جدیدترین نظرسنجی‌ها درباره انتخابات در 9دی

 

سی  امین شماره هفته   نامه 9 دی امروز شنبه بیست و هشتم آبان   ماه منتشر شد. تیتر یک 9 دی با عنوان «مشارکت پرشور 85 درصدی در انتخابات مجلس» گزارشی اختصاصی است از آخرین نظرسنجیهای چند نهاد و منبع معتبر و فراگیر که در آبان ماه صورت گرفته است. در این نظرسنجیها 65 درصد پاسخگویان با قاطعیت اعلام کرده اند که در انتخابات آتی مجلس شرکت خواهند کرد و 20 درصد گفته اند شاید در انتخابات حضور یابند؛ همچنین 35 درصد اعلام کرده اند به اصولگرایان رأی می دهند که 18 درصد آنها جبهه متحد اصولگرایان و 17 درصد هم جبهه پایداری را انتخاب کرده اند.

 

عکس یک 9دی این هفته به گفتگو با آیت الله خزعلی اختصاص یافته است. گفتگویی که آیت الله خزعلی در آن درباره رهبر معظم انقلاب، عملکرد خواص در فتنه، جریان انحرافی و... صحبت کرده اند و با عنوان «فتنه 88 یوم العمل بود؛ امروز یوم الحساب» منتشر شده است.
 
هفته نامه 9 دی در صفحه هنر و رسانه، گزارشی از سپردن تولید مجموعه های نمایشی دینی تلویزیون به افراد غیر متعهد با عنوان «وقتی صدا و سیما حیاط خلوت مبتذل سازان و سیاه نمایان می  شود» منتشر کرده است. همچنین یادداشتی درباره آنچه بر فیلم شکارچی شنبه گذشت از حمایتهای دانشجویی تا سانسور خبری و اکران ضعیف آن با عنوان «چگونه شکارچی شکار شد؟» در این صفحه منتشر شده است.
 
سی  امین شماره 9دی میزبان جمعی از فعالان بسیج دانشجویی است که در میزگردی صمیمی به مناسبت سالروز فرمان حضرت امام برای تشکیل بسیج دانشجو و طلبه درباره بسیج دانشجویی، جنبش دانشجویی، مسائل و اولویتهای مهم داخلی و خارجی دانشجویان، مطالبات رهبری از دانشگاهها و.... دغدغه های خود را بیان کرده اند و با عنوان «وظیفه جنبش دانشجویی؛ پیگیری آرمان بسیج جهانی مستضعفین» منشر شده است.
 
صفحه اقتصاد 9 دی در گزارشی با عنوان «کدام دولت مسکن بیشتری ساخت؟» به مقایسه آماری عملکرد دولتهای سازندگی، اصلاحات و دولت فعلی در تولید مسکن پرداخته و از رشد روند تولید مسکن در شش سال گذشته خبر داده است. همچنین یادداشتی از دکتر شیخی درباره ضرورت تحول در نظام بانکی با عنوان «شبکه بانکی در خدمت سود، نه مردم» و یادداشتی با عنوان «وضعیت قرمز در ایالات متحده» درباره تحلیل اقتصادی جنبش وال استریت در این صفحه منتشر شده است.
 
آخرین صفحه 9 دی بیست و نهم، چند یادداشت را در خود جای داده است. یادداشی از مدیرمسئول با عنوان «استفساریه مجلس، زخم کهنه ای که سر باز کرد» درباره مصوبه اخیر مجلس درباره حقوق مدیران؛ دل نوشته ای زیبا از حسین قدیانی برای شهدای غدیر و سردار شهید تهرانی مقدم با عنوان «دل «شهاب» برایت تنگ شده»؛ یادداشتی با عنوان «عارضه ای که از دولت های هاشمی و خاتمی به دولت دهم ارث می رسد» درباره عزل استانداران و فرمانداران دولت در ماههای اخیر و همچنین بیست و سومین مطلب از سلسله مطالب مدرسه اخلاق با عنوان «باید هدفمند زندگی کنیم».
 
«دعوت به وحدت با طعم تخریب» عنوان یادداشتی است که در صفحه سیاست منتشر شده و به انتقاد از نحوه خبرپردازی برخی رسانه های اصولگرا علیه جبهه پایداری پرداخته و این اقدامات تخریبی را معارض با دعوت از این جبهه به وحدت معرفی کرده است. همچنین «هاشمی معادل کدام نظام است؟»؛ «حادثه ملارد و لقمه  ای بزرگتر از دهان صهیونیستها» و «ردپای فتنه  گران در ادبیات انحرافی» دیگر مطالب صفحه سیاست 9دی سی ام هستند.
 
صفحه بلاگستان 9 دی هم در یادداشتی با عنوان «ارتش سایبری بسیج؛ رویش مجدد شجره طیبه» به فعالیتهای سایبری بسیج اشاره کرده و گفتگویی نیز با مدیر فضای مجازی بسیج دانشجویی با عنوان «شناسایی افسران فعال در جشنواره افسران جنگ نرم» انجام داده است.
 
صفحه جبهه مقاومت 9 دی این هفته، در راستای سخنان مهم رهبر انقلاب درباره افشای صد سند غیر قابل خدشه از جنایات آمریکا، گزارشی مستند درباره برخی جنایات دولت آمریکا در مناطق مختلف جهان با عنوان «آنچه آمریکا از افشای آن در هراس است» ارائه داده است. همچنین دو یادداشت «شهید انقلاب خمینی در غربت اروپا» درباره ادواردو آنیلی به مناسبت سالروز شهادت وی و «سناریویی برای تضعیف جبهه مقاومت» درباره سوریه در این صفحه منتشر شده است. معرفی دکتر کمال الهلباوی از رهبران انقلاب مردم مصر و جنبش اخوان المسلمین دیگر یادداشت صفحه جبهه مقاومت 9دی است.
 
یازدهمین شماره از سلسله مطالب بازخوانی خبری - تحلیلی فتنه هشت ماهه 88 و چگونگی رفتار خواص که 9 دی از چند ماه قبل انتشار آن را آغاز کرده است، با عنوان «دست چدنی کودتا زیر دستکش نرم انقلاب مخملی» به مخاطبان 9 دی ارائه گردیده که به یادآوری اتفاقات و مواضع خواص طی روزهای بیست و یکم مرداد تا هفتم شهریور ماه 88 اختصاص دارد و دو تحلیل با عناوین «هانتینگتون و نرم افزار فروپاشی» و «از نافرمانی مدنی تا انقلاب مخملی تا براندازی سخت و خشن» نیز ضمیمه این صفحه جذاب و خواندنی شده است.
 
مخاطبین صفحه پرطرفدار جریان شناسی می توانند بیستمین شماره از سلسله مقالات تبارشناسی قبائل فتنه را درباره فعالیتهای ضد امنیتی عبدالله نوری با عنوان «عبدالله نوری؛ سقوط در عطش قدرت» در سی امین شماره 9دی مطالعه کنند.
 
یاران جبهه فرهنگی انقلاب می توانند 9 دی را شنبه هر هفته، روی پیشخوان مطبوعات ببینند. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جدیدترین نظرسنجی‌ انتخابات, نظرسنجی‌ انتخابات در 9دی, ,