شرق: اینکه دولت آمریکا مردم را در وال استریت می‌کشد، چیز مهمی نیست!

 

درحالی که روزنامه‌های جریان اصلاحات در زمان آشوب‌های خیابانی سال 88 به طور گسترده تلاش می‌کردند تا فتنه را با فلسفه‌بافی‌های گسترده و مصاحبه با افراد متعدد، یک جنبش اجتماعی دارای بدنه با اهداف مشخص و تدوین شده معرفی کنند، امروز "روزنامه شرق" در مصاحبه با یک استاد دانشگاه، جنبش "فتح وال استریت" را بی هدف و بدون نتیجه خاص معرفی کرده است!

به گزارش رجانیوز، شرق در این مصاحبه ضمن دفاع از اقتصاد سرمایه‌داری، این سیستم را مقتدر و استوار دانست که با غلبه بر مشکلات جزئی مانند وقایع اخیر در وال استریت، به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت.

این روزنامه حتی پا را فراتر نیز گذاشته و به نقل از یک استاد دانشگاه مدعی شده است که "سرمايه‌داري وجود خارجي ندارد و آنچه هست ليبرال‌دموكراسي است!"

البته کشته‌شدگان جنبش فتح وال استریت هم از لطف روزنامه شرق در امان نمانده‌اند. در بخش دیگری از این مصاحبه، از ناچیز بودن کشته شدن 3 نفر در جریان این تظاهرات سخن گفته شده و آمده است: "ظاهرا جنبش وال‌استريت سه كشته داده است. سه كشته آن هم به طور تصادفي و غيرعامدانه براي اصلاح يك نظام سياسي عظيم، چيزي نيست."

این مطلب درحالی از سوی شرق بیان شده که رسانه‌های موسوم به سبز در جریان حوادث سال 88 حتی از کشته‌های خیالی و افسانه‌ای نظیر سعیده پورآقایی، عاطفه امام، احمد کارگر نجاتی و ... هم به عنوان یک اهرم فشار علیه ایران و مسئولان استفاده می‌کردند و اکنون به این نتیجه رسیده‌لند که 3 کشته در جریان تظاهرات مسالمت‌آمیز وال استریت اصلا مساله مهمی نیست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شرق, روزنامه‌های جریان اصلاحات, روزنامه شرق, ,