سردار حاج سعيد قاسمي در گفت‌وگو با رجانيوز:
توانمندي‌هاي موشكي سپاه مرهون شهيد مقدم/ در ميان اهل آسمان شناخته شده‌تر از زمينيان بود
 

 

يكي از فرماندهان دوره دفاع مقدس با اظهار تأسف از شهادت حاج حسن تهراني مقدم مسئول سازمان خودكفايي و تحقيقات صنعتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جريان انفجار روز گذشته زاغه مهمات يك پادگان، در مورد شخصيت اين شهيد بزرگوار گفت: بخش عمده توفيقات در زمينه توانمندي‌هاي موشكي و توپخانه‌اي سپاه مرهون جهد شبانه‎روزي شهيد مقدم بود.

سردار حاج سعيد قاسمي در گفت‌وگو با رجانيوز با بيان اينكه اين فرمانده رشيد سپاه اسلام همواره در معرض تهديد عناصر ضد انقلاب، منافقين و سرويس‌هاي جاسوسي بود ، افزود: به همين دليل نيز علي‌رغم حجم انبوه توفيقات گمنام بود و اگر بخواهيم وي را به فردي تشبيه كنيم، مانند شهيد عماد مغنيه بود كه هم گمنام بود هم يك طراح و هدايت كننده بود كه در راه جهاد آرام و قرار نداشت.

وي ادامه داد: حاج حسن مقدم مزد مجاهدت‌هاي خود را گرفت و براي حيف بود كه به مرگ طبيعي از دنيا برود، او در ميان اهل آسمان شناخته شده‎تر از اهل زمين بود و شهادت سزاوارش بود.

اين فرمانده دفاع مقدس با يادآوري روحيات شخصي شهيد مقدم گفت: در مورد سجاياي اخلاقي شهيد دوستان و هم‌رزمان مواردي را خواهند گفت اما هميشه فعال، سرشار از انرژي و روحيه و در تعهد و ولايت‌مداري نمونه بود كه رهبر معظم انقلاب نيز به وي علاقه خاصي داشتند.

وي در ادامه افزود: او مصداق آيه شريفه "من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر" بود و از خداوند مي‌خواهيم كه وي را با هم‌رزمانش به‌ويژه شهيد احمد كاظمي و شهداي عرفه محشور فرمايد.

سردار سرلشگر مقدم روز گذشته در جريان انفجار زاغه مهمات پادگان سپاه پاسداران در حوالي ملارد كرج به همراه 16 نفر ديگر از پرسنل به شهادت رسيد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نيز در اطلاعيه‌اي با اشاره به خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سرلشگر پاسدار شهید حسن مقدم طی سی‌سال خدمت صادقانه در سپاه تصریح کرده است: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راستای راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه و کمک به روند فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهش‌های دفاعی و نقش مؤثر آن شهید ارجمند در توسعه صنعت و توان دفاعی کشور را هرگز فراموش نخواهد کرد و آموزه‌های به یادگار مانده از ایشان را راهنمای شایسته خود در پیگیری رسالت خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای سترگ ‌آن ‌می‌دانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سردار حاج سعيد قاسمي, توانمندي‌هاي موشكي سپاه, حاج حسن تهراني مقدم, تحقيقات صنعتي سپاه, ,