بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح

آمریکا برای جلوگیری از سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورها اقدامات مضحکی می‌کند
سپاه نیوز: ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: هیئت حاکمه آمریکا بدلیل ناتوانی و استیصال در مهار بیداری اسلامی و جلوگیری از سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورهای وابسته و حاکم بر کشورهای اسلامی - عربی، بی‌مهابا متوسل به اقدامات ناشیانه و مضحکی چون متهم ساختن جمهوری اسلامی ایران در طرح‌های تروریستی شده است.
به گزارش سپاه نیوز، ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه استکبار جهانی، فراگیری بیداری اسلامی در منطقه و نهضت ضد سرمایه‌داری در غرب را مرهون مقاومت و روشنگری ملت ایران در عرصه استکبارستیزی دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ۱۳ آبان‌ماه یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز و آموزنده در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه استکبار و دشمنان و عظمت میهن اسلامی را به خود اختصاص داده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳ در اعتراض انقلابی و شجاعانه به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، شهادت دانش‌آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر غرورانگیز لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال ۱۳۵۸، سه رخداد برجسته‌ای است که حقیقت مقاومت و پایداری ملت ایران در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را تبلور می‌بخشند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به نمادها و نمودهای پروژه ایران هراسی و اقدام سخیف اخیر مقامات آمریکایی در طرح ادعاهای بی‌اساس و ناشیانه علیه جمهوری اسلامی، تاکید شده است: هیئت حاکمه آمریکا بدلیل ناتوانی و استیصال ناشی از شکست در پیشبرد راهبردهای منطقه‌ای خود بویژه در عراق و افغانستان و نیز مهار بیداری اسلامی و جلوگیری از سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورهای وابسته و حاکم بر کشورهای اسلامی - عربی، بی‌مهابا متوسل به اقدامات ناشیانه و مضحکی چون متهم ساختن جمهوری اسلامی ایران در طرح‌های تروریستی شده است که در این میان نیز رسوایی و بی‌آبرویی بزرگی را برای تاریخ ایالات متحده به ارمغان آورده است.

این بیانیه با برشماری طرح‌ها، نقشه‌ها و سناریوهای مختلف نظام سلطه بویژه آمریکای سلطه‌گر برای مقابله با انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۳۳ سال گذشته و تجربه شکست و رسوایی در تمامی آنها، افزوده است: استکبار جهانی نه تنها در مصاف با ملت انقلابی و رشید ایران طرفی نبسته است بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی این ملت برگزیده هم‌اینک خود را با امواج بیداری اسلامی و نهضت فراگیر ضد استکباری و ضد سرمایه‌داری حتی در منطقه امن و آرزوی خود در آمریکا و اروپا مواجه یافته است. به گونه‌ای که پایان سیطره شیطانی بر جامعه بشری را کابوس سهمگینی می‌داند که تحقق قریب‌الوقوع آن را نمی‌توان کتمان کند.

این بیانیه در پایان با تاکید بر تداوم مبارزه با آمریکا بعنوان راهبرد اساسی و سرنوشت انقلاب و ملت ایران و فصل‌الخطاب دانستن مواضع و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در مواجهه با موضوع آمریکا برای اقشار و آحاد مختلف ملت و مسئولین نظام، تصریح کرده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های تاریخی گرانسنگ خود در صحنه مقابله با تهدیدات و خطرات ناشی از خصومت و دشمنی استکبار جهانی علیه ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا آماده است. هرگونه خطا و اقدام علیه استقلال و تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با قاطعیت پاسخ داده و طومار بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی را در هم بپیچند. 

     اخبارو تصاویرمرتبط

  آمریکا برای جلوگیری از سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورها اقدامات مضحکی می‌کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورها, اقدامات مضحک آمریکا, مهار بیداری اسلامی, سقوط زنجیره‌ای دیکتاتورهای وابسته, بیانیه ستاد نیروهای مسلح, ,