گفت: روزنامه «هاآرتص» با تمسخر اظهارات نتانياهو نوشته است تهديدهاي اسرائيل عليه ايران يك «گنده گويي» احمقانه است.
گفتم: اي بابا! چرا نمي گذارند حرفش را بزند و عقده دلش را خالي كند؟!
گفت: «يديعوت آحارنوت» روزنامه ديگر رژيم صهيونيستي از نتانياهو پرسيده است با كدام پشتوانه از حمله نظامي به ايران سخن مي گويي؟!
گفتم: اتفاقا «رابرت كاپلان» مشاور سابق پنتاگون و از طرفداران سينه چاك اسرائيل روز دوشنبه در مصاحبه با «بي بي سي» به همين موضوع پرداخته و گفته است؛ نتانياهو اميدوار است بعد از حمله به ايران «جنبش سبز»(!) بار ديگر احياء شده و به كمك اسرائيل بيايد!
گفت: حيوونكي ها به چه چيزهايي دلشان را خوش كرده اند!
گفتم: چه عرض كنم؟! آموزگار به دانش آموزي گفت؛ يك «موجود» را نام ببر! و دانش آموز گفت؛ آقا اجازه؟ يخ! آموزگار با عصبانيت گفت؛ بي سواد! خجالت نمي كشي؟ و دانش آموز گفت؛ من خودم صد دفعه ديده ام كه روي دكه ها نوشته «يخ موجود است»!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تمسخر اظهارات نتانياهو, گنده گويي, تهديدهاي اسرائيل, ,