قدرت عيلخاني: امروز هاشمي و ناطق محبوب هستند و احمدي‌نژاد محبوبيت ندارد!

 

قدرت عليخاني در گفت‌وگويي با روزنامه مردم سالاري (متعلق به مصطفي كواكبيان) به توجيه ضرورت طرح سؤال از رئيس‌جمهور در مجلس پرداخت.

به گزارش رجانيوز، وي نمايندگاني را كه امضاي‌شان را پس مي‌گيرند، تهديد كرد كه بايد در مقابل تاريخ پاسخگو باشند.

در بخشي از اين گفت‌وگو، مصاحبه كننده در مورد اظهارات رئيس‌جمهور در مناظره با ميرحسين موسوي از وي سؤال پرسيد كه عليخاني گفت:

«آن مناظره ها را فراموش کنيد که به بزرگان نظام تهمت زدند  و هيچ اتفاقي نيفتاد. مملکت اين گونه نيست که اتهام زني بي پاسخ بماند. مگر احمدي نژاد در گذشته نسبت به شخصيت هاي بزرگي همچون آيت الله هاشمي رفسنجاني و حجت الاسلام علي اکبر ناطق نوري و بسياري از بزرگان نظام اتهام زد، نتيجه چه شد؟ امروز مي بينيم که به زيان احمدي نژاد تمام شده است. اکنون هاشمي و ناطق نوري محبوب هستند و درمقابل، احمدي نژاد محبوبيت خود را از دست داده است. امروز هم ما از خدا مي خواهيم که احمدي نژاد به صحن علني بيايد و هرچه در چنته دارد رو کند. زيرا هم براي جامعه مفيد است وهم يک نوع خودزني است که همچون گذشته به زيان احمدي نژاد تمام خواهد شد.»


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت12:05---23 آبان 1390
این عمو قدرت حتما قرصشاشو نخورده. چون هاشمی و ناطق انقدر از کتک خوردن میترسن که حتی جرات ندارن بیان نماز جمعه.چون اگه بیان بیرون مردم جرشون میدن.لطفا جوک تعریف نکنید.احمدی نژاد هنوزم محبوبه و تو دله ما جا داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : قدرت عيلخاني, محبوبیت هاشمي و ناطق, محبوبيت احمدي‌نژاد, مردم سالاري, سؤال از رئيس‌جمهور, ,