فريادهاي "لبيك يا حسين" در پي حضور سرزده سيد حسن نصرالله/ امريكا به‌دنبال فتنه طايفه‌اي و مذهبي در لبنان است
 

 سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان كه به‌دليل طراحي‌هاي متعدد رژيم صهيونيستي براي ترور وي، كمتر به‌طور علني در مجامع عمومي حاضر مي‌شود و آخرين حضور وي نيز به سال 2008 يعني بيش از سه سال قبل باز مي‌گردد، امروز به‌طور سرزده و غيرمنتظره در جمع عزاداران حسيني در منطقه ضاحيه بيروت حاضر شد و در حالي كه با شعارهاي "لبيك يا حسين" مورد استقبال قرار گرفت، گفت كه از خودگذشتگی‌ها و خطرها هر اندازه که باشد ما به کسانی که برای به وحشت انداختن یا تهدید کردن ما شرط بندی کرده‌اند، می‌گوییم که ما پیروان و اصحاب امام حسینی هستیم که ندای "هیهات من الذله" را سرداد.

سید حسن نصر الله افزود: در این روز ما عهد و بیعت خود را تجدید می‌کنیم و از شما می‌خواهم منتظر بمانید تا دوباره بازگردم و از دور با شما سخن گویم.

وي در ابتداي اظهاراتش نيز گفت که دوست داشتم برای چند دقیقه هم شده در میان شما باشم. نصر الله ادامه داد: دوست دارم همیشه با شما باشم تا دنیا صدای ما را بشنود و عهد خود را با امام حسین (ع) که در چنین روزی تنها و بی‌کس در برابر 30 هزار نفر ایستاد، تجدید کنیم. امام حسین (ع) در برابر انتخاب دو گزینه قرار داشت یا زندگی با خفت و در ذلت یا مرگ با عزت.

سپس دبير كل حزب‌الله لبنان در ميان استقبال پرشور عزاداران حسيني از جمع آنان خارج شد و سخنان مهمي در مورد طراحي امريكا براي فتنه طايفه‌اي در لبنان از طريق ويدئو كنفرانس ايراد كرد و در سخنان خود نيز تصريح كرد كه بر اساس فتواي امام خامنه‌اي همه مذاهب و طوايف بايد به يكديگر احترام بگذارند.

 

 

 

 

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله افزود: حضور ما امروز در اینجا برای اعلام وفاداری به امام حسین (ع) است. ما هر سال این مراسم را برگزاری می کنیم تا بر بیعت و اراده خود برای پیمودن راه انبیاء، ائمه و شهداء تاکید کنیم.

 وی گفت: تهدید اصلی برای امت اسلامی، طرح آمریکا و دشمن اسرائیلی است. ملت‌های مسلمان همواره باید به این مسئله هوشیار باشند و فریب آمریکا را نخورند. امریکایی‎ها امسال تلاش کردند خود را حامی حقوق ملت‌ها جلوه دهند، اما همه ما پیشینه آنها را در حمایت از دیکتاتورها می دانیم. همه دیکتاتورهایی که سرنگون شدند، از نظر امنیتی، سیاسی و اطلاعاتی از حمایت واشنگتن برخوردار بودند.

وی اضافه کرد: دولت امریکا هم مانند شیطان عمل می کند. همانطور که شیطان در روز قیامت می گوید تسلطی بر پیروان خود نداشت و آنها مختار بودند، امریکا هم امروز که دیکتاتورهای متحد آن سرنگون شدند، روابط خود را با آنها نفی می کند.

 سيد حسن نصرالله با تاکید بر اینکه دولت‌های آمریکا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، گفت: بارک اوباما خود اذعان کرد دولتش امتیازاتی به اسرائیل داده است که هیچ دولتی در امریکا پیش از این چنین امتیازاتی به این رژیم نداده بود. سیا به جایی رسید که به مخبر اسرائیل در لبنان تبدیل شده است.

