پاسخ حسينيان به اتهام‌زني يك سايت

 

حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان در واكنش به اتهام‌زني سايت فردا جوابيه‌اي براي اين سايت ارسال كرد.

به گزارش رجانيوز، متن اين جوابيه در ادامه آمده است:

چنانچه خود آگاهید سایت فردا پیوسته نسبت به اینجانب نظری انتقادی داشته و بارها سخنان اینجانب را مورد نقد قرار داده است و بنده تاکنون هیچ گاه پاسخی نداده بودم زیرا معتقدم نقد لازمه زندگی سیاسی همه ماست هر چند معتقدم هیچ یک از نقدهای شما منصفانه نبوده است با این حال به روزنامه نگاران باید این فرصت را داد تا باب نقد بسته نشود زیرا در آن صورت همه ضرر خواهیم کرد.

اما در تاریخ 21 آبان مقاله ای منتشر نموده اید با عنوان: حسینیان پس از دو سال اعتراف کرد این بی صداقتی چگونه توجیه می شود که متاسفانه این مقاله حاوی توهین ها و اتهامات بی اساس است که سزاوار نیست که این گونه قلم را به آن بیالایید لازم می دانم چند نکته را در این مورد تذکر دهم.

1- سایت فردا این مقاله را برمبنای خبری تنظیم کرده است که از اساس تحریف شده است. روز 5 شنبه خبرنگار در حضور لاقل 5 نفر از دوستان و خبرنگاران دیگر در پایان سوالهای خود از این جانب پرسید بعضی از مردم در استعفای شما می گویند شما اشتباه کرده اید من نیز در پاسخ گفتم حق با مردم است و من اشتباه کرده ام.ژ
در تلویزیون در انظار هزاران بیننده گفتم من درمورد استعفا اشتباه کردم زیرا در آن زمان مایوس شده بودم و مومن نباید مایوس شود.در شیراز  و در دانشگاه اين شهر  نیز به عینه اعتراف به اشتباه کردم.

اما متاسفانه خبرگزاری مهر به جای نقل عین مطالب سوال شده و پاسخ داده شده، آمده است سوال خود را برداشته و این جمله را قرار داده است:حسینیان در پاسخ به خبرنگار مهر درباره ابهامات و اشکالات مطرح شده از سوی برخی در مورد استعفای وی در خصوص حکم قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: اشکالات به این اقدام بنده وارد است.

لااقل چند نفر شاهدند که خبرنگار مهر هرگز نام قاضی عسگر نبرد. چه اینکه اگر چنین سوال می کرد همان پاسخی را می دادم که به خبرنگار فارس داده بودم و اینکه استعفای من هرگز مربوط به انتصاب آقای قاضی عسکر نبود.

البته وقتی صحبت از انتصاب قاضی عسکر شد من حرفهایی داشتم که به دفتر مقام معظم رهبری انتقال دادم و دو بار از دفتر رهبری با من تماس گرفتند و ادله ی انتصاب را ذکر کردند و من به آنها گفتم من تابع نظرات رهبری هستم و موضوع تمام شد.

2- من با نقد شما حرفی ندارم؛ ولی توهین و اتهام چیز دیگری است . من یک بار عبارت شما را نقل می‌کنم خود قضاوت کنید آیا این نوع نقد کردن صحیح است.

شما در این مقاله نوشته اید: «بنابراین خبر مهم می توان در این باب حکم داد آقای حسینیان در آن دوران عامدانه دروغ گفته است و با شانتاژ سیاسی قصد داشته است امیال خود را به پیش ببرد. این امر با ادعاهای پر طمطراق و وحدت شکنانه ایشان در این روزها کاملا قابل جمع است. آیا کسی که این چنین بی صداقتی می کند و دروغ میگوید شایستگی این را دارد که برای اصولگرایان خط مشی تعیین کند؟نکته جالبتر اینکه اوج کاسبکاری سیاسی این کاسبین فته را عیان می کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پاسخ حسينيان, اتهام‌زني يك سايت, سايت فردا, اعتراف حسینیان, مقاله حاوی توهین ها و اتهامات, ,