سرلشكر فيروزآبادي


پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است
سپاه نیوز: رييس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با بيان اين كه 'پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است' بر ايفاي نقش موثر نخبگان اين كشورها در راستاي تحقق مطالبات مردم تاكيد كرد.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از دفتر ويژه رييس ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر بسيجي 'سيد حسن فيروزآبادي' در مراسم اعطاي دانشنامه دانش آموختگان دكتراي دانشگاه عالي دفاع ملي افزود: براي دگرگون كردن فرهنگي يك جامعه، زمان مساله اي اصلي است و اگر نخبگان راهبردي اين جوامع به رسالت اصلي خود بينديشند و احساس تكليف كنند و به كمك مردم بيايند، ان شاء الله زودتر مي توانند به پيروزي برسند.
عضو شوراي عالي امنيت ملي با انتقاد از شيوه عمل حكومت هاي بحرين و يمن در پاسخ به مطالبات مردم خود، گفت: امروز مردم مسلمان بحرين با وضع فجيعي مواجه هستند و وضعيت ملت باهوش، صبور و مقاوم يمن نيز دردمندانه است.
وي خاطرنشان كرد: ' آنچه را كه ما در تاريخ راجع به ظلم و ستم پيشينيان مي ديديم، امروز بدتر از آن را در بحرين و يمن شاهد هستيم.'
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: افرادي كه در اين كشورها نگاه راهبردي دارند بايد به طور سازمان يافته و متحد، به تكليف تاريخي و وظيفه شرعي خود عمل كنند و به حق ملت خود وفادار باشند و براي نجات ملت اقدام كنند.
سردار سرلشكر فيروزآبادي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تبريك عيد سعيد قربان، سه محور قرآن، كعبه - قبله مسلمانان و ولايت امر را سه حوزه موثر در قوام و استواري جامعه اسلامي برشمرد.
وي گفت: كتاب خدا شما را به مسيري هدايت مي كند كه مستحكم ترين و باقوام ترين مسير است و مسلمانان از هر نقطه از جهان نيز در كعبه گردهم مي آيند تا با جستجو و پيوستگي با ولايت برگرفته شده از اسلام، جامعه اسلامي را به قوام برسانند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با استناد به حديثي از حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مسلمانان حاضر شده در كعبه، با برخورداري از ولايت موجب تكميل زنجيره، دوام و مايه قوام امت اسلامي مي شوند.
رييس هيات امناي دانشگاه عالي دفاع ملي در ادامه سخنان خود در جمع اساتيد و دانشجويان دكتراي اين دانشگاه، مسووليت ها و تكاليف ديني و ملي دانش آموختگان اين واحد دانشگاهي را يادآور شد و خطاب به آنان گفت: شما يك آموزش، پرورش و پژوهشي را در دانشگاه پشت سر گذاشته ايد كه در پناه آن بتوانيد نقش اساسي، محوري و نقش راهبردي خود را زير لواي ولايت فقيه كه همان ولايت امام زمان (عج) كه آن نيز همان ولايت رسول الله (ص) است را برعهده گيريد.
سردار سرلشكر فيروزآبادي با نقل خاطره اي از مرحوم پرفسور حسابي ادامه داد: پرفسور حسابي معتقد بود كه فارغ التحصيلان اين دانشگاه بايد كساني باشند كه هرگاه امور مملكت يا بخشي از مملكت به طريقي بر دوش آنها گذاشته شود، اضطرارا قادر باشند منافع و مصالح ملي، قانون اساسي و نظام حاكم را در بخشي از مملكت و يا در تمام آن مديريت كنند.
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح با تبريك به دانش آموختگان دوره دكترا دانشگاه عالي دفاع ملي همچنين گفت: به رهبر عزيزمان و ملت ايران نيز تبريك مي گويم كه تعداد ديگري از سربازان راهبردي نظام، امروز وارد ميدان عمل مي شوند.

   اخبارو تصاویرمرتبط

  پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است
  در صورت حمله به سوریه نه آمریکا باقی می‌ماند نه رژیم صهیونیستی
  تثبيت اقتدار و تضمين استقلال ايران تولد راهبرد نوين دفاعي است
  سرلشكر فيروز‌آبادي هفته دفاع مقدس را گرامي‌ داشت
  ناتو بايد به ملت ليبي غرامت بدهد
  سرلشكر فيروزآبادي عيد فطر را به فرماندهان نظامي كشورهاي اسلامي تبريك گفت
  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظهرهای قدرت اسلام در عصر کنونی است
  شكاف بين مسئولان امنيتي آمريكا با صهيونيست‌ها بخوبي مشهود است
  هدفمندي يارانه‌ها يك طرح اساسي و ملي است
  سرلشكر فيروزآبادي قهرماني تيم تكواندوي نيروهاي مسلح را تبريك گفت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سرلشكر فيروزآبادي, انقلاب مردم بحرين و يمن, نقش موثر نخبگان, تحقق مطالبات مردم, ,