مهندس محصولي : ما شرايط آينده را رصد مي كنيم و با توجه به اينكه امر مقام معظم رهبري چه باشد، مطابق با تكليف مان عمل خواهيم كرد.
تاريخ  :  1390/08/19
 
 بالاخره در آينده شرايط همين جور نخواهد ماند و روز به روز شرايط عوض مي شود ، ما همه شرايطي كه ممكن است در آينده اتفاق بيفتد رصد مي كنيم و با توجه به اينكه فرمايشات مقام معظم رهبري در موضوعات مختلف و مسايل مربوط به ما چه خواهد بود ، مطابق با تكليف مان عمل خواهيم كرد.

 


 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، در نخستين همايش استاني جبهه ، كه با حضور اعضاي هيات موسس جبهه پايداري و اقشار مردم و برخي مسئولان در تهران برگزار شد ، مهندس صادق محصولي ، طي نشست پرسش و پاسخ با حاضران، به سوالات مدعوين، پيرامون وضعيت انتخابات مجلس نهم و مرزبندي هاي جبهه پايداري و ديگر تعاملات جبهه پاسخ گفت.
ايشان در اين همايش كه در سالن همايش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد، در پاسخ به سوالي در خصوص موضوع وحدت و چگونگي تعامل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با جبهه متحد اظهار داشت:
موضوع وحدت براي جبهه از اهميت زيادي برخوردار است از روز اول هم عرض كرديم استراتژي جبهه وحدت با سنجيدن تمام جوانب آن است ، در اين خصوص مهم است كه كدام وحدت ما را به حداكثر سود و حداقل زيان مي رساند، نوعي از وحدت اين است كه با 7+8 با تعامل و همفكري بتوان كار كرد .
عضو هيات موسس جبهه پايداري خاطرنشان كرد : نكته بسيار مهم اين است كه ما در رابطه با حضور در جمع 7+8 نقطه نظراتي را داريم ، كه اصول جبهه پايداري است ، و آن اين است كه دوستاني كه به قول رهبري در فتنه هاي گذشته مردود شدند و يا تجديد شده جزو ساكتين بودند يا نمره قبولي نگرفتند موجب مي شود كه آحاد مردم و كساني كه به فرمايش رهبري نسبت به نظام خون دل خوردند ، به ليستي كه ما مي دهيم اعتماد نكنند ، ما دنبال اين هستيم كه با اين وحدت نظر با كساني كه در 9 دي و 22 بهمن و روزهاي فتنه سينه سپر كردند جلب كنيم. و ما نبايد در مركز وحدت از كساني استفاده كنيم كه امتحان خوبي ندادند و البته نمي گوييم كه اين ها اصولگرا نيستند بلكه مي گوييم اين ها در رأس اصولگرايي نباشند خصوصا در موضع مهمي مثل مجلس.
محصولي در پاسخ به سوالي در اين خصوص كه " اكثر قريب به اتفاق كساني كه در اين همايش حضور پيدا كردند در خصوص آقاي هاشمي و ساكتين فتنه مثل قاليباف و لاريجاني منتقد هستند، حال چگونه است ؛ جبهه پايداري كه قائل به مرزبندي با اينان است ، با جبهه متحد 7+8 تعامل مي كند؟ " تصريح كرد: ما پيشنهاد داديم براي جلب نظر احاد مردم و امت حزب الله كه نسبت به اين ها نظر خوبي ندارند بهتر است اين دوستان حذف شوند چنانكه قبلا اين ها در 5+6 هم حضور نداشتند. حالا كه امتحان دادند و دو سه بار هم رفوزه شده اند از جمله امتحان قبلي كه قرار بود به غير از جبهه متحد ليست مجدد ندهند اما ليست دادند و در فتنه يا ساكت بودند يا يكي به نعل و يكي به ميخ زدند، با اين حال اگر مي خواهيم تنبيه نكنيم ديگر نمي بايست تشويق شان كنيم.
وي همچنين افزود : ولي از باب اين كه فرمودند ما در جبهه متحد دوستاني داريم كه اصولگرا و متدين هستند و در فتنه هم موضع گيري هاي خوبي داشتند ، ما گفتيم كه همه افرادي كه در آنجا حضور دارند مشمول اين عرض ما نيستند و يك تعدادي مشخص مد نظر هستند كه قبلا هم عرض شده است.
مهندس محصولي در ادامه تاكيد كرد : بنابراين ما بايد وحدت را طوري در نظر بگيريم كه در افراد و گروهها شكل نگيرد و محدود نشود، وحدت بايد طوري باشد كه به وحدت امت و ملت منجر شود، اگر ما براي خودمان وحدت كنيم مثل سال 76 ، تا آقاي ناطق نوري بشود رئيس جمهور و در نهايت ، آقاي ناطق هم بگويد كه ما همان راه آقاي هاشمي را ادامه مي دهيم ؛ نتيجه اش مي شود اين كه مردم به كسي كه شعار ديگري داده راي دهند، در اين شكل همه وحدت كرده اند اما نتيجه اش آن چيزي نيست كه مي خواهيم، چرا كه آن وقت حواس ها را جمع نبود كه مردم چه مي خواهند.
بنابراين براي جلب صحيح اعتماد مردم بايست آنهايي كه ادعاي اصولگرايي را دارند و در مركز وحدت هستند ابتدا اين را اثبات كرده باشند بعد بگويند ما با اين شعار اصولگرايي مي خواهيم ليست تهيه كنيم ، تا مردم به آن اعتماد داشته باشند.
اين عضو جبهه پايداري با اشاره به سوالي در خصوص وضعيت فعلي تعامل ميان جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان اذعان داشت : بالاخره در آينده شرايط همين جور نخواهد ماند و روز به روز شرايط عوض مي شود ، ما همه شرايطي كه ممكن است در آينده اتفاق بيفتد رصد مي كنيم و با توجه به اينكه فرمايشات مقام معظم رهبري در موضوعات مختلف و مسايل مربوط به ما چه خواهد بود ، مطابق با تكليف مان عمل خواهيم كرد.
مهندس صادق محصولي، پيرامون سوالي مبني بر تشريح وضعيت گروه 2+2 في مابين جبهه پايداري انقلاب اسلامي و جبهه متحد ، اينگونه بيان كرد كه: در رابطه با 2+2 هم رويه اينگونه بود كه به جهت اينكه در مراكز عمومي و در رسانه ها عليه هم صحبتي نشود و مشكلات را به بطن جامعه نياوريم و از التهاب جلوگيري كنيم و از سويي ؛ اين تخريبهايي كه اول اشاره كرديم كه بر عليه جبهه پايداري صورت مي گيرد و البته برخي از دوستان اصولگرا در جبهه متحد هم نسبت به اين فضاسازي هايي كه بر عليه جبهه پايداري انجام شده انتقاد دارند، لذا اگر بخواهيم جواب اين كارها را بدهيم كار به همان شكل قبل مي شود كه اين را درست نمي دانيم.
بنابراين پيشنهاد داديم، دو يا سه نفر از طرف جبهه پايداري و دو يا سه نفر هم از طرف جبهه متحد معرفي بشوند و با هم مباحثه كنند تا مسائل با تعامل پيش برود و بحثهايي كه هست را آنجا داشته باشند و در رابطه با وحدت هم مذاكراتي داشته باشند كه انشاءا... ما بنا بر فرمايشات مقام معظم رهبري بتوانيم در موقعش به تكليف خود عمل كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مهندس محصولي, رصد شرايط آينده, نخستين همايش استاني جبهه, ,