بيانيه جبهه پايداري درباره گزارش جديد آژانس با كاركرد احياي جريان فتنه

 

جبهه پايداري انقلاب اسلامي بيانيه پنجم خود را در مورد گزارش جديد آژانس و پروژه هم‌افزايي فشارهاي خارجي عليه كشورمان براي احياي جريان فتنه منتشر كرد.

در اين بيانيه كه متن آن در سايت جبهه پايداري منتشر شد، به موضوعات ديگري از جمله تهديد ملت ايران از سوي قدرت‌هاي استكباري و برخي تلاش‌هاي ناصواب داخلي از سوي شكست خوردگان فتنه براي طرح مسائل انحرافي نظير تغيير قانون اساسي پرداخته شده است.

متن كامل اين بيانيه در ادامه آمده است:

در شرايطي كه جهان ملهم از انقلاب اسلامي هر روز تجربه اي جديد از عدالت خواهي برخاسته از فطرت پاك انسان را شاهد است، بسيار طبيعي است كه مستكبران هر لحظه فشار خود را بر ام القراي جهان اسلام و محور بيداري اسلامي در جهان بيفزايد.

گزارش ديكته شده آمريكا كه از زبان رئيس مرعوب آژانس بين المللي انرژي اتمي بيان شد، حلقه اي ديگر از توطئه هاي زنجيره اي است كه مستكبران براي دربند كشيدن انقلاب اسلامي و برون رفت خود از بحران شديد اقتصادي به كار گرفته اند. مخالفت كشورهاي غير متعهد به همراه روسيه و چين با اين گزارش، نشان آن است كه آمريكا با همه تلاش هايش نتوانسته است اجماع جهاني عليه نظام اسلامي ايجاد كند.

مع الوصف با توجه به سفر قريب الوقوع رئيس جمهور آمريكا به دو كشور روسيه و چين و سابقه معاملاتي كه پيش از اين در جريان تشديد تحريم ها بين اين قدرت ها با هدف محدود كردن قدرت انقلاب اسلامي صورت گرفت ما را ملزم مي كند در اين مصاف جديد نه متكي به صاحبان قدرت بلكه با اتكال به خداوند و با پشتوانه صفوف مستحكم زنان و مرداني كه امروز نه فقط در ايران اسلامي بلكه در سراسر جهان اسلام، پشتيبان انقلاب اسلامي هستند، آرايش تهاجمي خود را تنظيم كنيم.

افشاي چهره مكار و در عين حال جنايتكار آمريكا و رژيم اشغالگر قدس در محضر افكارعمومي و بيان بي پرده نقشه هاي مزورانه آنها در اقصي نقاط جهان، امروز از مهم ترين ضرورت هاست. از آنجا كه رسانه ملي نقش آفرين اصلي اين ميدان مي باشد، انتظار آن است كه اين رسانه تاثيرگذار در اين عرصه جنگ نرم با نگرشي راهبردي به اين امر مهم بپردازد. با اين روشنگري است كه مي توان ماهيت تروريستي رژيم آمريكا و پرونده ضد حقوق بشري اين دولت و رژيم اشغالگر قدس را مستند پيش چشم جهانيان قرار داد.

رژيمي كه آشكارا ترور اشخاص را در دستور كار قرار مي دهند. وجود زرادخانه هسته اي آمريكا و رژيم اشغالگر قدس كه هيچ تعهد جهاني را نپذيرفته اند عميق ترين و خطرناك ترين تهديد امنيت جهاني است. روشنگري در اين عرصه، تكليفي واجب از سوي همه كساني است كه حضور و بروزي در افكار عمومي دارند. همه جريانات سياسي نيز بايد مجاهدانه در مقابل تهاجم جديد نظام استكباري هوشيارانه عمل كنند. برخي از اظهارات روزهاي اخير در داخل كشور هيچ پيامي جز حركت در مسير مورد نياز نظام استكباري براي تضعيف جبهه انقلاب اسلامي ندارد. چه از سر غفلت و بي توجهي باشد و چه برخاسته از انانيت ها.

تكرار سناريوي تقلب و ادعاي احتمال خدشه در آراء، متعاقب رسوايي آشكار فتنه گران با اعتراف وزير امور خارجه آمريكا در حمايت از عاملان فتنه 88 و در پي آن نامه نگاري عده اي از زندانيان فتنه به سوءاستفاده از رافت نظام اسلامي نشان مي دهد كه هدف آمريكا از تمركز بر تهديد هاي متعدد، بازسازي آرايش به هم ريخته همه كساني است كه در انتخابات گذشته، كمر به حذف جمهوريت نظام بسته بودند و با مشت حماسي ملت، محكوم به شكست و رسوايي شدند. امروز نيز راهبرد اصلي آمريكا بازسازي جريان وابسته به خود در داخل كشور به منظور تاثيرگذاري بر فضاي انتخابات و تحليل خود بر اراده ملت است.

