فرمانده نيروي انتظامي در غرفه رجانيوز:
هدف غربي‌ها از راه‌اندازي شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك
 

 

فرمانده نيروي انتظامي با تأييد اين مطلب كه غربي‌ها فيس‌بوك و شبكه‌هاي اجتماعي را عمدتاً براي اغتشاشات ايجاد كردند، گفت: كاركرد شبكه‌هاي اجتماعي در فضاي سايبري فقط ارتباطات نيست بلكه عمدتاً اغتشاشات است.

سردار اسماعيل احمدي مقدم با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات با بيان اينكه امروز مي‌بينيم شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس بوك گريبان خودشان را گرفته است اظهارداشت: بخش زيادي از بيداري اسلامي بر پايه همين ارتباطات در شبكه‌هاي اجتماعي بوده است.

وي ادامه داد: يكي از كارهايي كه مسلمانان توانستند بكنند، تبديل كردن تهديد به فرصت بوده است و امروز مسلماناني كه به‌دنبال عدالت هستند، توانستند از آن به‌عنوان يك فرصت براي خود استفاده كنند.

احمدي مقدم تأكيد كرد: ابزاري كه براي تهديد جوامع درست كردند، امروز يك تهديدي عليه خودشان شده است تا حدي كه مجبور شدند در جريان ناآرامي‌هاي انگليس و امريكا آن را كنترل و محدود كنند.

فرمانده نيروي انتظامي در بخش ديگري از اين مصاحبه با تند و تيز خواندن برخي از مطالب رجانيوز گفت: گاهي سايت شما را رصد مي‌كنم، اگر هم خودم موفق نشوم، همكاران رسانه‌اي كه رصد اخبار را انجام مي‌دهند، مواردي را كه به نوعي به ما مرتبط مي‌شود، تهيه مي‌كنند و ما هم در جريان قرار مي‌گيريم.

وي ضمن بيان اين مطلب كه در تهيه اخبار بايد رعايت انصاف و جوانب شرعي هم شود، اظهار داشت: نبايد طوري شود كه حرفي عليه كسي زده شود و آن شخص فرصت دفاع از خود را نداشته باشد، چون كاركرد رسانه اين است كه اگر حرف اول را هر كس بزند، كار تمام است، هر چند هم دفاع و پاسخ داده شود، اما ديگر اثر اول را ندارد.

احمدي مقدم در پايان گفت: به طوري كلي از نظر ارزشي كار شما را مي‌پسندم ولي همه رسانه‌ها ممكن است ايرادهايي هم داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هدف غربي‌ها, راه‌اندازي شبكه‌هاي اجتماعي, فيس‌ بوك, اغتشاشات, سردار اسماعيل احمدي مقدم, تبديل كردن تهديد به فرصت, ,