باقري لنكراني: پاسخ به اسرائيل در صورت جنگ با ما جهاني مي شود
تاريخ  :  1390/08/19
 
 عضو هيئت موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: اسرائيل در صورت اقدام به جنگ با ايران پاسخي دردناك و كوبنده مي بيند كه اين پاسخ منحصر به مرزهاي كشورمان نيست.

 


 

به گزارش جبهه پايداري انقلاب اسلامي از شيراز، كامران باقري لنكراني چهارشنبه شب در سومين همايش جبهه پايداري انقلاب اسلامي استان فارس كه در مسجد جامع سعدي شيراز با عنوان «تجديد بيعت با ولايت» برگزار شد، يكي از جلوه هاي قرآن كريم را ضمن برخورداري از معارف بلند، توجه تام به عاطفه و احساسات برشمرد و اظهار داشت: قرآن كريم اجر نبوت را مودت اهل بيت قرار داده است.
وي حركات و اقدامات بدون اعتقاد قلبي را بي نتيجه دانست و با تاكيد بر همراه كردن احساسات و عواطف با معرفت افزود: چيزي كه تفكر ديني و اسلامي ما را از ساير تفكرها تفكيك مي كند، پشتوانه احساسات و عواطف بوده كه آن را معرفت قرار داده است.
دبير جبهه پايداري انقلاب اسلامي استان فارس با بيان اينكه همراهي بصيرت و احساسات، اكسيري را به وجود مي آورد كه كارهاي ناشدني را شدني مي كند ادامه داد: در قبال جامعه وظيفه داريم و نبايد فقط به زندگي خودمان برسيم.
لنكراني يكي از راه هاي پاك شدن را مبارزه با ناپاكي ها دانست و تصريح كرد: همگي بايد به امر به معروف و نهي از منكر توجه داشته باشند.
وي با تاكيد بر توسل به اهل بيت و جهت دادن احساسات و عواطف به سمت معرفت حقيقي بيان داشت: هر كس نشان داد كه مطيع و همراه ولايت فقيه است مي تواند جزو منتظران واقعي باشد.
عضو هيئت موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي بر همراهي معرفت و محبت تاكيد و خاطرنشان كرد: لغزش برخي افراد در طول تاريخ اسلام به دليل اين بود كه آن ها احساسات و محبت خود را صرف دنياطلبي كردند.
باقري لنكراني با بيان اينكه بايد محبت خود نسبت امير مومنين (ع) را با محبت به مقام معظم رهبري نشان دهيم ابراز داشت: بايد تلاش شود كه معارف و منويات علوي را در جامعه پياده كنيم.
دبير جبهه پايداري انقلاب اسلامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود گفت: شناخت، فهم و بصيرت مردم بهترين پشتوانه در انتخابات آينده است.
لنكراني با تاكيد بر تقويت نقاط قوت دولت و كمك براي بقاي فضاي خدمتگزاري ابراز داشت: بايد نسبت به دولت در مورد خدمتگزاري هاي آن حمايت كنيم و در مورد مشكلات آن نيز انتقادات سازنده داشته باشيم.
عضو هيئت موسس جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينكه اكثريت دولت و بدنه آن روحيه خدمتگزاري و دفاع از آرمان هاي انقلاب را دارند ابراز داشت: هر جرياني كه بخواهد جدا از ولايت حركت كند جريان انحرافي است.
باقري لنكراني با بيان اينكه در انتخابات مجلس دهم شاهد حضوري پرشور و نتايجي متفاوت مي شويم، بر انتخاب نمايندگان بر اساس كارآمدي، ولايتمداري و توان افراد توسط مردم تاكيد و اضافه كرد: مردم در انتخابات ضمن حضور پرشور در صحنه، بهترين افراد را انتخاب مي كنند.
وي با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 بيان داشت: در سال 88 شاهد آزمون و امتحان بزرگي بوديم كه در آن برخي افراد نمره خوبي گرفتند و برخي ديگر نمرات خوبي نگرفتند.
دبير جبهه پايداري انقلاب اسلامي استان فارس محل دعوا در انتخابات سال 88 را نبود اسلاميت نظام و ولايت فقيه برشمرد و تصريح كرد: انتخابات و شايعه تقلب در آن بهانه و هدف ساقط كردن جمهوري اسلامي و تبديل آن به نظام سكولار بود اما چشم برخي افراد اين مسائل را نديد.
باقري لنكراني شناخت، فهم و بصيرت مردم را بهترين پشتوانه در انتخابات آينده عنوان و خاطرنشان كرد: در انتخابات بايد نگاه به معيارها داشت نه فقط به افراد توجه كرد.
وي به تحريم ها اشاره كرد و گفت: در شرايط فعلي آمريكا و جهان غرب به موضوعي احتياج دارند كه گرفتاري هاي خود را بپوشانند و با توجه به جريان نابهنجار آن ها در افغانستان و عراق به دنبال جنگ جديد آن هم جنگ با كشور قدرتمندي مانند ايران نيستند.
وزير سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با بيان اينكه پشتوانه مردمي انقلاب اسلامي منحصر به مرزهاي خودش نيست ادامه داد: در سراسر جهان افرادي هستند كه عاشقانه از اين آرمان دفاع مي كنند و اسرائيل در صورت اقدام به جنگ پاسخي دردناك و كوبنده مي بيند كه اين پاسخ منحصر به مرزهاي ايران نيست.
لنكراني در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر فعال تر شدن رسانه ملي در شرايط موجود ابراز داشت: رفتار اسلامي در عرصه رسانه اين است كه تفكر اسلامي را به شيوه هنرمندانه بيان كنيم.
وي، دست برتر ايران اسلامي را بيداري فطرت مردم در سراسر جهان به ويژه كشورهاي اسلامي برشمرد و تصريح كرد: بيش از 80 درصد مردم منطقه از آمريكا متنفرند كه اين مسئله ظرفيت بزرگي را در اختيار انقلاب قرار داده است، از اين رو بايد از آن استفاده كرد و رسانه ملي نيز در اين زمينه فعال تر شود.
دبير جبهه پايداري انقلاب اسلامي استان فارس با تاكيد بر پرهيز از لجبازي اظهار داشت: نبايد معناي اختلاف نظر و سليقه حذف يكديگر باشد بلكه بايد حرف ها را بشنويم و بهترين را انتخاب كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : باقري لنكراني, پاسخ به اسرائيل, جنگ با ما, سومين همايش جبهه, تجديد بيعت با ولايت, ,