هشدارهاي آیت الله یزدی در آستانه ماه محرم
حتی به مبلغان هم طمع کرده‌ و پیشنهاد مالی دادند/ مدارک برخی نمایندگان در حمایت از فتنه و انحراف موجود است
 

 

سکوت چند ماهه رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با هشدار نسبت به آنچه که از آن به عنوان چنگ و دندان تیز کردن عده‌ای برای ورود به مجلس نهم یاد می‌کرد، شکسته شد.

به گزارش رجانیوز،  آیت الله محمد یزدی که چندی است به دلیل کسالت کمتر در مجامع عمومی حاضر شده و به بیان نظرات خود می‌پردازد، شب گذشته در جمع طلاب و روحانیون دوره تخصصی ولایت فقیه حاضر شد و علت پذیرش سخنرانی در این جمع را علی رغم  کسالت جسماني، شرایط حساس فعلی در آستانه انتخابات مجلس نهم عنوان کرد.

وی در سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، نسبت به نقشه برخی از گروه ها برای ورود به مجلس و تصاحب کرسی های آن هشدار داد و از مبلغان خواست تا فرصت ماه محرم را برای روشنگری و تبیین حقایق قدر بدانند.

آیت الله یزدی با بیان اینکه امروز گروه‌های متعددی در تلاش هستند تا در قدرت آینده کشور به هر نحو ممکن حضور داشته باشند، افزود: تجربه بیش از 30 ساله انقلاب به آن‌ها نشان داده است که باید برای حضور در قدرت از راه مجلس و بعد ریاست جمهوری وارد شوند و قدرت آینده را در دست بگیرند.

عضو مجلس خبرگان با تأکید دوباره بر اینکه گروه‌های متعددی برای ورود به مجلس چنگ و دندان تیز کرده، طرح و برنامه هم دارند و کار را شروع کرده اند و فعالیت های خود را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: پول‌‎های کلانی در گوشه و کنار خرج می شود که اگر این مسائل دنبال و پیگیری شود، معلوم خواهد شد که همه برای حضور در قدرت آینده کشور است.

به یکی از فضلای سرشناس مبلغی پیشنهاد کردند

بر اساس گزارش رسا، آیت الله یزدی برای توضیح این مطلب شاهد مثالی هم آورد و گفت: یکی از فضلای بزرگ می‌گفت حتی نسبت به من هم طمع کرده و مبلغی را پیشنهاده کرده‌اند که متاسفانه باید گفت اینها به بسیاری طمع کرده‌اند چرا که پول خیلی‌ها را می‌لغزاند و خلوت کردن با پول خطرناک‌تر است چراکه یک گناه جمعی به دنبال دارد.

عضو  مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این گروه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که برای  ریاست جمهوری باید از راه مجلس حرکت کنند، افزود: من نمی‌توانم نامی از اینها ببرم، یکی دو تا از این گروه ها در دوره‌های قبل بوده‌اند، برخی شاید ریشه‌هایی در اصلاح‌طلبان حاضر دارند و برخی در گروه‌های دیگر هستند که باید نسبت به این گروه‌ها مراقب بود.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه‌هایی هم هستند که پول‌های آنچنانی ندارند اما با تکیه به برخی‌ها سعی دارند كه نقشه‌های خود را دنبال کنند و جلسات و رفت آمدهایی حتی در قم هم دارند که باید در این خصوص هوشیار بود.

رییس جامعه مدرسین سخنان خود را با بیان این پرسش که در این شرایط من و شما چه تکلیفی داریم، ادامه داد و خاطر نشان کرد: من نمی‌توانم درک خود را در برابر مسؤولیتی که خدا به گردن ما گذاشته است، نادیده بگیرم و ساده از کنار آن بگذرم.

به برخی مسئولان گفته‌ام که فردا دیر است

آیت الله یزدی گفت: فردا اگر مجلسی سر بر آورد که اکثریت آن‌ها، دوستان شما را در اقلیت قرار دادند و نقشه‌های خود را عملياتی کردند که کسی را بیاورند که دم از ایرانیت زد، آن وقت چه کاری می‌توانید بكنيد، اگر کاری می‌توانید بکنید، از الان باید شروع شود، من این مسائل را به برخی از مسؤولان گفته‌ام که فردا دیر است، باید آنهایی را که می‌توانید مطلع کنید، این کار را انجام دهید.

وی در ادامه با يادآوري در پیش بودن ماه محرم، خواستار بهره‌گیری مبلغان از ایام محرم جهت روشنگری و تبیین حقایق شد و تأکید کرد: از این فرصت جهت نشر حقایق و بیان تهدیدات و نقشه‌های دشمنان بهره بگیرید و هدف اصلی ابا عبدالله (ع) را تشریح کنید.

دبیر مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه باید طلاب و مبلغان از فرصت‌های تبلیغی جهت روشنگری استفاده کنند، خطاب به طلاب و روحانیان گفت: مردم را آگاه کنید که این انتخابات بسیار حساس و سرنوشت ساز است، باید مردم را از نقشه هایی که گروه‌های مختلف برای انتخابات کشیده اند، آگاه کنید، این وظیفه شما است.

شورای نگهبان در برابر نمایندگان حامی فتنه و انحراف کوتاه نمی‌آید

عضو شواری نگهبان در ادامه با یادآوری وظیفه شورای نگهبان در تعیین صلاحیت کاندیداهای ورود به مجلس و سایر انتخابات، اظهار داشت: بالاخره برخی از نمایندگان در مساله انحراف و فتنه موضع گیری و حمایت کرده و مدرک آن نیز وجود دارد و شورای نگهبان باید کار خود را انجام دهد و البته می دهد و کوتاه نمی‌آید.

آیت الله یزدی با بیان اینکه هر کس نمی‌تواند رییس جمهور و نماینده شود و باید شرایطی باشد که هست، خاطرنشان کرد: فردی که در دوره ای نماینده بوده وصلاحیتش تایید شده اما بعدا کاری کرده که صلاحیت او را زیر سؤال برده است، یقینا نمی‌تواند در مجلس حضور داشته باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از نمایندگان که در دوره‌ای رد شده و داد و بیداد می‌کرد، آمد و ما به او گفتیم دلیل این است که او جا خورد و عقب نشست و به او گفتیم همین کار، بهترین دلیل است که نمی‌توانی در مجلس حضور داشته باشی، البته در سایر جاها می‌توانی حضور داشته باشی.

وقتی از عزل مسئولان می‌پرسیم، می‌گویند از فلان جا دستور آمده است

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به برخی عزل و نصب‌ها در کشور انتقاد کرد و گفت: فلان شخص صالح را بر می‌دارند و دیگری را به جای او می‌آورند، وقتی که دلیل را می‌پرسی، پاسخ می‌شنوی که چون از فلان جا دستور آمده است، این کار انجام شده است و ریشه آن، به همان جایی برمی گردد که ما از آن به عنوان رهبر و مؤسس انحراف یاد می کنیم.

آیت الله یزدی در ادامه تاکید کرد: ما از هیچ کس پروایی نداریم و این را به خود رییس جمهور هم گفته ایم و می‌گوییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هشدارهاي آیت الله یزدی, در آستانه ماه محرم, پیشنهاد مالی به مبلغان, مدارک حمایت از فتنه و انحراف, سکوت چند ماهه, ,