای این جبهه و کمیته 7+8 برای بررسی موارد اختلافی و تلاش برای حل آنها خبر داد.

حجت الاسلام حمید رسایی با حضور در غرفه رجانیوز در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر توافق جبهه پایداری با آیت الله مهدوی کنی برای پیوستن این جبهه به مجموعه 8+7 از دیدار روز گذشته(یکشنبه) محصولی، حسینیان و زارعی با آیت الله مهدوی کنی خبر داد.
 
وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در این جلسه به خبرنگار ما گفت: در جلسه خوبی که اعضای جبهه پایداری با حضرت آیت الله مهدوی کنی داشتند، اعضای این جبهه به بیان اشکالات خود در مورد مکانیزم موجود وحدت پرداختند و در نهایت قرار بر این شد که در کارگروهی متشکل از دو عضو جبهه پایداری و دو عضو کمیته8+7 موارد اختلافی بررسی شود.
 
وی با ابراز امیدواری برای رسیدن به نقاطی مشترک با مجموعه 7+8 علت بیان این خبر را جلوگیری از اطلاع رسانی ناقص و سوء استفاده رسانه‌ها از محتوای جلسه و تصمیمات این جلسه عنوان کرد.
 
مشروح سخنان رسایی در غرفه رجانیوز به زودی منتشر خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آخرین اخبار رسایی, دیدار اعضای جبهه پایداری, آیت الله مهدوی کنی, دیدار پایداری با مهدوی کنی, ,