كوچك‌زاده:خانه‌نشيني رييس‌جمهور از دلايل شكل گيري جبهه پايداري

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: باید میان اصلاح‌طلبان تفکیک و تقسیم‌بندی درستی را انجام دهیم زیرا جریان اصلاح‌طلبی یک سر، یک بدنه و یک کف دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مهدی کوچک‌زاده چهارشنبه‌شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان اظهار داشت: از مدت‌ها قبل از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این اعضا دور هم جمع بودند و جلساتی را با آیت‌الله مصباح داشتند و از ایشان رهنمود می‌گرفتند.
 
وی افزود: این اعضا در جلسات خود قبل از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای ترویج ارزش‌های انقلابی، ساده‌زیستی، ایستادگی در برابر استکبار و تقویت ولایت با یکدیگر هم‌اندیشی می‌کردند و زمانی که رئیس‌جمهور 10 روز در خانه نشست جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد.
 
کوچک‌زاده در زمینه ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی گفت: ما در جبهه پایداری انقلاب اسلامی در معرض بمباران شدید تبلیغاتی هستیم و امکانات و تجهیزات دیگران را نداریم و هیچ ارتباطی هم با جریان انحرافی نداریم و مردم نباید به شنیده‌های دیگران هم توجه کنند.
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش‌بینی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید میان اصلاح طلبان تفکیک و تقسیم‌بندی درستی را انجام دهیم زیرا جریان اصلاح‌طلبی یک سر، یک بدنه و یک کف دارد که سر آن سران فتنه از جمله موسوی و کروبی هستند.
 
کوچک‌زاده با اشاره به جریان فتنه سال 88 عنوان کرد: اراذل و اوباشی که بدتر از خس و خاشاک بودند در جریان فتنه با حضور در خیابان‌ها به جان و مال مردم تعرض کردند.
 
وی تصریح کرد: کاندیداهای اصلاح‌طلب در پیش از انتخابات شعار قانون‌گرایی دادند و بعد از انتخابات خود قانون را زیر پا گذاشتند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : كوچك‌زاده, خانه‌نشيني رييس‌جمهور, دلايل شكل گيري پايداري, ,