حجت الاسلام و المسلمين حسينيان: سياست جبهه پايداري سخت گيري و انتقاد از مسئولان و تساهل با مردم عادي براي جذب بيشتر آنها به ارزشهاست
 

تاريخ  :  1390/08/19
 
 ما در مورد مسئولين نظام بايد حساسيت مضاعفي داشته باشيم ، زيرا مسئولين نظام، هدايت و مديريت جامعه را عملا بر عهده دارند و رفتار آنها چه بسا بسياري را جذب و بسياري را از جبهه انقلاب دور كند

 


 

حجت الاسلام حسينيان، عضو هيئت موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي در نخستين همايش اين جبهه در استان تهران، كه بعد از ظهر روز پنج شنبه در سالن الزهراي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد، گفت : جبهه پايداري به عنوان يك جبهه گفتماني براي احياي گفتمان انقلاب اسلامي ، امام(ره) و رهبري تشكيل شده است و در اين مدت كوتاه ما خودمان هم پيش بيني نمي كرديم كه به اين شكل مورد استقبال قرار گيرد.
وي در تبيين دليل استقبال از اين گفتمان در اين زمان كوتاه گفت : بايد تشكر كنيم از دوستاني كه حملات خود را عليه جبهه پايداري آغاز كردند ، زيرا اين اتهامات و حملات تاثير بسيار مثبتي در معرفي جبهه پايداري داشت.
ايشان با بيان اصول جبهه براي همكاري و همياري جبهه با مسئولين و مردم، خاطر نشان ساخت: ما در مورد مسئولين نظام بايد حساسيت مضاعفي داشته باشيم ، زيرا مسئولين نظام، رهبري، هدايت و مديريت جامعه را عملا بر عهده دارند و رفتار آنها چه بسا بسياري را جذب و بسياري را از جبهه انقلاب دور كند، بنابراين مسئوليت بزرگي دارند.
حجت الاسلام حسينيان در همين زمينه به سيره حضرت امام علي(ع) در برخورد با مسئولين و شيوه برخورد ايشان با عثمان ابن حنيف به عنوان يك نمونه تاريخي و بارز از نگرش ايشان در نحوه تعامل با مسئولين، استناد جسته و بيان نمود : امام علي(ع) به همين جهت نسبت به مسئولين نظام با سختي و گاه خشونت رفتار مي كردند.
عضو هيئت موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي در مورد شيوه رفتار با مردم عادي بر تفاوت كامل رفتار با ايشان و رفتار با مسئولين، با تاكيد بر سيره امام(ره) و ائمه معصومين گفت : با مردم بايد مدارا داشته باشيم ، اقماض از كژيها و كاستي هاي مردم عادي جزئي از وظايف است.
ايشان در پايان سخنان خود و در تبيين سياست جبهه پايداري در همين زمينه اظهار داشت : سياست جبهه پايداري سخت گيري و انتقاد از مسئولان و مدارا و تسامح و تساهل با مردم عادي براي جذب بيشتر آنها به ارزشهاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حسينيان, سياست جبهه پايداري, سخت گيري و انتقاد از مسئولان, تساهل با مردم عادي, جذب بيشتر به ارزشها, ,