ساکتین فتنه برای تخریب جبهه پایداری دست به دامان چه کسی شدند؟

 

یکی از سایت های وابسته به ساکتین فتنه 88 با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حجم مطالب تخریبی علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزوده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، سایت مذکور که وابسته به مهندس محمدرضا باهنر است در قالب گفت‌وگویی با یک چهره مشکوک که به نام "رضا گلپور" اشتهار دارد مطلبی با وجهه "افشاگری بی سند و مدرک" علیه یکی از اعضای جبهه پایداری منتشر و در آن ادعاهایی علیه این جبهه سیاسی مطرح نموده است.
 
سایت مذکور که با پنل پیامکی‌اش «زمان» و «مکان» برنامه‌های تبلیغاتی و رسانه ای مهندس باهنر نیز اطلاع رسانی می شود، در مطلب خود از ادعاهای کسی استفاده کرده است که پیش از این بارها به عنوان فردی "مشکوک" و "غیرقابل اعتماد" شناخته شده تا جایی که حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان کتاب "شنود اشباح" وی را "بی انصاف در نقد" و همین طور "بدون ارزش تحقیقی" می داند.
 
شریعتمداری در یادداشت خود از مخالفت شدیدش با کتاب رضا گلپور خبر داده بود، ولی انتقادها به فعالیت های مشکوک گلپور به همینجا ختم نمی شود. 
 
سایت الف وابسته به احمد توکلی سال گذشته در واکنش به نامه‌ی عجیب و غریب و مشکوک گلپور درباره لیدر جریان انحرافی نوشته بود: "نويسنده اين نامه فردي است كه چند سال پيش كتاب جنجالي شنود اشباح را نوشت كه اگرچه اين كتاب در نقد اصلاح طلبان داخلي بود اما مورد انتقاد بسياري از دلسوزان نظام و شخصيت هاي سياسي اصولگرا و متدين قرار گرفت."
 
الف می افزاید: "نحوه استناد به برخي از اسناد در كتاب شنود اشباح چنان سطحي و غيرحقوقي بود كه حتي مخالفان و منتقدان جريان اصلاحات نيز آنرا برنتافتند. كتاب شنود اشباح كه به سرعت از بازار جمع آوري شد، اكثر فعالان سياسي جريان اصلاحات را جاسوسان 30 ساله اي دانسته بود كه در دوران جنگ و دفاع مقدس از نهادهاي اطلاعاتي غربی پول گرفته بودند تا به اطراف امام نفوذ كنند!"
 
بنا بر گزارش الف: "اين كتاب كه بعدها مشخص شد توسط برخي جريانات خاص نيز مورد حمايت بوده است اگرچه به سرعت جمع آوري شد اما هيچگاه با نويسنده آن برخورد قضائي قابل توجهي صورت نگرفت و همين امر سوال برانگيز بود كه شائبه سناريو بودن انتشار اين كتاب توسط برخي قدرت داران صاحب نفوذ را قوت بخشيد.
بدون شك انتشار چنين نامه اي كه به نظر نمي رسد با اغراض فردي و انگيزه هاي شخصي تهيه شده، ناشي از عدم برخورد قانوني و به موقع با آن جريان سياسي در سالهاي گذشته است."
 
به نظر می رسد ساکتین فتنه برای فرار از پاسخگویی درباره عملکرد خود در جریان فتنه 88 دست به دامان هر چهره‌ای خواهند شد و باید مصاحبه اخیر گلپور با سایت آقای باهنر درباره جبهه پایداری را در همین راستا تحلیل کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : ساکتین فتنه, تخریب جبهه پایداری, مهندس محمدرضا باهنر, افشاگری بی سند و مدرک, ,