وی خطاب به ملت‌های مسلمان گفت: دوست و دشمن را با یکدیگر اشتباه نگیرد. اشغالگر اصلی فلسطین آمریکاست و ما نباید این مسئله را فراموش کنیم.

دبيركل حزب‌الله لبنان افزود: امریکا که در طرح خاورمیانه جدید خود به لطف مقاومت و کشورهای مبارز و در راس آنها ایران و سوریه و هوشیاری ملت‎ها شکست خورد، امروز به دنبال فتنه انگیزی و کشمکش داخلی، مذهبی و طایفه ای در منطقه است و ما امروز باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم. ما از پرداختن به اختلافات مذهبی و طایفه ای باید خودداری کنیم، زیرا این کار خدمت به امریکا و اسرائیل است. تنها گزینه پیش روی امریکا واسرائیل برای تسلط مجدد بر منطقه همین فتنه انگیزی طایفه ای و مذهبی است. همه ما باید به مقدسات یکدیگر احترام بگذاریم و در اینجا بر فتوای امام خامنه ای در مورد احترام به مقدسات همه طوایف و مذاهب تاکید می کنم.

سید حسن نصر الله با تاکید بر شکست امریکا در عراق و تلاش عده ای برای سرپوش گذاشتن بر این شکست تصریح کرد: باید شکست امریکا در عراق نشان داده شود.

وی همچنین تاکید کرد مستکبران می خواهند در سوریه نظامی وجود داشته باشد که در برابر امریکا و اسرائیل سر تسلیم فرود آورد و به مردم خود خیانت کند.

دبيركل حزب‌الله لبنان افزود: نمی توانند با جنگ‌های روانی و تبلیغاتی مقاومت را تضعیف کنند و مقاومت به تعداد افراد و تسلیحات خود خواهد افزود. ما با مقاومت خود توانستیم سرزمین خود را پس گیریم و اسرای خود را آزاد کنیم.

وي همچنين گفت: مقاومت کردیم و جنگیدیم و شهدا تقدیم کردیم تا اینکه سرزمین خود را پس گرفتیم و اسرای خود را آزاد کردیم و عزت و کرامت خود را به‎دست آوردیم و اکنون نیز با مقاومت سرزمین خود و کرامت و عزت خود و کشور خود را حفظ خواهیم کرد تا هیچ کسی در این جهان نتواند به آن آسیبی برساند.

سید حسن نصرالله گفت: گذشت زمانی که درباره کرامت و عزت و حضورمان و شرافت‌مان و سرزمین‌مان و مقدسات‌مان به هر بهایی و قیمتی چانه زنی می کردیم، اکنون شرایط فرق کرده است و به همین علت در روز تجدید بیعت با امام حسین عليه السلام به ایشان می گوییم ای سید و بزرگوار؛ همچنان که در راه اهداف بزرگت خود را قربانی کردی و ترجیح دادی که با اهل بیت و اصحابت کشته شوی، ما نیز در این راه گام خواهیم برداشت و از خونت پیروزی خواهیم ساخت و از اندیشه ات و فرهنگت پیروزی خواهیم ساخت و ندای ما و شعار ما و بیعت ما با تو باقی خواهد ماند و در روز دهم محرم به شما می گویم که امام حسین عليه السلام، پس از اینکه همه یارانش شهید شدند و تنها ماند، قوی و مستحکم و پرتوان باقی ماند و در آن هنگام ندایی سر داد اما آن ندا خطاب به لشکر ایستاده در مقابلش نبود؛ آن ندا خطاب به همه آزادگان در طول تاریخ تا روز قیامت بود و ندای وی، هل من ناصر ینصرنی بود و جواب ندای وی همیشه این خواهد بود که با خون و جان و مواضع و اندیشه و جهاد و مقاومت خود می گوییم "لبیک یا حسین".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عكس, فيلم, فريادهاي لبيك يا حسين, حضور سرزده حسن نصرالله, فتنه طايفه‌اي و مذهبي لبنان, ,