به اعتقاد ما آنچه مي تواند اين حركت جديد داخلي را كه با هدايت پنهان و آشكار غرب در حال شكل گيري است همانند گذشته رسوا و مفتضح كند اقدامات هوشيارانه ، متعهدانه و مخلصانه همه مدافعان انقلاب اسلامي است. در اين ارتباط، توجه به امور زير را از ضرورت هاي مسلم اعتقادي و سياسي مي دانيم:

1 - پيوند عميق نظام و مردم، بزرگترين سرمايه كشور و مهم ترين عامل بازدارنده در برابر هر نوع تهديدات است. اين اعتماد به طور مكرر در هر انتخاباتي متجلي شده است. اگرچه يقين داريم كه همه دشمنان ملت بار ديگر پاسخ خود را با حضور و مشاركت گسترده و مسئولانه مردم در انتخابات آتي خواهند گرفت ولي وظيفه همه گروه ها و جريانات سياسي مي دانيم كه از هر نوع رفتاري كه القاي كمترين شائبه بي اعتمادي و تزلزل در اراده ملت داشته باشد به جد بپرهيزند و از اين سرمايه عظيم ملي با هوشمندي سياسي و اتخاذ مواضع عاقلانه صيانت كنند.

2- دستاوردهاي بزرگ ناشي از اعتماد عميق متقابل ملت و دولت همچون طرح بزرگ هدفمندسازي يارانه ها كه دشوارترين اقدام اقتصادي و اجتماعي در دوره اخير بوده است، موفقيت بزرگ و فناوري هسته اي و خنثي نمودن طرح سازمان يافته براندازي در فتنه 88، نبايد به بهانه تراشي ها و حاشيه پردازي ها مخدوش گردد. مواضع نسنجيده و ناصواب، تمركز بر برخي از نارسايي ها به جاي تلاش براي كاهش و رفع آنها، روح نشاط و اميد را در ملت زايل مي كند، بايد مراقب بود كه پشت صحنه چنين فضاسازي هاي تيره و منفي، شكست خوردگان فتنه 88 هستند.

 3- قانون اساسي جمهوري اسلامي، مهم ترين سند ميثاق ملي است. ظرفيت هاي بالاي اين قانون در تلفيق شايسته مردم سالاري ديني با ظرفيت هاي عصر جديد در استفاده از نوآوري ها و دستاوردهاي علمي، تامين و بسط عدالت و فراهم نمودن مشاركت فعال و گسترده مردم ضمن آن كه اين قانون را نقطه وحدت و وفاق مليم قرار داده است، توانسته است الگوي مناسبي براي كشورهاي اسلامي در عصر بيداري آنان باشد. در اين شرايط نبايد با برداشت هاي ناصواب از نگرش دقيق، عالمانه و راهگشاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در مورد انعطاف پذيري در ساختار نظام با حفظ ارزش هاي پايدار آن، اين دستاورد بزرگ انقلاب را تضعيف كرد. 

متاسفانه كساني كه روزي براي ماندگاري در قدرت به راحتي اراده تغيير قانون اساسي را داشتند و در فتنه 88 با اتكاي به بيگانگان در برابر انتخابات آزاد و مردم سالارانه ايستادند امروز نگران جمهوريت نظام شده اند! نبايد با اظهارات عجولانه در ميدان اين افراد بازي كرد.

4 - دولت و مجلس محترم در شرايط فعلي و به ويژه در اواخر مسئوليت خود بايد با همه همت به ايفاي رسالت خطير خود در گسترش عدالت، رفع محروميت، خدمت رساني خالصانه به مردم و به ويژه رفع فقر و نارسايي هاي مناطق محروم، مقابله با فساد و تبعيض و اصلاح نظام مالي، بانكي و ديگر نهادهاي اقتصادي مصروف دارند. نزديكي انتخابات و رقابت هاي سياسي نبايد نهادهاي حكومتي را درگير موضوعات حاشيه اي كند و فرصت خدمت را از آنان سلب نمايد. بايد به يقين بدانيم كه ايمان به خداوند و تبعيت از ولايت و اتحاد مستحكم ملي، تنها قدرت ما در برابر همه شيطنت هاي نظام استكباري است و اين مهم، جز با جهاد و تلاش و خدمت صادقانه حاصل نخواهد شد.

در اين شرايط حساس، از خداوند متعال موفقيت در اين آزمون عظيم را مسئلت داريم. بكوشيم كه در اين موقعيت حساس تاريخي عمل به تكليف توام با اخلاق را وجهه همت خود قرار داده و از هر چه جز آن است دست بشوييم كه سعادت واقعي در گرو عمل به وظيفه است. 

 

کد خبر:107245 -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بيانيه جبهه پايداري, گزارش جديد آژانس, احياي جريان فتنه, بيانيه پنجم, ,