غافلگیری بی‌بی‌سی از اظهارات یک مخاطب در برنامه زنده

 

یکی از مخاطبان بخش فارسی رسانه رژیم سلطنتی انگلیس(بی‌بی‌سی) در تماس با این شبکه به نحوه پرداخت اخبار حادثه امروز در یکی از پادگان‌های سپاه انتقاد کرد و این اخبار را غیرقابل باور خواند.

 
به گزارش فارس، رسانه اصلی رژیم سلطنتی انگلیس (بی بی سی فارسی) در برنامه "نوبت شما"دیشب خود، موضوع انفجار دیروز در ملارد را مورد بررسی قرار داد که یکی از مخاطبان به نام فرهاد از تهران به انتقاد از شیوه پرداختن این شبکه دولتی انگلیس پرداخت.
 
وی در ابتدا با اشاره به طبیعی بودن وقوع چنین اتفاقاتی در پادگان‌های نظامی دنیا حتی در پادگان‌های آمریکا و انگلیس در عراق و افغانستان اظهار داشت: این درحالی است که نوع پرداخت شما به این موضوع در راستای سیاست‌های آمریکا است.
 
 این مخاطب شبکه انگلیس تاکید کرد که با توجه به سابقه بی بی سی، هیچ کس در ایران باور نمی‌کند که گردانندگان این شبکه دنبال حقیقت باشند.
 
وی به مجری این شبکه گفت که با توجه به ذهنیت مردم ایران از شبکه بی بی سی فارسی معلوم است با غرض ورزی، تمام برنامه‌های عادی خود را قطع و این موضوع را پوشش داد.
 
در ادامه این برنامه، مجری شبکه بی بی سی، صحبت‌های این مخاطب را قطع کرد.
 
به گزارش خبرنگار فارس، شبکه بی بی سی فارسی، با قطع برنامه های عادی خود، به پوشش جهت‌دار انفجار عصر امروز در یکی از پادگانهای سپاه در حوالی تهران پرداخته است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : غافلگیری بی‌بی‌سی, اظهارات یک مخاطب, برنامه زنده, نوبت شما, ,