آغاز طرح بزرگ فرهنگی "دختران نجابت"

 

"دختران نجابت"، طرح ویژه برگزاری هفته حجاب در دبیرستان های دخترانه است که در سال گذشته تحصیلی در بیش از 70 دبیرستان دخترانه استان های تهران و البرز برگزار گردید.

بدنبال اجرای موفقیت آمیز آن در سال گذشته، امسال نیز طبق برنامه ریزی های انجام شده و توافقات حاصل شده، قرار است این طرح در 100 دبیرستان دخترانه شهر تهران اجرا گردد.

"دختران نجابت" یک هفته در هر دبیرستان اجرا می گردد و برنامه های آن با موضوع حجاب و عفاف است. برگزاری جامع ترین نمایشگاه پوشش و عفاف کشور با نام "حریم ریحانه"، گپ و گفتگو با دانش آموزان پیرامون موضوعات مرتبط با حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه ویژه دانش آموزان و اولیای آنها و نیز مربیان مدارس، ارائه منتخبی از محصولات فرهنگی با موضوع حجاب، ارائه منتخبی از پوشاک اسلامی و ... از جمله برنامه های این طرح در هر دبیرستان می باشد.

تخفیف 50 درصدی خرید برخی از محصولات فرهنگی و تخفیف 50 درصدی خرید چادر از جمله ویژگی های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می گردد.

حضور دو تن از خواهران آموزش دیده و با تجربه بعنوان کارشناس در دبیرستان های دخترانه جهت تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف و گفتگو با دانش آموزان نیز از مزیت های دیگر این طرح به حساب می آید.

این طرح هم اکنون با همکاری معاونت پرورش و تربیت بدنی ادراه کل آموزش و پرورش شهر تهران و معاونت اجتماعی استانداری تهران آغاز شده است.

لازم بذکر است  طرح دختران نجابت با پشتوانه برگزاری بیش از 400 نمایشگاه حجاب در سراسر کشور و 7 سال فعالیت تخصصی و متمرکز در حوزه زن، حجاب و خانواده توسط موسسه فرهنگی خیبر طراحی گردیده و در حال اجراست.

برگزاری طرح "رایحه نجابت"؛طرح ویژه برگزاری هفته حجاب در دانشگاهها، طرح "طلایه داران عفاف"؛ دوره اموزش مربی نمایشگاه و مبلغ حجاب و چندین فعالیت دیگر نیز از جمله خدمات تخصصی این موسسه در حوزه حجاب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : طرح بزرگ فرهنگی, دختران نجابت, ,