اطلاع‌رساني يا تنفس مصنوعي به جريان فتنه؟
 

 

طرح مجدد عوامل فتنه و كانديداهاي شكست خورده انتخابات 88 در سايت منتسب به آقاي هاشمي رفسنجاني با بازنشر برخي اخبار مربوط به گذشته به بهانه بازخواني خاطرات، همچنان ادامه دارد.

به گزارش رجانيوز، در حالي كه انتقادهاي زيادي در مورد مطالب منتشر شده در سايت آقاي هاشمي در طي دو سال گذشته عنوان شده و رسانه‌هاي انقلابي با اظهار نارضايتي از اين روند، در مورد گردانندگان اين سايت و نظر هاشمي در اين زمينه سؤال‌ها و ابهاماتي مطرح كرده‌اند، اين رويه نه تنها اصلاح نشده و آقاي هاشمي نيز در اين زمينه توضيح نداده است، بلكه حمايت از عوامل فتنه با قوت بيشتري ادامه دارد.

در اين زمينه، حتي برخي اخبار گذشته در قالب روزشمار مانند "پيش‌بيني دانشمندان شوروي: باران زيادي خواهد باريد" به نقل از عوامل فتنه عنوان مي‌شود كه به‌نحو خنده‌داري سعي در زنده نگه داشتن اين عوامل دارد.

گفتني است مدير اين سايت كه پس از انتخابات 88 به خارج از كشور متواري شده و ظاهراً در انگلستان جا خوش كرده و حتي از مجمع تشخيص مصلحت نظام، حقوق هم دريافت مي‌كند، با انتشار اخباري همسو با عناصر ضد انقلاب خارج‌نشين به اشكال مختلف عامل اصلي فتنه 88 را حمايت و تمجيد مي‌كند.

با توجه به انتساب اين سايت به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اين انتظار به‌طور جدي وجود دارد كه وي با ملاحظه مطالبي از اين دست، موضع رسمي خود را اعلام كند، چرا كه سكوت فعلي به معناي تأييد روند موجود و تلاش براي احياي عناصر و كليد واژه‎هاي جريان فتنه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اطلاع‌رساني, تنفس مصنوعي به جريان فتنه, عوامل فتنه, كانديداهاي شكست خورده, انتخابات 88, سايت منتسب به آقاي هاشمي, بازنشر اخبار, بهانه بازخواني خاطرات, ,