نخستين همايش جبهه پايداري استان تهران  برگزار شد
 
 نخستين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي در استان تهران، پنج شنبه با حضور اقشار مختلف مردم و با حضور برخي اعضاي هيات موسس جبهه پايداري برگزار گرديد.

 


 

نخستين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي در استان تهران، عصر امروز(پنج شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و با حضور برخي اعضاي هيات موسس جبهه پايداري و همچنين حجت الاسلام والمسلمين صديقي امام جمعه موقت تهران، بيژن نوباوه، محمد كوثري و طبيه صفايي از نمايندگان مردم تهران ، سيدحسين نقوي نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در سالن الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد.
در ابتداي امر، پس از قرائت آياتي چند از كلام الله مجيد، مجري گردهمايي ضمن خوش آمد گويي به حاضران طي سخناني بر حقانيت شعارهاي محوري و اصول اساسي اين گفتمان يعني «عقلانيت، معنويت و عدالت، حول محور ولايت» تاكيد نمود.
سپس شاعر جوان و انقلابي كشورمان، برادر ارجمند جناب گل دسته، اشعاري را پيرامون موضوع غدير و ولايت ايراد نمودند كه مورد تحسين حاضران قرار گرفت و در همين حال، مراسم با نمايش نماهنگي پيرامون بيداري اسلامي ادامه يافت.
در ادامه نيز، حجت الاسلام و المسلين صديقي، در سخناني به تبيين جايگاه ولايت فقيه در نظام اسلامي پرداخته و امر حكومت نسبت به احكام دين را به نسبت راس به پيكره آن توصيف كردند.
در بخش انتهايي مراسم، حجت الاسلام حسينيان، علي اصغر زارعي، مهدي كوچك زاده، صادق محصولي و غلامحسين الهام در ميزگرد پرسش و پاسخ به سوالات حاضران پاسخ گفتند.
اين مراسم با فرا رسيدن زمان اذان مغرب به افق تهران به اتمام رسيد و نماز جماعت نيز در همان محل برگزاري همايش اقامه گرديد.
جزئيات بيشتر از اين مراسم و اخبار تكميلي به شكل مشروح متعاقبا و در همين پايگاه درج خواهد گرديد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نخستين همايش جبهه پايداري, جبهه پايداري استان تهران, ,