محمد جواد ابطحي در غرفه رجانيوز:
وحدت ابزار است نه هدف وگرنه سلطنت‌طلبان و منافقين نيز وحدت دارند/ اگر قرار بر تنازل از منشور اصولگرايي است، وحدت چه معنايي دارد
 

 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا لزوماً در بحث انتخابات و وحدت اصولگرايان يك ليست واحد ارزش است يا نه، با بيان اينكه وحدت بما هو وحدت را ارزش نمي‌دانيم، گفت: الآن همه منافقين و سلطنت‌طلبان وحدت مي‌كنند تا نظام را به هم بزنند، آيا مي‌توان گفت كه اين وحدت ارزش است، بنابراين، وحدت ابزار است و هدف نيست.

محمد جواد ابطحي با حضور در غرفه رجانيوز در هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات با يادآوري اينكه منشور اصولگرايي هم شرايط سلبي دارد هم شرايط ايجابي، اظهار داشت: چرا آقاياني كه دم از وحدت مي‌زنند، فقط شرايط ايجابي آن را قبول مي‌كنند و شرايط سلبي آن را قبول ندارند، در حالي كه منشور اصول‌گرايي موجود است، به ما مي‌گويند تنازل كنيد، پس منشور را جمع كنيم و سر چيز ديگري بحث كنيم.

عضو فراكسيون انقلاب مجلس با بيان اينكه "اگر قرار است منشور به‌عنوان ميثاق باشد، چرا به آن عمل نمي‌كنيم"، ادامه داد: شعار وحدت دادن كه ارزش نيست، سر چه چيزي بايد وحدت داشته باشيم، ما منشور را براي وحدت گذاشتيم و بايد مدعي اين موضوع باشيم كه چرا به منشور عمل نمي‌كنيد، آن وقت ما مجرم و متهم هستيم؟

وي اظهار داشت: امروزه جاي شاكي و متهم عوض شده است و همه كاسه‌ و كوزه‌ها را سر جبهه پايداري مي‌شكنند كه نمي‌خواهد وحدت كند.

به گفته ابطحي، جبهه پايداري براي زنده ماندن گفتمان انقلاب و امام و و حدت حول آن تشكيل شده است اما همه تيرها را متوجه اين جبهه مي‌كنند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در مورد رايزني‌ها با گروه موسوم به 8+7 تصريح كرد: آن‌ها شرايط ايجابي جبهه پايداري را پذيرفته‌اند و اميدواريم با توجه به رايزني‌هاي انجام شده، شرايط سلبي ما را هم بپذيرند.

نماينده مردم خميني شهر در مجلس در پاسخ به سؤالي در مورد استيضاح وزير نيرو تصريح كرد: بعضي‌ها مي‌گفتند وزير نيرو قرار است نقش كاتاليزور وزير اقتصاد را بازي كند كه بالاخره يكي را بياندازند، همان‌طور كه بعضي از استيضاح‌كنندگان هم گفتند آقاي حسيني را فرد توانمندي مي‌دانند، اما چون قصور داشته است، بايد در برابر زيرمجموعه خود قاطع‌تر عمل كند.

ابطحي در خصوص استيضاح وزير اقتصاد هم گفت: زمان و شواهد استيضاح را به‌هيچ وجه مناسب نمي‌دانستم و اين كار را شتاب‌زده ارزيابي مي‌كردم.

وي اظهار داشت: يك نظر در بين برخي از دوستان نماينده وجود دارد كه ما بايد در سؤال و بازخواست پيش‌دستي كنيم نت كسي يقه ما را نگيرد كه اين نظر خطرناكي است، چراكه من معتقد نيستم كه همه كاسه و كوزه‌ها را سر وزير بشكنيم تا خودمان را نجات دهيم، در كميسيون اصل 90 هم درباره نقش مجلس در اين ماجراي اخير چيزي نديديم؛ اگر ديده‌ايد، به من هم بگوييد!

نماينده مردم خميني شهر در مورد سوال از رييس جمهور در مجلس نيز با بيان اينكه "آقاي مطهري تنها به‌دنبال اعلام وصول اين سوال بود"، گفت: با اعلام وصول سوال از رييس جمهور، گرفتاري مجلس شروع شده و هيئت رئيسه در ارجاع سئوال به كميسيون‌ها با چالش روبرو مي‌شود.

وي اظهار داشت: اگر اراده هيئت رئيسه بر اين باشد كه سؤال را به كميسيون‌هاي مختلف ارجاع دهد، به طولاني‌تر شدن روند رسيدگي به سؤال مي‌انجامد و در آستانه انتخابات قرار مي‌گيريم و تصورم اين است كه سؤال به نتيجه نخواهد رسيد.

ابطحي با بيان اينكه "در ماجراي سوال از رييس جمهور دم خروس از زير قباي اقليت مجلس بيرون زد"، گفت: وقتي امضاي سؤال كنندگان پس گرفته شد و سؤال از رييس جمهور از حد نصاب افتاد، آن‌هايي كه پشت صحنه بودند، وارد شدند و كواكبيان وديگران مشغول گرفتن امضا شدند، يعني دم خروس از زير قباي اقليت مجلس بيرون آمد.

وي با ابراز تاسف از اينكه "مطهري دوباره در بازي اصلاح طلبان مجلس قرار گرفت و آب به آسياب اينها ريخت"، گفت: اقليت مجلس، مطهري را مديريت كردند و ما انتظار اين سقوط را از آقاي مطهري نداشتم كه دست از اصول‌گرايي بردارد و با اصلاح‌طلبان فالوده بخورد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به سؤالي در مورد شكايت علي لاريجاني از مديرمسئول سايت رجا گفت: اصولاً من آقاي لاريجاني را اهل مروت مي‌دانم، يعني سعي مي‌كند آداب ديپلماسي را رعايت كند كه يكي از لوازم ديپلماسي، سعه صدر است و از ايشان به عنوان رئيس مجلس سعه صدر بيشتري را انتظار داريم،‌ آن هم در قبال فردي كه تمام هستي‌اش را براي انقلاب و نظام گذاشته است.

ابطحي با بيان اين سؤال كه مگر در رجانيوز چيزي مي‌دهند و يا پولي تقسيم مي‌كنند، تصريح كرد: اين سايت كه جز فحش خوردن از معاندان و دشمنان انقلاب چيز ديگري ندارد.

وي ادامه داد: بچه‌هاي رجانيوز هم دغدغه نظام و زمين ماندن فرمايشات مقام معظم رهبري را دارند، كه بايد به آنها در اين زمينه كمك كرد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در عين حال شكايت لاريجاني را يك اشتباه در رفتار ارزيابي كرد و گفت: به نظر من آقاي لاريجاني عمداً‌ اين كار را نكرده است و شايد اين شكايت به‌خاطر اين است كه دوستان و مشاوران خوبي ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ابزار وحدت, وحدت سلطنت‌طلبان و منافقين, تنازل از منشور اصولگرايي, معناي وحدت, محمد جواد ابطحي, ,